Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 32,610 záznamů.  začátekpředchozí32581 - 32590dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 1.60 vteřin. 

Každodenní život ve Vsetíně v době okupace 1939 - 1945 (ve světle archivních dokumentů).
KORYTÁŘOVÁ, Jana
Úkolem diplomové práce je alespoň částečně přiblížit každodenní život obyvatel města Vsetína ve vymezeném časovém období let 1939 - 1945. Jedním z primárních cílů bylo co nejvíce zachytit zejména hospodářský, společenský a kulturní život daného regionálního města a to na základě studia archivních pramenů, v menší míře pak literatury. Převážná část informací vychází z pramenů úřední povahy, které jsou uloženy ve Státním okresním archivu Vsetín. Při zpracování bylo rovněž použito dokumentů uložených v Moravském zemském archivu v Brně a Zemském archivu v Opavě, v těchto případech se jednalo o fondy vzniklé z činnosti německé okupační správy. V předložené práci jsem dále kromě literatury využila i dostupný regionální tisk, který je však využit spíše okrajově, protože se ho dochovalo velmi málo.

Zákon o státní službě a státní správa
Hanuš, Ondřej ; Jansa, Viktor (vedoucí práce) ; Cvik, Eva Daniela (oponent)
Tato bakalářská práce se zaobírá komplikovaným vývojem zákona od samotného počátku ještě jako zákona služebního až po výslednou podobu, kterou je zákon o státní službě a jeho praktickým zavedením na Ministerstvu školství, mládeže a tělovýchovy. Vymezen je rovněž samotný pojem státní správy včetně jejího dělení a financování. V závěru práce následuje zhodnocení silných a slabých stránek zákona a očekávaný předpokládaný vývoj.

Financování sociálních služeb v Libereckém kraji
Bernardová, Tamara ; Borská, Jana (vedoucí práce) ; Pavla, Pavla (oponent)
V souvislosti s ust. § 95 písm. g) a h) zákona o sociálních službách č. 108/2006 Sb. a principem subsidiarity přechází od 1.1 2015 odpovědnost za realizaci dotačního řízení sociálních služeb na jednotlivé kraje. K plnění této povinnosti uvedené v ust. § 95 písm. g) a h) ) zákona o sociálních službách č. 108/2006 Sb se poskytuje krajům účelově určená dotace ze státního rozpočtu na financování výdajů souvisejících s poskytováním základních druhů a forem sociálních služeb. Dotace krajům poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí . Na kraje tak přechází veškerá správní agenda, která sebou nese nárůst nároků na součinnost při plánování sociálních služeb na jeho území . Hlavním dopadem přechodu financování je ve vyšší míře odpovědnost za realizaci dotačního řízení. Kraj zpracovává střednědobý plán rozvoje sociálních služeb ve spolupráci s obcemi na území kraje a se zástupci poskytovatelů sociálních služeb. Vyhodnocuje plnění plánů rozvoje sociálních služeb a určuje síť sociálních služeb na území kraje. O poskytnutí finančních prostředků z dotace poskytovatelům sociálních služeb se rozhoduje podle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů a předpisů Evropské unie o veřejné podpoře o poskytnutí finančních prostředků. O jejich výši rozhoduje zastupitelstvo kraje v souladu stanovených podmín

Financování sociálních služeb v Libereckém kraji
Bernardová, Tamara ; Borská, Jana (vedoucí práce)
V souvislosti s ust. § 95 písm. g) a h) zákona o sociálních službách č. 108/2006 Sb. a principem subsidiarity přechází od 1.1 2015 odpovědnost za realizaci dotačního řízení sociálních služeb na jednotlivé kraje. K plnění této povinnosti uvedené v ust. § 95 písm. g) a h) ) zákona o sociálních službách č. 108/2006 Sb se poskytuje krajům účelově určená dotace ze státního rozpočtu na financování výdajů souvisejících s poskytováním základních druhů a forem sociálních služeb. Dotace krajům poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí . Na kraje tak přechází veškerá správní agenda, která sebou nese nárůst nároků na součinnost při plánování sociálních služeb na jeho území . Hlavním dopadem přechodu financování je ve vyšší míře odpovědnost za realizaci dotačního řízení. Kraj zpracovává střednědobý plán rozvoje sociálních služeb ve spolupráci s obcemi na území kraje a se zástupci poskytovatelů sociálních služeb. Vyhodnocuje plnění plánů rozvoje sociálních služeb a určuje síť sociálních služeb na území kraje. O poskytnutí finančních prostředků z dotace poskytovatelům sociálních služeb se rozhoduje podle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů a předpisů Evropské unie o veřejné podpoře o poskytnutí finančních prostředků. O jejich výši rozhoduje zastupitelstvo kraje v souladu stanovených podmín

Financování z ESF
Štursová, Klára ; Ing. Martin Pernica., Ph.D. (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Financování z ESF“ je studium a popis politiky hospodářské a sociální soudržnosti, dále Evropského sociálního fondu, jeho začlenění ve struktuře fondů Evropské unie, jeho cíle a užitky. Druhá část této práce má čtenářům poskytnout cenné informace a užitečné rady, jak postupovat při přípravě projektu čerpající dotace z Evropského sociálního fondu. V praktické části práce jsou veškeré poznatky uplatněny na konkrétním projektu a to na projektu Městského úřadu ve Žďáru nad Sázavou.

Rozbor efektivnosti podnikatelského projektu
Nábělek, Marek ; Wontroba, Tomáš (oponent) ; Konečný, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá investicí do realizace smaltovny velké společnosti působící ve zpracovatelském průmyslu. Jsou zde analyzovány možnosti financování investice se zaměřením na dotaci ze strukturálních fondů Evropské unie. Pomocí metod hodnocení efektivnosti investic je vybrán nejefektivnější způsob financování a formulovány vlastní návrhy a doporučení.

Zdanění hazardu z pohledu konkrétní obce
Vašinová, Kateřina ; Guštafíková, Silvia (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o právní úpravě loterií a podobných her zejména z daňového pohledu podle stavu před a po 1. 1. 2012, kdy došlo k významné novele loterijního zákona a souvisejících předpisů. Přibližuje vývoj příjmů obce v důsledku novely a vývoj prostředků vynakládaných na veřejně prospěšné účely. Práce navrhuje možné změny uvedené problematiky.

Financování podnikatelských aktivit pomocí strukturálních fondů EU
Benoniová, Kamila ; Vašíčková, Marie (oponent) ; Zeman, Václav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá investicí do nákupu informačního systému pro malý podnik působící ve zpracovatelském průmyslu. Jsou zde analyzovány možnosti financování investice se zaměřením na dotaci ze strukturálních fondů Evropské unie. Pomocí metod hodnocení efektivnosti investic je vybrán nejefektivnější způsob financování a formulovány vlastní návrhy a doporučení.

Problematika penzijního připojištění vybraného podnikatelského subjektu
Součková, Lucie ; Podolínská, Zuzana Šobová (oponent) ; Martinovičová, Dana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou penzijního připojištění pro zaměstnance vybraného podnikatelského subjektu. Tento návrh umožňuje zvýšit příjmy jednotlivých zaměstnanců a zároveň minimalizovat zvýšení nákladů společnosti Flextronics Design, s.r.o. Diplomová práce obsahuje vymezení penzijního připojištění v podmínkách zákona. Dále je práce zaměřena na výběr vhodného penzijního fondu, tedy zhodnocení penzijních fondů působících v České republice.

Implementace služebního zákona v praxi
Myslivečková, Beate ; Matula, Miloš (vedoucí práce) ; Louda, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá uvedením do praxe zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, který zavádí novou právní úpravu pracovněprávních vztahů zaměstnanců státní správy. Služební zákon je v posledních letech často diskutovaným tématem, zejména ve spojitosti s hrozbou Evropské komise, která přijetím tohoto zákona podmínila čerpání evropských dotací ze strukturálních fondů pro období 2014 - 2020. V práci je rozebrána problematika státní služby, jsou zde nastíněny principy státní služby ve vybraných zemích EU a historický vývoj státní služby na území České republiky. Cílem práce bylo poukázat na možná problémová ustanovení, která se v zákoně objevují, a na problémy, které se objevily v průběhu implementace tohoto zákona, a to i na příkladu Úřadu práce ČR.