Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 327 záznamů.  začátekpředchozí322 - 327  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Fyzicko-geografické zajímavosti Moravy a Slezska ve výuce prvouky a přírodovědy na I. stupni ZŠ
LANGOVÁ, Barbora
Diplomová práce se zabývá metodikou výuky fyzicko-geografických zajímavostí Moravy a Slezska. Hlavní část práce tvoří návrh vlastního souboru didaktického materiálu - učebního textu, pracovních listů a metodické příručky pro učitele, zaměřené na fyzicko-geografické zajímavosti nacházejících se na území Moravy a Slezska. Součástí práce je teoretická část, zpracovaná s pomocí odborné literatury, která byla východiskem pro tvorbu didaktického materiálu. Pozn. Součástí diplomové práce je učebnice, pracovní listy a metodická příručka pro učitele. K dispozici jsou na přiloženém cd v diplomové práci.
Obraz menšin v učebnicích anglického jazyka
MALÍKOVÁ, Jana
Anotace Tato diplomová práce se zabývá zobrazením ženy jako menšiny v učebnicích angličtiny pro druhý stupeň základní školy. V teoretické části je uvedeno proč je ještě stále nutné považovat ženu ve společnosti za menšinu. Dále je teoretická část rozdělena do dvou oblastí. První z nich se věnuje přiblížení pojmu gender. Vysvětluje jeho podstatu a důležité okolnosti, které se na utváření genderu podílejí. Ve druhé polovině teoretické části se práce již konkrétně zabývá rolí genderu ve výuce a učebnicích. Praktická část se zaměřuje na výzkum této problematiky ve třech druzích učebnic, které se v dnešní době používají pro výuku anglického jazyka na základních školách. Zkoumá genderové zatížení učebnic z těchto hledisek: celková koncepce učiva, obraz muže a ženy, ilustrace a fotografie, dialogy, jazyk, pracovní stereotypizace a rodina.
Návrh pracovních listů pro výuku 5. ročníku ZŠ - vybrané kapitoly z aritmetiky
SMEJKALOVÁ, Iveta
Tato diplomová práce je věnována úvodu do desetinných čísel na prvním stupni základní školy a interaktivní učebnici, kterou jsem vytvořila v programu Imagine Logo a nazvala ji Cyril. Obsahuje teorii o počítačem podporované výuce, desetinných číslech jako takových, manuál k vytvořenému a programu a výsledky experimentu, který učebnici prověřoval v praxi. Důležitou součástí této diplomové práce je samotný program, který funguje jako učebnice a cvičebnice zároveň a je zaměřen na doplnění úvodu desetinných čísel a zároveň jeho procvičení.
Právní formy podnikání - návrh učebnicového zpracování pro obchodní akademie
Granátová, Jitka ; Králová, Alena (vedoucí práce) ; Petrášek, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá návrhem učebnice pro obchodní akademie. Tématem jsem právní formy podnikání (ziskové organizace). Návrh je vytvořen tak, aby studenti získali ucelené informace o dané problematice. Je určen pro studenty vyšších ročníků. Návrh je rozdělen na teoretickou část a na sbírku úloh a příkladů, která slouží k prověření získaných znalostí.
Základy výpočetní techniky pro 1. stupeň ZŠ
Hutárková, Tereza ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření učebnice Základy informatiky a výpočetní techniky pro žáky 2. až 3. třídy. V teoretické části se práce věnuje charakteristice žáků ve věku mezi 8. až 11. rokem, historií počítačů a předmětu informatika a výpočetní technika (IVT), stejně tak i analýze v současnosti, počítače ve školství, IVT na základních školách, co je to Rámcový vzdělávací program (RVP) a Školní vzdělávací program (ŠVP) a další. Dále je zde metodická příručka a návod pro začínající autory učebnic. Neméně důležitou částí je praktická část. Ta se zabývá vytvořením učebnice, kde jsou rozebrány? jednotlivé kapitoly (Pojďme se seznámit, Hardware, Software), dále například vyzdvihnutí nápadu jako takového při tvorbě učebnice. Celé to končí testováním? nebo-li analýzou učebnice. Součástí práce je zmiňovaná a nově vytvořená učebnice. V příloze je uveden pro lepší orientaci slovník použitých pojmů především z oblasti didaktiky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 327 záznamů.   začátekpředchozí322 - 327  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.