National Repository of Grey Literature 49 records found  beginprevious40 - 49  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Financial instruments of EU and EEA in education, science and research
Poláková, Martina ; Abrhám, Josef (advisor) ; Krč, Jakub (referee)
The main goal of this work is to map main financial instruments of actual programming period which are offered by European Union and states of European Economic Area to their members and in regional aim to the Czech Republic and its citizens in areas of education, science and research. The work should show whether the provided instruments are widely focused, whether they cover all activities from these areas and enable countries to improve and increase their qualities for their own benefit and even for benefit of the whole community. Whether it is able to reach higher cooperation and integration in one competitive and dynamic area, by these instruments.
Methods and instruments of stabilisation of key employees in high performance organisations
Krčková, Eva ; Kleibl, Jiří (advisor) ; Stříteský, Marek (referee)
Summary of sense, methods and instruments of valuable employees stabilization in organisation. Creation of retention plans, turnover and loss of knowledge problems. Employee's retention according to submission to various groups and situation. Analysis of key employee definitions. Key employee identification methods. Specification of work with key employee group. System of work with key employees at cooperative organisation. Interview of selected organisations and interview of key employees in cooperative organisation.
Strategic analyse company
Kubičková, Jitka ; Dvořák, Jiří (advisor) ; Kovář, František (referee)
Goal of our work is to introduce analyses, methods and instruments, which we use for strategic analyses of our firm. Furthermore, those instruments we apply on our analyses-tic company; with the help of those instruments and also with financial indicators we can find out not only strong sides and opportunities, but also concentrate on the weak side. At the end of the text will be shown direct proposals and suggestions of our management. That should guarantee next development and planned growth of the company.
Using of ART instruments as an alternative to reinsurance
Jánský, Filip ; Daňhel, Jaroslav (advisor) ; Witzany, Jiří (referee)
Poslední dvě desetiletí s sebou přinesla pojistné škody nebývalého rozsahu a kromě rizik spojených s přírodními katastrofami se objevila i rizika nová. S tradičním způsobem transferu rizik v pojišťovnictví - zajištěním jsou spojena značná omezení. Zajistné kapacity bývájí značně omezené zejména v obdobích následujících po rozsáhlých katastrofách, a tak jsou zkoumány alternativní možnosti přenosu rizika, např. jeho umístění na kapitálové trhy. Diplomová práce představuje jednotlivé nástroje alternativního transferu rizika s akcentem na nástroje, které je možné použít jako alternativu k tradičnímu zajištění.
Analýza nástrojů marketingové mixu v podniku Western-Šiklův mlýn s.r.o.
Šiklová, Veronika ; Kovář, František (advisor)
V práci bude provedena charakteristika a analýza současného stavu jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Cílem je aplikovat nalezená teoretická řešení na analyzovanou firmu.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě TYMBARK-MASPEX Czech s.r.o.
Janouchová, Zuzana ; Ezrová, Hana (advisor)
Práce hodnotí jednotlivé nástroje marketingového mixu a jejich uplatnění ve firmě. Každý z nástrojů, a to produkt, propagace, distribuce a cena, práce podrobně rozebírá. Práce nastiňuje jak svoji historii, tak i současnost. Práce je též doplněna o SWOT analýzu, která obsahuje příležitosti a hrozby pro podnik. Ve svém závěru práce uvádí doporučení ke zlepšení stávající situace firmy.
Vybrané finanční nástroje EU a EHP
Dudková, Veronika ; Abrhám, Josef (advisor) ; Vondrušková, Barbora (referee)
Práce shrnuje poznatky ve vývojové posloupnosti o ekonomických vztazích mezi zeměmi ES a ESVO a analyzuje tři současné finanční nástroje zemí ESVO - Finanční mechanismus EHP a Norska na období 2004-2009 a Švýcarský příspěvek (2007-2012). Cílem DP je komparace těchto tří nástrojů a zhodnocení stavu jejich implementace v České republice včetně navržení doporučení.
Navržení reportovacího nástroje pro IS firmy Rosta a spol.
Choutková, Veronika ; Mika, František (advisor) ; Jenickova, Katerina (referee)
Bakalářská práce se zabývá analýzou projektu návrhu reportovacího nástroje ve spolecnosti Rosta a spol. Cílem bakalářské práce je navržení flexibilního nástroje pro reporting a monitorování dat, který bude urcen pro IS firmy Rosta a spol. na základe jejích požadavku a na základe analýzy problému. Obsahem bakalářské práce je pojednání obecne o problematice Business Intelligence a seznámení s rešením Business Objects. Bakalářská práce pak prináší specifikaci požadavku firmy Rosta a spol. na reportovací a monitorovací nástroj a analyzuje problém v IS dané firmy, na jehož základe je treba zvolit vhodný nástroj.
Nástroje sponzoringu a jejich efektivní využití se zaměřením na mobilní operátory
Vychytilová, Markéta ; Puchýř, Milan (advisor) ; Kadlečková, Zuzana (referee)
Práce se zabývá poměrně mladým nástrojem marketingové komunikace - sponzoringem. V teoretické části je nejprve podrobně popsán samotný sponzoring a jeho právní úprava. Následně jsou vymezeny jednotlivé typy sponzoringu včetně jejich výhod a nevýhod použití. Z různých druhů sponzoringu práce vymezuje mediální sponzoring; sportovní / sociální sponzoring, ambush marketing, branded entertainment, filmový sponzoring a celebrity ve sponzoringu. V závěru teoretické části je přiblíženo a nastíněno použití správného sponzoringového nástroje v závislosti na fázi vývoje značky. Empirická část již popisuje český telekomunikační trh, jeho současný stav a dále aktivity jednotlivých mobilních operátorů v oblasti sponzoirngu. Vlastní výzkum popisuje sponzoring letních festivalů v různém pojetí každého z operátorů a na základě teoretických poznatků i osobní praktické zkušenosti hodnotí tuto prezentaci. Dále práce se věnuje sponzoringové strategie jednotlivých operátorů na rok 2007 a vysvětluje použití jednotlivých nástrojů v závislosti na fázi vývoji značky. Zjištěný stav vede k určitým obecným doporučením, která tuto empirickou část uzavírají. Obecně se dá říct, že všichni mobilní operátoři se sponzoringem pracují jako s nástrojem marketingové komunikace, nicméně práce vyústila v několik obecných doporučení, které povedou k efektivnějšímu využití investice do sponzoringu.
Bytová politika
Beneš, Václav ; Stočková, Olga (advisor) ; Sunega, Petr (referee)
Práce se zabývá problematikou bytové politiky. Vymezuje základní termíny z oblasti bydlení. Analyzuje nástroje bytové politiky v České republice. Práce se dále zabývá bytovou koncepcí ČR, včetně analýzy současné situace na trhu s bydlením. Analyzuje bytovou politiku zemí EU a koncept příspěvku na nájemné, včetně srovnání s praxí v ČR.

National Repository of Grey Literature : 49 records found   beginprevious40 - 49  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.