Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 395 záznamů.  začátekpředchozí375 - 384dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Trh současného výtvarného umění
Pavlíčková, Eva ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Dvořáková, Olga (oponent)
Tato práce "Trh současného výtvarného umění" se zabývá arts marketingovými procesy srovnatelných komerčních galerií, zaměřených na mladé české umění. Teoretická část je zaměřena na arts marketing a jeho uplatnění v kultuře. V praktické části jednotlivé marketingové činnosti zkoumám pomocí expertních rozhovorů, a dále je pak pomocí konkurenční analýzy srovnávám s galerií Dvorak sec contemporary. Cílem této práce je srovnání a poměření jednotlivých marketingových procesů konkurenčních galerií působících na trhu se současným výtvarným uměním.
Art commerce in Czech Republic
Vlčková, Barbora ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Novák, Miloš (oponent)
Bakalářská práce popisuje obchod s uměním v České republice se zaměřením na výtvarné umění. Situaci na českém trhu porovnává se zahraničím a uvádí možná řešení jak ji vylepšit. Věnuje se také detailnějšímu popisu chodu aukčních síní a galerií, zákonům spojeným s obchodem s uměním a podpoře umění v České republice.
Využití kulturních zařízení v rozvoji cestovního ruchu na příkladě vybraných muzeí v městě Písek
ŠEBKOVÁ, Monika
Diplomová práce se zaměřuje na využití kulturních zařízení v rozvoji cestovního ruchu na příkladě vybraných muzeí v městě Písek. Zabývá se zejména Prácheňským muzeem v Písku. Diplomovou práci tvoří několik částí. První představuje literární přehled, který obsahuje teoretické podklady pro následující praktickou část. Další částí je analýza nabídky cestovního ruchu v regiéonu Písek a analýza poptávky po cestovním ruchu na Písecku, kterou tvoří marketingový výzkum návštěvníků Prácheňského muzea a profil návštěvníka regionu sestavený na základě výsledků marketingových výzkumů provedených městem Písek. Na základě těchto analýz je sestavena SWOT analýza Písecka, která popisuje situaci v regionu. Všechny tyto části sloužily jako podklady pro vypracování poslední části, a to předpokladů rozvoje cestovního ruchu s využitím muzeí v městě Písek.
Využití sociálních médií v marketingu muzeí umění a galerií
Petrová, Anna ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití sociálních médií v marketingu muzeí umění a galerií. Jejím cílem je představit muzeím umění a galeriím marketing v sociálních médiích, zejména fungování stránek na Facebooku. Teoretická část práce se věnuje problematice sociálních médií, popisu nejvýznamnějších z nich a především možnosti jejich využití v marketingu. Důraz je kladen na sociální síť Facebook. Praktická část práce vychází ze statistik společnosti Socialbakers, která měří sociální média, a obsahuje analýzu aktivit vybraných českých a zahraničních muzeí umění a galeriích na Facebooku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 395 záznamů.   začátekpředchozí375 - 384dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.