Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 428 záznamů.  začátekpředchozí409 - 418další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rodinné podnikání
Joujová, Lucie ; Nováčková, Zdenka (vedoucí práce) ; Rauš, Jiří (oponent)
Níže přiložená diplomová práce se zabývá tématikou rodinného podnikání. Předmětem řešení jsou možnosti právního uspořádání vzájemných vztahů při podnikání rodinných přísluníků, související evidenční povinnosti a dopad zdanění z hlediska daně z příjmů fyzických osob. Součástí práce jsou i schémata a praktické příklady účtování vybraných účetních případů u právnických osob. V závěru je na modelovém příkladu rodiny provedeno srovnání daňového zatížení rodiny při využití základních možností daňové optimalizace příjmů fyzických osob.
Podpora malých a středních podniků v regionu
Bujaková, Petra ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent) ; Votavová, Martina (oponent)
V mé práci vymezuji a mapuji problematiku malého a středního podnikání, především pak jeho podpory ze strany státu, EU a dalších institucí, které se danou problematikou zabývají. Celoplošným programům je věnovaná první část práce, druhá je věnována podpoře podnikání v Ústeckém kraji. Zmíněná je rovněž důležitost příhraniční spolupráce pro rozvoj tohoto regionu.
Význam malého a středního podnikání v rozvojových programech mikroregionu Kroměřížsko
Surýnková, Veronika ; Macháčková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Kouřilová, Jana (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je postihnout úlohu malého a středního podnikání v rozvojových programech mikroregionu Kroměřížsko. Diplomová práce je zaměřena na možnosti podpory malého a středního podnikání z prostředků státního rozpočtu České republiky a z prostředků Evropské unie. V teoretické části práce se zabývám vymezením základních pojmů o malém a středním podniku, charakterizuji podnikatelské prostředí v České republice a uvádím jeho silné a slabé stránky. Uvádím problematiku regionálního uspořádání a struktury České republiky, základy regionální politiky, formy podpory malého a středního podnikání, ekonomické a sociální přínosy malých a středních podniků. Jednotlivé kapitoly jsem doplnila aktuálními informacemi v průběhu zpracování diplomové práce. V praktické části analyzuji prostředí mikroregionu. Zaměřila jsem se na analýzu demografické struktury mikroregionu, jeho vybavenost vybranými druhy zařízení a na analýzu podnikatelského prostředí v mikroregionu. Pozornost jsem zaměřila na programy a projekty v souvislosti s Evropskou unií.
Podnikatelský plán
Klein, Jiří ; Kohoutová, Helena (vedoucí práce) ; Hůrská, Valérie (oponent)
Teoretická část práce hovoří o malém a středním podnikání v České republice, dále o analýze trhu a konkurence, a o tvorbě a struktuře podnikatelského plánu. Praktická část je pak konkrétním podnikatelským plánem společnosti KHK Automax s.r.o., podnikající v okrese Most v oblasti oprav a údržby motorových vozidel. Zabívá se především popisem podnikatelského záměru směřujícího k expanzi firmy.
Jak si založit podnik - daňové hledisko
Získalová, Tereza ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Klierová, Alena (oponent)
Práce popisuje problematiku vstupu do podnikání se zaměřením na vliv zdanění. Zkoumá, jak existence a způsob zdanění může ovlivnit jednotlivé fáze zakládání podniku, jakými jsou například volba činnosti, právní formy nebo volba velikosti podniku, ale i samotná fáze rozhodování, zda začít či nezačít podnikat. Práce dále charakterizuje daňové prostředí v České republice, a to jak obecně, tak i v mezinárodním srovnání, především se sousedními zeměmi, které jsou našimi největšími konkurenty.
Podnikatelský plán Vinotéky Agrovaria export-import spol.s.r.o pro Slovenskou a Českou republiku
Pathóová, Anikó ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Geonczeol, Attila (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na vysvětlení teorie tvorby podnikatelského plánu, která je následně aplikována na podnikatelský plán společnosti Agrovaria export-import spol.s.r.o. Dále tvoří část práce i vysvětlení analýz, které jsou obvykle součástí podnikatelského plánu(SWOT analýza, analýza konkurence). Vybrané problémy mezinárodního marketingu upozorní na časté chyby a rizika s kterými při vstupu na mezinárodní trh třeba počítat, dále uvádí možné formy vstupu pro MSP na mezinárodní trhy a vysvětluje postup eurokontroly. Výsledkem praktické aplikace výše zmíněné teorie je podnikatelský plán Vinotéky Agrovaria export-import spol.s.r.o.
Podnikatelský plán truhlárny v Rabštejnské Lhotě
Dobrá, Petra ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Rychetský, Tomáš (oponent)
Jádrem práce je podnikatelský plán malého výrobního podniku. Výchozím bodem je analýza současného stavu organizace a jejího okolí. K tomuto účelu jsou použity metody SWOT analýza, PEST a Porterův model pěti sil. Na základě provedeného hodnocení současnosti je pak predikován vývoj podniku a jeho finanční situace v následujících třech letech.
Síťové struktury
Myšková, Romana ; Dědina, Jiří (vedoucí práce) ; Novák, Milan (oponent)
Má práce je zaměřena na problematiku síťových struktur. Postupně zde představuji franchising, amébu a strategické podnikatelské jednotky. Praktická část se zabývá Značkovými hospodami Staropramen, které fungují na bázi franchisingu.
Podpora podnikání prostřednictvím programů OPPP 2004-2006
Vítová, Mariana ; Lukáš, Zdeněk (vedoucí práce) ; Kobtáň, Martin (oponent)
Práce je zaměřena na vyhodnocení realizace Operačního programu Průmysl a podnikání, s důrazem na ukázku jeho praktického naplňování a představení principu podpory prostřednictvím programů Prosperita a Klastry. Vyhodnocení je provedeno jak na úrovni Zlínského kraje, kde je pomocí statistiky doloženo využívání programů podpory, tak obecně z celorepublikového pohledu, kde jsou popsány dosažené úspěchy, problémové oblasti a v neposlední řadě naplňování sledovaných indikátorů směřující k naplnění cíle OPPP. Práce dokazuje, že se OPPP stal dobrým nástrojem podpory podnikání v regionech ČR, že se programy podpory setkaly se značným zájmem a že dojde k naplnění stanovených cílů operačního programu.
Zvláštnosti podnikatelského prostředí, obchodní a kulturní zvyklosti: Japonsko
Kotrčová, Eva ; Mertlíková, Františka (vedoucí práce) ; Hájková, Eliška (oponent)
Práce analyzuje podnikatelské prostředí Japonska a posuzuje jeho výhody a nevýhody z pohledu zahraničního podnikatele,který chce vstoupit na japonský trh.Zabývá se všeobecnými informacemi o této zemi a popisuje vývoj japonského hospodářství a jeho současný stav. Dále se věnuje zahraničnímu obchodu Japonska a jeho struktuře a perspektivním odvětvím pro zahraniční firmy. Zabývá se také obchodními vztahy Japonska a EU a ČR a podmínkami vstupu na trh. Jako poslední se práce zaměřuje na japonskou obchodní etiketu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 428 záznamů.   začátekpředchozí409 - 418další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.