Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  začátekpředchozí33 - 42  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Specifika podnikání na čínském trhu
Babická, Zuzana ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Švábková, Eva (oponent)
Tato diplomová práce popisuje a objasňuje spotřební chování obyvatel Číny. Zaměřuje se především na aktuální trendy a vznikající příležitosti na čínském trhu. Umožňuje čtenáři si vytvořit výchozí představu o daném tématu a o vhodné marketingové strategii. V zájmu poskytnutí celostnějšího pohledu na problematiku podnikání v Číně se práce okrajově zabývá i specifiky obchodování.
Zvláštnosti podnikatelského prostředí Mongolska
Matušková, Šárka ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Müllerová, Františka (oponent)
Cílem mé diplomové práce byla analýza podnikatelského prostředí Mongolska a na základě získaných informací vytvořit komplexní materiál pro podnikatelské subjekty, který zvažují vstup na trh Mongolska. Stěžejní částí mé práce je druhá kapitola s názvem Podnikatelské prostředí. Analýzu jsem prováděla pomocí PEST analýzy, kdy jsem se zaměřila na čtyři základní faktory makroprostředí: politické a legislativní vlivy, ekonomické, kulturní a sociální, technické a technologické vlivy. Nedílnou součástí je také charakteristika obchodního objednání s důrazem na specifika platná pro tuto zemi. V poslední kapitole jsem se zabývala vzájemnými obchodními vztahy České republiky a Mongolska.
Zvláštnosti profesní etikety a obchodního protokolu Francie
Veselá, Jana ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Müllerová, Františka (oponent)
Práce popisuje zvláštnosti profesní etikety a obchodního protokolu Francie. Cílem práce je poskytnou ucelený přehled o pravidlech chování v obchodním styku s francouzskými obchodními partnery a to především proto, že Francie se v průběhu minulých 15 let stala významným obchodním partnerem České republiky. V první kapitole jsou definovány pojmy profesní etiketa a obchodní protokol a charakterizovány základní vlastnosti Francouzů. Druhá kapitola je věnována zvláštnostem profesní etikety Francie. Soustředí se na charakter francouzských společností, pracovní etiketu, služební cesty a také na obchodní jednání s francouzskými obchodními partnery. Třetí kapitola je zaměřena na obchodní protokol Francie, tedy na pravidla etikety, která by měla být dodržována při obchodování s francouzskými obchodními partnery. Popisuje formy představování, oslovování, pravidla písemného a ústního projevu, a také pravidla oblékání a stolování. Čtvrtá, závěrečná kapitola je věnována Francii a česko-francouzským obchodním vztahům, jejímž cílem je krátce charakterizovat postavení Francie ve světové obchodě a stále se rozvíjející obchodní vztahy mezi Francií a Českou republikou. Na základě výsledků ankety jsou zde také uvedeny základní kroky, které by měl český obchodník podniknout před vstupem na francouzský trh, chyby, kterých se nejčastěji čeští obchodníci dopouštějí a také vlastnosti, kterých si Francouzi na českých obchodních partnerech nejvíce váží.
Zvláštnosti obchodního jednání s alžírským partnerem
Štorková, Jitka ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat způsoby a taktiky obchodního vyjednávání v Alžírsku. To zahrnuje mnoho odlišností a specifik, která by měl každý obchodník přijíždějící do této země vyjednávat znát. Práce je členěna do čtyř kapitol. První kapitola poskytuje základní informace o teritoriu, s ohledem na historii, demografické údaje, ekonomické nebo politické charakteristiky. Druhá kapitola se zaměřuje na hlavní kulturní odlišnosti Alžírska, které se rovněž promítají do obchodního jednání. Třetí kapitola tvoří nejdůležitější část práce. Zabývá se samotnými zvláštnostmi obchodního vyjednávání v této zemi. Poslední kapitola stručně zmiňuje vybraná specifika alžírského trhu.
Obchodní jednání s finským partnerem
Suková, Lenka ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Práce se zabývá obchodním jednáním s finským partnerem. V první části se nachází charakteristika Finské republiky a jejího současného prostředí. Druhá část je věnována hlavním prvkům finské kultury a společnosti. Třetí část pojednává o obchodním jednání ve Finsku. Poslední část tvoří praktický výzkum na téma obchodní jednání s finským partnerem, kterého se účastnily české firmy vyvážející do Finska. Výzkum byl prováděn prostřednictvím dotazníku.
Obchodní a kulturní zvláštnosti Bolívie
Karaba, Marcela ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Tato bakalářská práce má za cíl poskytnout komplexní informace týkající se bolivijského národa, které by mohly být užitečné nejen obchodníkům, ale také těm, kteří se vydají do Bolívie pouze jako turisté. Tato studie shrnuje velké množství informací o Bolívii tak, aby byly zdůrazněny hlavní rysy tamějšího kulturního a obchodního prostředí a popisuje průběh a hlavní specifika obchodního jednání. Poslední kapitola se věnuje pohledu Bolivijců na Čechy.
Obchodní jednání s partnerem z Jižní Koreje
Kabíčková, Anna ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou jednání s obchodním partnerem z Jižní Koreje. Jejím cílem je analyzovat faktory ovlivňující obchodní jednání, od všeobecných geograficko-historicko-politických specifik až po uvedení charakteristických kulturních a sociálních odlišností. Pochopení originality korejské národnosti a citlivé vnímání kulturních odlišností je nezbytnou podmínkou pro navázání perspektivních obchodních vztahů s touto zemí. Práce je rozdělena do čtyř částí: 1. Základní fakta o zemi, 2. Korejská kultura, 3. Obchodní jednání, 4. Srovnání obchodního jednání největších asijských obchodních partnerů. Základem úspěchu mezinárodního obchodního jednání je ochota naslouchat a porozumět názorům a jednotlivým úhlům pohledu. Bez této ochoty je prakticky nemožné dospět k efektivním výsledkům a oboustranné spokojenosti.
Exportní příležitosti pro české subjekty na brazilském trhu s přihlédnutím ke kulturním odlišnostem
Zálešáková, Michaela ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Korandová, Jiřina (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o příležitostech pro české vývozce, kteří by se chtěli uplatnit na brazilském trhu. Popisuje také všeobecnou charakteristiku Brazílie, její současnou ekonomickou situaci a zahraniční obchod. Rozebírány jsou i vzájemné obchodní vztahy s Českou republikou, jejich výměna služeb a přímých zahraničních investic. Závěr práce se zabývá průběhem obchodního jednání v Brazílii a kulturními odlišnostmi této země.
Czech-spanish business co-operation considering the cultural differencies
Švecová, Jana ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Korandová, Jiřina (oponent)
V první kapitole mojí práce se věnuji představení Španělska a základním informacím o této zemi. Druhá část pojednává o ekonomické situaci, vývoji a vstupu Španělska do EU. Dále zde popisuji změny, ke kterým poté došlo, současnou situaci a předpoklad budoucího vývoje. Ve třetí kapitole se zabývám česko-španělskými vztahy a možnostmi budoucí spolupráce. Vliv kulturních odlišností na obchodní jednání přibližuje závěrečná část mé práce.
Dánsko a jeho obchodní a kulturní specifika
Laňová, Milena ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Černohlávková, Eva (oponent)
Diplomová práce nastiňuje kulturní a obchodní aspekty Dánska. První kapitola se zabývá obecnou charakteristikou Dánska, jeho ekonomickou situací a stručnou historií. Druhá kapitola seznamuje s dánskou kulturou a hodnotami ve společnosti. Kulturní standardy jsou rozděleny do kulturních dimenzí dle Hofstede a dále porovnány s českými standardy. Dánské obchodní prostředí je předmětem třetí kapitoly. Kapitola zahrnuje nejen obchodní jednání, ale popisuje i dánskou podnikovou kulturu a spotřební chování Dánů. Poslední kapitola je věnovaná výsledkům dotazníkového šetření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   začátekpředchozí33 - 42  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.