Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 38,691 záznamů.  začátekpředchozí38682 - 38691  přejít na záznam: Hledání trvalo 2.02 vteřin. 

Systémy ERP a jejich uplatnění v organizacích
Řádová, Zuzana ; Přibyl, Vladimír (vedoucí práce) ; Jelínek, Jiří (oponent)
Teoreticko-metodologická část: obecný přehled produktů patřících do skupiny ERP systémů a popis vybraných z nich, shrnutí jednotlivých činností, které je třeba v podniku provést před zavedením nového informačního systému a výběrem vhodného software. Aplikační cást: historie a zaměření firmy PROFIL nábytek a.s., podniková strategie, SWOT analýza, poslání, vize, cíle, informační strategie a výběrové řízení firmy PROFIL nábytek a.s.. Závěr.

Plnění rozpočtu v konkrétních podmínkách města Lanškroun
Mačátová, Lenka ; Řezáčová, Štěpánka (vedoucí práce) ; Rutová, Hana (oponent)
Teoretický popis postavení a působnosti obce, rozpočtové soustavy, veřejných rozpočtů, mimorozpočtových fondů a rozpočtu obce. Historie a současnost města Lanškroun. Analýza vývoje a složení výdajů města Lanškroun v letech 2003 ? 2005, účelu vynakládaných prostředků. Analýza vývoje a složení příjmů města Lanškroun v letech 2003 ? 2005, zdrojů, ze kterých příjmy pro město plynou. Hospodářská činnost města a Fond rozvoje bydlení.

Návrh a realizace zobrazovacího reflektometru 2. generace a jeho aplikace v optické analýze tenkých vrstev
Vodák, Jiří ; Držík,, Milan (oponent) ; Klapetek, Petr (oponent) ; Ohlídal, Miloslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá technikou zobrazovací spektroskopické reflektometrie vyvíjenou na Ústavu fyzikálního inženýrství Vysokého učení technického v Brně. Jedná se o techniku vhodnou k charakterizaci vzorků neuniformních podél jejich povrchu. Technika je primárně používána k optické charakterizaci tenkých vrstev. V úvodní části práce jsou popsány základní fyzikální principy, na kterých je technika založena. Dále je popsána metodika získávání měřených dat a základní popis metod zpracování těchto dat. Je rovněž popsán základní koncept zobrazovacího spektroskopického reflektometru včetně rozboru různých variant jednotlivých částí přístroje. V hlavní části se práce zabývá popisem dvou realizovaných přístrojů včetně popisu některých kroků při vývoji těchto přístrojů. Jsou také prezentovány výsledky měření provedených se zmíněnými přístroji. V závěru práce je pak nastíněn a odůvodněn směr vývoje techniky zobrazovací spektroskopické reflektometrie k zobrazovací spektroskopické elipsometrii.

Nástroje sponzoringu a jejich efektivní využití se zaměřením na mobilní operátory
Vychytilová, Markéta ; Puchýř, Milan (vedoucí práce) ; Kadlečková, Zuzana (oponent)
Práce se zabývá poměrně mladým nástrojem marketingové komunikace - sponzoringem. V teoretické části je nejprve podrobně popsán samotný sponzoring a jeho právní úprava. Následně jsou vymezeny jednotlivé typy sponzoringu včetně jejich výhod a nevýhod použití. Z různých druhů sponzoringu práce vymezuje mediální sponzoring; sportovní / sociální sponzoring, ambush marketing, branded entertainment, filmový sponzoring a celebrity ve sponzoringu. V závěru teoretické části je přiblíženo a nastíněno použití správného sponzoringového nástroje v závislosti na fázi vývoje značky. Empirická část již popisuje český telekomunikační trh, jeho současný stav a dále aktivity jednotlivých mobilních operátorů v oblasti sponzoirngu. Vlastní výzkum popisuje sponzoring letních festivalů v různém pojetí každého z operátorů a na základě teoretických poznatků i osobní praktické zkušenosti hodnotí tuto prezentaci. Dále práce se věnuje sponzoringové strategie jednotlivých operátorů na rok 2007 a vysvětluje použití jednotlivých nástrojů v závislosti na fázi vývoji značky. Zjištěný stav vede k určitým obecným doporučením, která tuto empirickou část uzavírají. Obecně se dá říct, že všichni mobilní operátoři se sponzoringem pracují jako s nástrojem marketingové komunikace, nicméně práce vyústila v několik obecných doporučení, které povedou k efektivnějšímu využití investice do sponzoringu.

Postavení společnosti Pivovary Staropramen a.s. na trhu piva
Bolečková, Lenka ; Grünwald, Rolf (vedoucí práce) ; Korbová, Radana (oponent)
Diplomová práce se zabývá zhodnocením finančního zdraví společnosti Pivovary Staropramen a.s. pomocí finanční analýzy. V rámci práce je provedena horizonatální a vertikální analýza účetních výkazů, analýza poměrových ukazatelů a pomocí bonitních modelů je určeno finanční zdraví podniku. Práce dále sleduje celkový vývoj trhu piva v ČR a postvení sledované společnosti na daném trhu.Zvláštní kapitolu tvoří popis historie společnosti od jejího založení až do současnosti.

Emoční inteligence u dětí předškolního věku
ŠEBESTOVÁ, Hana
Bakalářská práce pojednává o emoční inteligenci a emočním vývoji předškoních dětí. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů emoční inteligence, emoce, emoční potíže u dětí a možnostmi rozvoje emoční inteligence. Cílem praktické části je povzbudit rozvoj emoční inteligence a zachytit průběh realizace v dětském kolektivu, která je doplněna o kazuistiku. Průzkum je proveden kvalitativní metodou prostřednictvím rozhovoru a zúčastněného pozorování. Závěr bakalářské práce popisuje průběh realizace projektu a posuzuje použité techniky z hlediska jejich přínosnosti pro podporu rozvoje emoční inteligence.

Finanční analýza vybraného podniku
Svoboda, Michal ; Homolka, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šeráková, Petra (oponent)
Cílem bakalářské práce, která je na téma Finanční analýza vybraného podniku, je zjištění finanční situace podniku KOVO KASEJOVICE MONT s. r. o., v letech 2011 až 2014. Důraz je zde kladen na rozbor finančního zdraví podniku pomocí základních metod finanční analýzy. Práce se skládá ze dvou částí, z teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na popis podniku jako celku, finanční analýzy a účetních výkazů. V neposlední řadě tato část představuje metody a ukazatele finanční analýzy. V praktické části je podrobně představen vybraný podnik KOVO KASEJOVICE MONT s. r. o. Dále je tato část věnována analýze absolutních ukazatelů, metodám poměrových ukazatelů rentability, aktivity, zadluženosti a likvidity a také bonitním a bankrotním modelům na základě firemních účetních dat. V závěru práce jsou shrnuty výsledky finanční analýzy a vyhodnocena celková situace podniku.

Marketingový mix nakladatelství
Sirovátka, Michal ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vyhnánek, Tomáš (oponent)
Cílem práce je optimalizace složek marketingového mixu v nakladatelství. Práce popisuje nejdříve knihu jako fenomén doby, dále je zmíněna historie a vývoj knižního trhu v ČR. Stěžejní částí práce je popis marketingových činností nakladatelství s důrazem na marketingový mix. Teoretická strana problematiky je aplikována na české nakladatelství Doron.

Internet v marketingovej komunikácii spoločnosti Mc.SUP
Ďurech, Lukáš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Sedláček, Jiří (oponent)
Práca popisuje a analyzuje použitie internetových aplikácií v marketingovej komunikácii spoločnosti Mc.SUP. DPrináša prehľad o histórii a vývoji spoločnosti, popis jednotlivých oddelení, používaných systémoch, webových stránkach, vnútropodnikovom programovom riešení, obchodných informačných portáloch a elektronických dodávateľských objednávkových systémoch. Analyzuje ich vplyv na hospodárenie spoločnosti, navrhuje možnosti zlepšenia stávajúcej situácie a poukazuje na príležitosti rozvoja.

Světová produkce a světový trh kávy, čaje a kakaa
Stritzková, Petra ; Hitzgerová, Gabriela (vedoucí práce) ; Konečný, Čestmír (oponent)
Práce podává ucelený obraz o vývoji světové produkce a světového trhu s kávou, čajem a kakaem. Práce se skládá ze tří hlavních částí a to ze základních charakteristik uvedených komodit jako je historie objevení a způsob pracování, jejich produkce a charakteristiky spotřebitelského trhu a poptávky. Text je doplněn tabulkami a grafy a v závěru práce se nachází příloha.