Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 84 záznamů.  začátekpředchozí35 - 44dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aplikace vysokotlakého palivového systému na vznětový motor
Strouhal, Pavel ; Prokop, Aleš (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce je zaměřena na prošetření možnosti zástavby vznětového traktorového motoru novějším vstřikovacím systémem, přesněji systémem Common-Rail. Jedná se hlavně o aplikaci vysokotlakého palivového čerpadla, palivového zásobníku a vstřikovačů. S ohledem na použité komponenty jsou na motoru provedeny patřičné úpravy a ty následně kontrolovány pomocí dostupných výpočtů. Krátká zmínka je věnována teoretickému shrnutí soudobého stavu aplikovaného vstřikovacího systému a jeho vývojového trendu. Volba úprav vychází převážně ze zjištěných provozních zatížení. Je však také dbáno na jejich co nejjednodušší provedení. Nedílnou součástí této práce je výkresová dokumentace nově navržených součástí.
Návrh a analýza konstrukční varianty pístu spalovacího motoru
Slezák, Martin ; Ambróz, Richard (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá výpočtovou analýzou napjatosti pístu vznětového motoru. Na základě výsledků provedených analýz je vypracován konstrukční návrh nových variant pístů se zaměřením na snížení hmotnosti a následně jsou srovnány jednotlivá konstrukční řešení se současným pístem.
Remotorizace letounu EV-55 Outback
Puller, Tomáš ; Weis, Martin (oponent) ; Horák, Marek (vedoucí práce)
Práce Remotorizace letounu EV-55 se zabývá možností náhrady tubrovrtulového motoru PT6A-21 pístovým vznětovým motorem. Je proveden výběr vhodného motoru a vrtule a vytvořen 3D model zástavby motoru do letounu. Dále je proveden hmotnostní rozbor, a na základě jeho výsledků a požadavku předpisu CS 23 ja stanoveno zatížení a proveden pevnostní výpočet motorového lože. V další části se práce zabývá návrhem úprav draku a výpočtem základních letových výkonů. V závěrečné fázi je pojednáno o předpokládané ekonomice provozu.
Konstrukční návrh a optimalizace třmenu vstřikovače
Moravec, Tomáš ; Prokop, Aleš (oponent) ; Řehák, Kamil (vedoucí práce)
Diplomová práce na téma „konstrukční návrh a optimalizace třmenu vstřikovače“ se zabývá návrhem upínacího třmenu, jehož funkcí je zajištění přesné polohy vstřikovače systému Common Rail. Tvar třmenu vstřikovače je navrhován v modelovacím programu, a to jak s ohledem na zástavbový prostor spalovacího motoru, tak na způsob výroby. Navržená geometrie je následně podrobována napěťové analýze v programu využívající metodu konečných prvků. Konečnou fází návrhu je optimalizace geometrie třmenu vstřikovače s využitím stejné metody za účelem snížení hmotnosti komponentu.
Motory vozidel Octavia
Malchárek, Miroslav ; Vopařil, Jan (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá oblíbeným automobilem Škoda Octavia a využívanými spalovacími motory. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se zabývá vývojem vozidla Škoda Octavia. Druhá kapitola zpřehledňuje používané vznětové motory. Třetí kapitola pojednává o používaných zážehových motorech.
Vstřikovací systém s tlakovým zásobníkem pro pohonné jednotky užitkových aplikací
Suchánek, David ; Prokop, Aleš (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Předložená práce se zabývá vstřikovacím systémem s tlakovým zásobníkem pro pohonné jednotky užitkových aplikací. V rámci řešení práce proběhla komplexní analýza vstřikovacího systému s uvedením principu a funkce nezbytných komponent, včetně předvedení na konkrétních vozidlech a nastínění budoucího vývoje. Systém vstřikovaní je možné rozdělit do 3 částí: nízkotlaká, vysokotlaká a řídicí. Nízkotlaká část popisuje palivový filtr a podávací čerpadlo. V rámci vysokotlaké části jsou uvedeny v souvislostech komponenty, jimiž jsou vstřikovač, vysokotlaké čerpadlo a tlakový zásobník. Řídicí část pak představuje řídicí jednotku, snímače a akční členy nezbytné pro řízení tlaku a množství paliva. Pro uvedení uceleného přehledu systému vstřikovaní s tlakovým zásobníkem bylo provedeno měření a vyhodnocení parametrů systému common rail na konkrétní pohonné jednotce pomocí diagnostického zařízení. Měřením se ověřil maximální deklarovaný tlak výrobcem vozidla, současně byl ukázán průběh tlaku paliva v tlakovém zásobníku v různých režimech provozu motoru.
Diagnostika vozidla Passat B6
JANOŠŤÁK, Pavel
Práce na téma diagnostika vozu Volkswagen Passat B6 z roku 2006 s motorem 2.0 TDI o výkonu 103 kW. Tato práce se zaměřuje na diagnostiku elektronických komponent a mechanických součástí vozidla a následné porovnání předepsaných hodnot s naměřenými.
Paralelní diagnostika u systému vstřikování paliva Common Rail u vybraného vozidla
ŘEHOUT, František
Práce na téma Paralelní diagnostika u systému vstřikování paliva Common Rail u vybraného vozidla se zabývá měřením a vyhodnocením oscilogramů, které jsou naměřeny na snímačích a akčních členech palivového systému. Cílem této diplomové práce je proto provést, zdokumentovat a popsat diagnostiku palivové soustavy uvedeného motorového vozidla s použitím měřidel a diagnostických přístrojů.
Průběh vývoj a důsledky aféry Dieselgate - rešerše
LEDVINA, Jakub
Jako téma své bakalářské práce jsem si vybral kauzu Dieselgate. Toto téma jsem si vybral s ohledem na aktuální situaci v automobilového průmyslu. Chtěl bych v ní čtenářům přiblížit, jak tato kauza vznikla, jak probíhala, co bylo jejím důsledkem, jaký měla vliv na ekonomickou situaci ve světě a v neposlední řadě i na budoucnost a směrování automobilového průmyslu.
Testing of the Common-rail pressure regulation valve by ADwin device
Šoulák, Vojtěch ; Svída, David (oponent) ; Kučera, Pavel (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with the extension of the testing possibilities of the development test bench using the ADwin device. The main part of the diploma thesis is the design of an additional circuit of the test bench and test programming for pressure control valve. Following part of the diploma thesis deals with the assumption of the pressure control valve components condition after testing. When comparing the expected condition and actual condition after testing, the correct test programming and the correct function of the newly designed circuit are verified.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 84 záznamů.   začátekpředchozí35 - 44dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.