Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  začátekpředchozí34 - 43  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Space management v TESCO STORES ČR, a.s.
Kupková, Marcela ; Kalinová, Hana (vedoucí práce) ; Horká, Zuzana (oponent)
Cílem práce je analyzovat a zhodnotit space management ve vybrané společnosti a zjistit, jak vnímají zákazníci prostředí prodejen Tesco.
Analýza spokojenosti zákazníka vybrané maloobchodní prodejny
VYŽRALOVÁ, Zuzana
Cílem bakalářské práce je zhodnotit spokojenost zákazníka vybrané maloobchodní jednotky s nákupní atmosférou prodejny a s celkovým nákupem po provedených stavebních úpravách a změnách vnitřního uspořádání v prodejně. Vyhodnocení spokojenosti zákazníka bylo provedeno na základě dotazníkového šetření. Po zjištění nedostatků v prodejní jednotce, které vyplynuly z dotazníkového šetření, byl vytvořen návrh opatření.
Analýza spokojenosti zákazníka vybrané maloobchodní prodejny
BRATHOVÁ, Jaroslava
Cílem bakalářské práce je zjistit míru spokojenosti zákazníka vybrané maloobchodní prodejny s nákupní atmosférou prodejny a s celkovým nákupem a na základě analýzy navrhnout opatření na zlepšení. Informace byly získány dotazováním a osobním pozorováním v prodejně. Následně byla data zpracována a vyhodnocena.
Fashion merchandising a jeho aplikace ve vybrané firmě
Bechiňová, Markéta ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První část je věnována teoretickému vymezení fashion merchandisingu, včetně dalších podoblastí, jako jsou visual merchandising, senzorický merchandising a další prvky nákupní atmosféry. Druhá část se pak zabývá popisem praktické aplikace těchto principů ve vybrané prodejní jednotce, která je součástí mezinárodního řetězce prodejen dámských oděvů.
Komparace nákupního prostředí firem Vögele a C&A
Fukalová, Urszula ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato práce srovnává nákupní prostředí obchodních jednotek společností Charles Vögele a C&A. Teoretická část se zabývá strategií retailingové firmy, nákupním prostředím, jeho složkami a nákupní atmosférou. Obsahem praktické části je představení společností Charles Vögele a C&A, ohodnocení složek nákupního prostředí a návrhy na vylepšení pro každou jednotku.
Posouzení nákupní atmosféry obchodních řetězců Globus a Tesco
Scheubová, Lucie ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Tato bakalářská práce řeší analýzu a posouzení nákupního prostředí a nákupní atmosféry hypermarketů Globus a Tesco. Pro práci jsem si vybrala prodejny na Praze 5 - Zličín. V první části se zabývám popisem jednotlivých stimulů nákupní atmosféry. Uvedla jsem charakteristiku, činnost a působení obou maloobchodních řetězců. Posouzení nákupní atmosféry jsem provedla na základě subjektivní analýzy a dotazníku, který mi umožnil zjistit objektivní názory zákazníků a následně posoudit nákupní atmosféru těchto prodejen.
Komparace prodejních jednotek firmy Tesco a Hypernova
Deáková, Olga ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Má bakalářská práce porovnává nákupní atmosféru hypermarketů Tesco a Hypernova, hodnotí její pojetí v obou prodejnách a uvádí způsoby, jakými je možné nákupní atmosféru zlepšit. V teoretické části vysvětluji prvky nákupní atmosféry a ukazuji způsoby jejich použití. V praktické části nejdříve představuji společnosti Tesco a Royal Ahold, následně popisuji terénní výzkum nákupní atmosféry v konkrétních prodejnách Tesco a Hypernova. V závěru vyhodnocuji celý výzkum a přikládám návrhy na zlepšení.
Analýza obchodního domu Kotva
Marvanová, Zuzana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce obsahuje základní informace o OD Kotva, jejím postavení na trhu a samozřejmě též historii. Převážná část práce se zabývá popisem a hodnocením nákupního prostředí tohoto obchodního domu. Další části jsou věnovány dispozičnímu řešení, nabízeným službám či doprovodným akcím a výstavám.
Posouzení merchandisingu dvou vybraných obchodních jednotek
Kleinová, Lucie ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá merchandisingovou strategií prodejen Billa a Penny Market. Hlavním přínosem práce je ucelený pohled na merchandising a tvorbu nákupní atmosféry, což jsou účinné nástroje, jak mohou obchodní jednotky soupeřit o zákazníka. V první části práce jsou stanovena teoretická východiska merchandisingu, která jsou dále použita v praktické části. Celkové posouzení je provedeno metodou komparace, kde jednotlivá kritéria mají přidělenou váhu. Výsledek je dán součtem součinů těchto vah a bodů přidělených hodnoceným faktorům. Práce také obsahuje návrhy, jak zlepšit současnou merchandisingovou strategii těchto obchodních jednotek.
Analýza nákupního centra Chodov (vybrané problémy)
Matyáštíková, Romana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá vnějším a vnitřním designem OC Chodov a jeho prodejních jednotek, dispozičním řešením prodejních jednotek, skladbou sortimentu, nabízenými službami a možnostmi občerstvení. V následující části je na OC Chodov nahlíženo očima matky, dále jsou zde představeny doprovodné akce a výstavy a na závěr bylo provedeno dotazníkové šetření mezi zákazníky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   začátekpředchozí34 - 43  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.