Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 56 záznamů.  začátekpředchozí33 - 42dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
SWOT analysis of non profit organization
Borsuková, Lucia ; Vávrová, Hana (vedoucí práce) ; Fialová, Karolína (oponent)
Cílem této diplomové práce je vypracování SWOT analýzy Nadace Via prostřednictvím které budou odhaleny potenciální příležitosti a hrozby pro danou organizaci a její současné silné a slabé stránky. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy, teoretická východiska a samotný proces týkající se tvorby SWOT analýzy. Popsaná metodika a zvolené metody jsou následně využita v části praktické na příkladu Nadace Via. Pro odhalení potenciálních příležitostí a hrozeb z vnějšího prostředí je využita PEST analýza podpořena základním analýzou časových řad. K odhalení vnitřního potenciálu organizace v podobě silných a slabých stránek organizace je využito hodnocení vývoje vytipovaných parametrů organizace ve srovnání s analogickými organizacemi. V závěru práce jsou shrnuty důležité informace získané převedenou analýzou a navrženy doporučení pro danou organizaci.
Studie příležitosti a studie proveditelnosti
Černá, Kristýna ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Syrovátka, Oldřich (oponent)
Obsahem této diplomové práce je analýza realizovatelnosti plánovaného projektu týkajícího se výstavby ekologického hotelu v českém prostředí na příkladu společnosti Yves Rocher. Důvodem výběru tohoto tématu je můj zájem o ochranu životního prostředí a snaha upozornit na výhody implementace principů ekologického chování v rámci podnikové strategie. Obsah práce je soustředěn na zájem potenciální klientely, a míru vybudované životaschopnosti budoucího ubytovacího zařízení s cílem ověřit, zda se investice výstavby ekologického hotelu v českém prostředí vyplatí. Pro zjištění zmíněných požadovaných aspektů je celá analýza uskutečněna v předprojektové fázi, jejíž hlavní činností je studie příležitosti a proveditelnosti. Informace týkající se veřejného mínění byly zjišťovány prostřednictvím dotazníkového šetření, na němž se podílelo 160 nezávislých respondentů. K podrobnému rozboru vnějšího prostředí ekologického hotelu byla použita SLEPT analýza. Její technická funkčnost umožňuje detailní charakteristiku jednotlivých segmentů obsahující vlivy působení, které mohou být zásadním ukazatelem pro vybudování požadované stability na trhu. Pro finální shrnutí získaných výsledků byla použita SWOT analýza, jejíž sumarizace byly zaneseny do metody logického rámce za účelem celkové rekapitulace zadání projektu.
Zhodnocení vnějšího prostředí vybrané organizace
BARTÍKOVÁ, Martina
Cílem bakalářské práce je prostřednictvím vhodných metod zhodnotit současný stav vnějšího prostředí vybrané organizace Opatov-Market, s. r. o. Na základně dosažených výsledků následně navrhnout vhodná opatření směřující k rozvoji organizace.
Strategická analýza společnosti Rodinný pivovar Bernard, a. s.
Hrabáková, Monika ; Mikovcová, Hana (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Předmětem této diplomové práce je provedení strategické analýzy podniku Rodinný pivovar Bernard a. s. Práce je rozdělena na úvod, teoretickou část, praktickou část a závěr. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů, jako je mise, vize, strategie a strategické řízení. Dále vysvětluje jednotlivé metody strategické analýzy, které jsou následně aplikovány v praktické části. Praktická část této práce zahrnuje analýzu vnitřního a vnějšího prostředí. Součástí analýzy vnějšího prostředí je vymezení trhu, identifikace konkurentů a dalších vlivů, které na podnik působí. Analýza vnitřního prostředí zahrnuje zkoumání a zhodnocení vnitřních zdrojů podniku a jeho kompetencí. Všechny poznatky jsou na konci práce shrnuty ve SWOT analýze, na základě které jsou pro podnik zformulována doporučení do budoucna.
Analýza marketingového prostředí firmy Pekárkův mlýn
Dvořáková, Veronika ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Frendlovská, Dagmar (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje části marketingového plánu vybrané společnosti. Cílem bakalářské práce je provedení analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy Pekárkův mlýn a následné stanovení marketingových cílů firmy. V teoretické části jsou definovány jednotlivé kroky a analýzy, pomocí kterých mar-ketingový plán sestavujeme. V praktické části je popsána vybraná firma, její cíle a poslání, provedeny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, které byly uvedeny v teoretické části práce.
Odkrytí příležitostí a hrozeb pro vybranou firmu
KUTHEILOVÁ, Adéla
Cílem diplomové práce bylo stanovit příležitosti a ohrožení pro vybranou firmu a navrhnout firmě využití zjištěných informací. V praktické části práce byla provedena marketingová situační analýza vybrané firmy, která analyzuje vnější i vnitřní prostředí firmy. Zjištěné poznatky byly shrnuty a vyhodnoceny formou SWOT analýzy. SWOT analýza odkryla silné a slabé stránky podniku, jeho příležitosti a ohrožení. Na závěr byl vypracován návrh na využití zjištěných informací.
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí vybraného podniku
OMAR, Josef
Hlavním cílem mé bakalářské práce je zhodnocení současného stavu podniku pomocí analýz vnitřního a vnějšího prostředí. Na základě takto zjištěných poznatků navržení optimální strategie a možných opatření, která by vedla ke zlepšení pozice na trhu. V teoretické části jsou uvedeny teoretické informace týkající se prováděných analýz vnitřního a vnějšího prostředí. V praktické části jsou tyto analýzy použity v podniku UNICODE M&D s.r.o.
Analýza vnějšího prostředí vybraného podniku
WEINZETTLOVÁ, Nicola
Cílem této bakalářské práce je analýza současné situace a postavení vybraného podniku WaWEINZETTL s.r.o. na trhu prostřednictvím analýz vnějšího prostředí. Na základě dosažených výsledků navržení strategie ke zlepšení jeho postavení v odvětví.
Analýza vnějšího prostředí podniku
KALINOVÁ, Pavlína
Cílem bakalářské práce na téma "Analýza vnějšího prostředí podniku" je zanalyzovat vnější prostředí vybraného podniku. Na základě této analýzy stanovit trendy v makroprostředí a faktory, které mají největší vliv na vývoj firmy. První část této bakalářské práce byla věnována studiu vybrané odborné literatury vztahující se k tomuto tématu a poznatky byly zpracovány v literární rešerši. Ve druhé části bakalářské práce bylo krátce charakterizováno odvětví a analyzovaná firma. Poté byla provedena analýza vnějšího prostředí pomocí STEP analýzy a Porterova modelu pěti konkurenčních sil v odvětví. V závěru této práce byly shrnuty výsledky z provedených analýz a porovnány se stanovenými hypotézami.
Analýza vnějšího prostředí vybraného podniku
SOJKOVÁ, Kateřina
Cílem této bakalářské práce je analýza současné situace a postavení vybraného podniku REALISTAV s.r.o. na trhu prostřednictvím analýz vnějšího prostředí. Na základě dosažených výsledků navržení strategie ke zlepšení jeho postavení v odvětví.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 56 záznamů.   začátekpředchozí33 - 42dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.