Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  předchozí4 - 13dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozšíření robotu Car4 o palubní počítač a snímače Kinect a Hokuyo
Najman, Jan ; Krejsa, Jiří (oponent) ; Vejlupek, Josef (vedoucí práce)
Tato práce částečně navazuje na projekt dálkově ovládaného vozidla Car4, který byl součástí několika bakalářských a diplomových prací v mechatronické laboratoři FSI VUT v Brně. Cílem této práce je vývoj antikolizního systému pro experimentální vozidlo Car4 za pomocí dvou různých typů senzorů - prostorového snímače Xtion a laserového skeneru Hokuyo. Součástí práce je také otestování vlastností obou snímačů a návrh palubního počítače pro zpracování dat ze snímačů.
Palubní počítač pro závodní motocykl
Dokulil, Marek ; Šimek, Václav (oponent) ; Crha, Adam (vedoucí práce)
Bakalářská práce je členěna do tří hlavních sekcí. První sekce se zabývá popisem palubních počítačů dostupných na trhu, které je možno použít na závodním motocyklu. Druhá část této práce se zaměřuje na možnosti snímání otáček spalovacích motorů, převážně zážehových, kde jsou popsány jejich principy. V poslední třetí části je popsán návrh palubního počítače a jeho konstrukce. Po přečtení třetí části by měl být čtenář schopen sestrojit vlastní palubní počítač podle uvedeného návrhu.
Palubní počítač pro vyhodnocení stavu a funkčních parametrů spalovacích motorů
Jaroš, David ; Legát, Pavel (oponent) ; Kuchta, Radek (vedoucí práce)
Předkládaná práce se zabývá návrhem a realizací palubního počítače pro vyhodnocování stavu a funkčních parametrů spalovacího motoru. Navrhované řešení se skládá ze dvou hlavních částí. První část je měřící jednotka, která získává aktuální informace o motoru, jako je spotřeba paliva, otáčky motoru a teplota hlavy motoru. Druhá část řešení je tvořena kapesním počítačem s odpovídajícím softwarem. Aplikace v kapesním počítači zpracovává data získaná z měřící jednotky a z přijímače GPS, který je integrován v kapesním počítači. Pro přenos dat mezi měřící jednotkou a kapesním počítačem je využito bezdrátové bluetooth technologie. Aplikace v kapesním počítači zobrazuje a zaznamenává všechna získaná a vypočtená data.
Palubní počítač s GPS modulem pro motocykl
Kaláb, Lukáš ; Vyskočil, Pavel (oponent) ; Brančík, Lubomír (vedoucí práce)
Tato práce popisuje návrh a následnou konstrukci palubního počítače pro motocykl s využitím modulu GPS. Mezi základní měřené a zobrazované veličiny patří rychlost vozidla, ujetá vzdálenost a otáčky motoru. Dále zařízení umožňuje měřit a zobrazovat průměrnou spotřebu, teplotu okolí a motoru, napětí akumulátoru, aktuální čas a pomocí GPS modulu i aktuální GPS pozici vozidla včetně nadmořské výšky. Celou projetou trasu vozidla je možno uložit na paměťovou kartu pro možné pozdější zpracování v PC.
Palubní počítač pro automobil
Jelínek, Lubomír ; Bradáč, Zdeněk (oponent) ; Macho, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o návrhu palubního počítače pro osobní automobil. Shrnuje základní znalosti o řídicí jednotce, palubním počítači a dalších počítačích vozu. Seznamuje s diagnostickým protokolem OBD a jeho využitím pro čtení dat z řídicí jednotky. Je zde popsáno i konkrétní řešení modulárního palubního počítače. V závěru práce jsou navrženy postupy, jak palubní počítač rozšířit.
Univerzální palubní počítač do auta
Novohradský, Petr ; Crha, Adam (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Práce obsahuje kompletní návrh prototypu vestavěného zařízení pro zobrazování informací z vozidla. Je popsán čip ELM327 a jeho základní použití. Popisuje také vývoj diagnostické zásuvky vozidel v Evropských zemích. Obsahuje kompletní popis návrhu schématu, desky plošných spojů a popis implementace firmware. Práce popisuje využití realtime operačního systému ve vestavěném zařízení.
Palubní počítač s testovací jednotkou pro osobní automobily
Špatenka, Jan ; Navrátil,, Vlastimil (oponent) ; Dušek, Martin (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a realizací palubního počítače s testovací jednotkou pro motorová vozidla. První část práce se zaměřuje na návrh obvodové koncepce. Pro získávání dat je určen měřící modul založený na obvodu STN1110 využívající standard OBD2. Komunikaci s okolními zařízeními zajišťuje měřící modul pomocí rozhraní USB a JTAG. Řídící modul je vybaven mikrokontrolérem ARM. Druhá část se zabývá realizací softwaru mikrokontroléru a aplikace pro PC. Závěrem jsou prezentovány výsledky testování realizovaného počítače.
Palubní počítač pro automobil
Lutera, Ondřej ; Holek, Radovan (oponent) ; Macho, Tomáš (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a realizací palubního počítače pro osobní automobily, který disponuje víceuživatelským režimem a záznamem měřených dat. Měření je provedeno pomocí přímého napojení na snímače a vstřikovače motoru. Měřené signály zpracovává a vyhodnocuje mikrokontrolér firmy Atmel Atmega128A. Aktuálně měřené i zaznamené údaje jsou zobrazeny na grafickém LCD.
Informační jednotka pro osobní vůz
Musil, Roman ; Burian, František (oponent) ; Ligocki, Adam (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout a realizovat zařízení rozšířující funkcionality palubního počítače. Práce se nejprve zabývá rešerší dostupných jednodeskových počítačů následně výběrem vhodné dotykové obrazovky, poté analýzou protokolu, který je použit pro komunikaci mezi jednotkami. Dále se práce postupně zabývá návrhem architektury celého systému, tvorbou grafického rozhraní a archivací telemetrických dat. Následně se zabývá tvorbou rozhraní, které umožňuje vizualizaci archivovaných dat na stolním počítači. A na konec realizací online monitoringu vozidla skrze GSM modul. V závěru práce jsou shrnuty získané informace a dosažené výsledky.
Návrh palubního systému motocyklu
Ševčík, Jan ; Benešl, Lukáš (oponent) ; Juráň, Radovan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a konstrukcí palubního počítače pro historický motocykl značky Jawa. Návrh kombinuje měřicí čidla vlastní konstrukce i běžně dostupné na trhu, hlavní ovládací desku vlastní konstrukce a montáž bez zásahu do konstrukce motocyklu. Systém je uvažován pro montáž na motocykl Jawa 250/592, s některými díly z jiných motocyklů, umožnující snazší osazení. Jako mikrokontroler je použit ESP32 od firmy Espresiff, který je umístěn v nádrži motocyklu a naměřená data zobrazuje na LCD displeji. Systém umožnuje také ovládat celý motocykl, jakožto umožnění startování či zapnutí světel.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   předchozí4 - 13dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.