Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 61 záznamů.  začátekpředchozí40 - 49dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
GUI ke stavbě grafu filtrů pro FFmpeg
Sičkaruk, Roman ; Klíma, Ondřej (oponent) ; Bařina, David (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou grafického uživatelského rozhraní pro tvorbu grafů filtrů FFmpeg. Obsahuje úvod do problematiky, návrh vzhledu, struktury, popis implementace této aplikace a srovnání s jíž existujícími nástroji pro jiné multimediální frameworky. Výsledná aplikace umožňuje vytvářet a upravovat grafy video filtrů, upravovat parametry jednotlivých filtrů a přehrávat náhled upraveného videa.
Odhad rychlosti automobilů ve videu
Hájek, Pavel ; Herout, Adam (oponent) ; Juránek, Roman (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a tvorbou aplikace pro odhadování rychlosti automobilů jak ze záznamu kamery, tak realtime ze streamu. Práce popisuje kalibraci kamery, detekci a trackování automobilů a odhad jejich rychlosti a věnuje se robotickému operačnímu systému pro nějž je určená. Vytvořená aplikace používá knihovnu OpenCV k většině úkonů, pro přístup k videu používá knihovnu FFmpeg. Výsledky může vypsat na terminál, do souboru nebo je například dále publikovat v rámci ROSu. Aplikace je napsaná v jazyce C++, některé části v jazyce Python.
Mobilní aplikace zpracování obrazu
Planer, Jan ; Herout, Adam (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá přenosem obrazu pomocí Bluetooth technologie mezi telefonem a chytrými hodinkami a to především s ohledem na omezené hardwarové prostředky hodinek. Součástí práce je návrh a implementace aplikace typu klient-server, která realizuje přenos a zpracování obrazu z Android telefonu na displej hodinek, které používají systém Tizen.
Srovnání multimediálních frameworků
Brandejs, Zdenko ; Klíma, Ondřej (oponent) ; Bařina, David (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit srovnání nejznámějších multimediálních frameworků podle podporovaných platforem, formátů a využití. Seznámit se s multimediálními frameworky a jejich knihovnami pro práci s multimédii. Konkrétně se jedná o Video for Windows, DirectShow, Media Foundation, FFmpeg, GStreamer, xine a QuickTime. Detailně popsat jak jednotlivé technologie fungují včetně jejich architektury. Vytvoření webového tutoriálu, kde se uplatní teoretické znalosti při tvorbě přehrávačů. 
GUI ke stavbě grafu filtrů pro FFmpeg
Klimaj, Daniel ; Klíma, Ondřej (oponent) ; Bařina, David (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá implementáciou aplikácie s grafickým používateľským rozhraním pre tvorbu grafov filtrov v FFmpeg. Práca obsahuje návrh riešenia, ktorý obsahuje návrh grafického rozhrania a návrh objektového modelu reprezentácie grafov filtrov, a rovnako aj popis implementácie zhotovenej na základe týchto návrhov. Súčasťou práce je porovnanie dosiahnutého výsledku s existujúcimi riešeniami.
Web application for subjective evaluation of streamed video
Lipa, Matúš ; Červenák, Rastislav (oponent) ; Kováč, Dominik (vedoucí práce)
This work deals with creating web application for subjective evaluation of streamed video and parts which are necessary. Streaming techniques are described from simple classical technique to adaptive bitrate streaming techniques. This work focus on adaptive bitrate streaming technology using MPEG - DASH and editing video source with tool FFmpeg. With using JavaScript is create a player who´s able to simulate changes in the network as a change in available bandwidth. It´s possible to create scenarios under which the player selects the video playback quality. The player is placed into a complex tool for evaluation of quality of experience.
Platforma pro subjektivní hodnocení video sekvencí
Srnec, Tomáš ; Kiska, Tomáš (oponent) ; Číka, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá subjektivním hodnocením kvality videosekvencí. V první kapitole jsou obecně popsány použité moderní kodeky H.264, H.265, VP8 a VP9. V další části se rozebírají čtyři metody pro subjektivní hodnocení videosekvencí dle normy ITU-T P.910. Praktická část obsahuje kódování tří vybraných videí, do čtyř kodeků, pro čtyři rozlišení. Výstupem je JavaFX aplikace, ve které účastníci testování zhlédli a ohodnotili připravená videa. Jejich hodnocení se v reálném čase odesílalo na MYSQL server a přímo v aplikaci se vyhodnotilo do přehledných graů. Po zhodnocení výsledků byl určen jako nejlepší kodek VP9 před kodeky H.265, H.264 a VP8.
Video mixer/translátor pro webové videokonference
Hutar, Jan ; Balík, Miroslav (oponent) ; Číka, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřená na základní popis, srovnání a zpracování video standardů H.264 a VP8 v reálném čase. Jedná se především o podporu videokonferenčních systémů, které pracují s těmito vzájemně nekompatibilními standardy. Práce prozkoumává a testuje dva nejvýznamnější softwarové prostředky vyhovující základním požadavkům na práci s videem v reálném čase, dostupné s LGLP licencí a to FFmpeg a GStreamer. Práce navrhuje postup provádění video mixu vstupních datových proudů a způsob pro- vedení překódování do požadovaného výstupního proudu. Pro realizaci a zprávu mixe- ru/translátoru je použit nástroj FFmpeg a vytvořeno jednoduché rozhraní dostupné z webového prohlížeče za pomocí podpory HTML, PHP a Javascript.
Rotační 3D scanner
Švehla, Ľubomír ; Polák, Ladislav (oponent) ; Kaller, Ondřej (vedoucí práce)
Projekt sa zaoberá návrhom konštrukciou rotačného 3D skeneru a to ako po hardvérovej tak i po softvérovej stránke. Pri hardvérovej časti je dôležitým faktorom čo najnižšia cena a tomu zodpovedá aj jeho jednoduchosť. Softvérová stránka je vyriešená pomocou nástroju FFmpeg a programovacieho prostredia MATLAB. Z nastrihaného synchronizovaného videa je vysegmentovaná ožiarená krivka a následným poskladaním týchto kriviek sa získa 3D model. Pre kvalitnejší výsledok sú využité dve kamery. Program je plne ovládateľný pomocou GUI.
Mobilní online přehrávač snímků
Kysilko, Michal ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Podivínský, Jakub (vedoucí práce)
Úkolem této bakalářské práce je analýza, návrh a implementace systému, který bude z pravidelně pořizovaných fotografií  určitého děje vytvářet videa a ty následně zveřejní v rámci mobilní aplikace fungující na platformě Android. Videa budou přístupná online a budou průběžně aktualizována, aby divák viděl nejčerstvější dění ze zaznamenávané oblasti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 61 záznamů.   začátekpředchozí40 - 49dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.