Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  začátekpředchozí40 - 43  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing Strategy of the Volkswagen´s "Das Welt Auto" Program
Pavlishyna, Polina ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Cílem teoretické části této práce je popsat různé možnosti a prvky marketingové strategie společnosti a ukázat různá doporučení v oblasti plánování a přípravy marketingové strategie. Praktická část popisuje analýzu programu Volkswagen AG ojetých vozů Das WeltAuto. Analýza se zaměřuje na mezinárodní marketingové strategie, které jsou používány na trzích, kde působí, a popisuje jeho hlavní prvky, cíle a provedené. Konečným cílem této práce je analyzovat proces integrace různých značek na úrovni celé korporace a popsat proces implementace marketingové strategie pro speciální ojeté vozy programu Das WeltAuto na mezinárodní úrovni.
Analýza obchodu s náhradními díly
Řezníček, Jan ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Kubečka, Daniel (oponent)
Cílem práce je popis aktuální situace v obchodu s Originálními díly Volkswagen a stanovení vhodné marketingové strategie. Tato práce se zaměřuje výhradně na obchod v B2B a jeho součást, jež je v rámci koncernu Volkswagen interně nazývána NORA.
Segmentace automobilového trhu
Jihlavec, Pavel ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Diplomová práce se zabývá segmentačním výzkumem automobilového trhu.
INSTITUCIONALIZACE NOVÝCH HODNOT A ZÁSAD V JEDNÁNÍ MANAŽERŮ
Smetánka, David ; Hrčková, Eva (vedoucí práce) ; Dědina, Jiří (oponent) ; Chadt, Karel (oponent)
V literárním rozboru je kladen důraz především na vliv nových hodnot a zásad v koncernu Volkswagen na jednání manažerů ve Škoda Auto. V teoretické části se autor opírá o přístupy institucionální a organizačně-kulturní a přístupy ke stylu řízení. Dále je proveden výzkum pro ověření teorie, potvrzení či vyvrácení hypotéz a zodpovězení otázek, které s tímto tématem souvisejí. Experimentální část se nejprve zabývá popisem metody zkoumání a způsobem šetření ve Škoda Auto. Rovněž jsou detailněji popsány postupy implementace KLL do praxe manažerů a blíže vysvětleny body KLL. Zpracovaný výzkum a jeho výsledky jsou prezentovány v navazujících kapitolách. Autor si dovoluje vyzdvihnout pozitiva realizačního procesu KLL v praxi a rovněž upozornit na jeho nedostatky. Přístup manažerů k tomuto procesu je klíčovou otázkou celé práce. Jejich subjektivní hodnocení jednotlivých požadavků se odráží na míře a ochotě tyto požadavky uplatňovat ve svém jednání či je dále šířit. Na závěr je navržena metoda pro úspěšné zavádění podobných změn ve velkých podnicích, jakým Škoda Auto je. Jsou uvedeny předpoklady pro úspěšné zahájení realizace změny kultury a sladění cílů a v neposlední řadě i úskalí a rizika, která mohou podobné záměry zmrazit. Další navazující kroky, které je třeba činit po skončení realizační fáze procesu, jsou uvedeny v závěru práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   začátekpředchozí40 - 43  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.