| |
|
Deformační,napjatostní a pevnostní analýza rámové konstrukce.
Hrubý, Jaroslav ; Vlk, Miloš (oponent) ; Vrbka, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá výpočtovým stanovením deformace, napjatosti a určením bezpečnosti obecného rovinného rámu zatíženého vektorovou veličinou tzn. silou F, jež v něm tuto deformaci a napjatost způsobuje. Cílem této práce není osvojení si používání nejmodernějších výpočetních programů ke stanovení této napjatosti a deformace, nýbrž naučit se prakticky využívat základních výpočtových metod obecné pružnosti a pevnosti a získání praktických zkušeností osvojením si těchto výpočtových metod.
|
| |
|
Dřevěná konstrukce zastřešení hotelu ve Velkých Karlovicích
Smečková, Veronika ; Pilgr, Milan (oponent) ; Šmak, Milan (vedoucí práce)
Cílem moji bakalářské práce je návrh a posouzení zastřešení horského hotelu, který se nachází v oblasti Velké Karlovice, v nadmořské výšce 512 m.n.n. Půdorysné rozměry stavby jsou přibližně 12x24m, výška po hřeben přibližně 12,0m. První nadzemní podlaží je zděné, druhé nadzemní podlaží a podkroví je řešeno jako dřevěná konstrukce. Střešní konstrukce krovu je navržena jako tradiční vaznicová soustava.
|
|
Psychologický profil manažera
VAVERKOVÁ, Simona
Cílem mé bakalářské práce je zjistit psychologický profil osobnosti manažera a jeho vlastností a navrhnout možnost jeho profesního rozvoje. V teoretické části popisuji charakteristiku osobnosti, osobnosti manažera a nároky kladené na něj. Praktická část obsahuje výběr šesti manažerů z jedné společnosti, popis požadavků na ně při výběrovém řízení, vlastností, které na ně klade společnost a obsah jejich práce. Dále pak sestavení škály ve které se manažeři subjektivně hodnotili. V závěru práce je shrnutí vlastností manažerů a rozbor vlastností, kterými manažeři velmi nedisponují. Dále navžení pro zlepšení jejich osobnostního profilu.
|
| |
| |
|
Kresebné pojetí figury v pohybu u dětí na 1. stupni ZŠ
RANDÁČKOVÁ, Hana
Diplomová práce je zaměřena na vývoj kresby lidské figury v pohybu u dětí na 1.stupni ZŠ. Teoretická část je zaměřena na shrnutí poznatků vývojové psychologie, zejména je charakterizován vývoj dětí mladšího školního věku v jednotlivých vývojových etapách, a dále také poskytuje informace o výtvarném projevu dítěte a jeho vývojových stádiích. Praktická část zobrazuje výsledky zkoumání kreseb lidské postavy u dětí od 1.-5.třídy. Dále sleduje schopnost dítěte zachytit postavu v pohybu a její porovnávání, jakým způsobem se kresba lidské figury vyvíjí. Výsledky byly hodnoceny podle předem určených kritérií a následně vyhodnocovány.
|
|
Měření profilu zpracované půdy.
KUCHVÁLEK, Tomáš
Tato práce pojednává o měření profilu zpracované půdy a metodách, kterými se profil půdy měří. Dále jsou v práci uvedeny metody, kterými by bylo možné profil půdy měřit a jejich zhodnocení vzhledem k polním podmínkám které při měření profilu půdy nastávají. V práci je uveden návrh měřícího zařízení, které tuto operaci je schopno vykonávat.
|
|
Role vybraných prvků výchovy prožitkem v profilaci pedagoga volného času
CEEOVÁ, Justina
Práce se zabývá přínosem výchovy prožitkem pro osobnostní rozvoj pedagoga volného času v rámci jeho profesní přípravy. Na základě teoretického zkoumání některých zásadních prvků výchovy prožitkem (dobrodružství, sebe-zkušenostního učení, cílené zpětné vazby) a klíčových kompetencí osobnosti pedagoga volného času potvrzuje přínos výchovy prožitkem pro rozvoj osobnosti. Zároveň charakterizuje, v čem tento přínos konkrétně pro pedagoga volného času spočívá. Ve svém závěru se práce zabývá otázkou, proč by měl být prostor pro rozvoj osobnosti také na vysokých školách.
|