Název:
Trh současného výtvarného umění
Překlad názvu:
The market of contemporary fine art
Autoři:
Pavlíčková, Eva ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Dvořáková, Olga (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce "Trh současného výtvarného umění" se zabývá arts marketingovými procesy srovnatelných komerčních galerií, zaměřených na mladé české umění. Teoretická část je zaměřena na arts marketing a jeho uplatnění v kultuře. V praktické části jednotlivé marketingové činnosti zkoumám pomocí expertních rozhovorů, a dále je pak pomocí konkurenční analýzy srovnávám s galerií Dvorak sec contemporary. Cílem této práce je srovnání a poměření jednotlivých marketingových procesů konkurenčních galerií působících na trhu se současným výtvarným uměním.This thesis "The market of contemporary fine art" explores the arts marketing processes of comparable commercial galleries, aimed at young Czech art. The theoretical part focuses on arts marketing and its application in the art scene. The practical part focuses on the analysis of individual marketing activities with the help of expert interviews, and then uses a competitive analysis to contrast the marketing methods of the Dvorak sec contemporary art galleries. The aim of this work is to compare and to consider the individual marketing processes of competitive galleries in the marketplace of contemporary art.
Klíčová slova:
Galerie; klienti; marketing; trh; umělec; umění; artist; arts; clients; Gallery; market; marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/36115