Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  začátekpředchozí31 - 35  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Neetičnost v získávání informací o spotřebitelích
Fischerová, Kristýna ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Trepešová, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vymezením neetických postupů využívaných v marketingu. Přímý marketing založený na vlastnictví a tvorbě databází obsahujících informace o spotřebitelích je jednou z oblastí, která vyvolává úvahy nad etickými normami. Práce pojednává o tvorbě databází, jejich datových zdrojích a postupech, mj. telemarketingu. Nevyžádaná obchodní sdělení a spam jako fenomén moderní společnosti patří také mezi neetické jednání. V textu je i vymezení proti autorizovaným reklamním sdělením a vysvětlení pojmů režim opt-in a opt-out. Práce přináší základní přehled o právní regulaci v této oblasti. I předávání osobních údajů mezi společnostmi je často využívaným postupem, který těží z nepozornosti nebo neinformovanosti spotřebitelů.
Využití jednotlivých komunikačních nástrojů v přímém marketingu
Vacek, Vladimír ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Práce se zabývá problematikou využití jednotlivých komunikačních nástrojů přímého marketingu. V první části je direct marketing charakterizován, je popisována historie a vymezen databázový marketing. Dále jsou analyzovány jednotlivé komunikační nástroje, jejich výhody a nevýhody. V závěru je na základě zjištěných skutečností navržen funkční věrnostní program pro módní řetězec. V rámci tohoto programu jsou vhodně aplikovány komunikační nástroje prezentované v teoretické části. Součástí je kalkulace odhadovaných nákladů.
Adaptace zaměstnanců v organizaci
Kazík, Tomáš ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Ve své bakalářské práci jsem se zabýval adaptací nových zaměstnanců ve společnosti Contacc SE. Společnost se potýká s vysokou fluktuací zaměstnanců a nedostatkem kvalifikovaných uchazečů o práci telefonního operátora. Ve společnosti jsem provedl dotazníkové šetření týkající se spokojenosti zaměstnanců s adaptačním procesem a podporou ze strany nadřízených pracovníků. V adaptačním procesu jsem zjistil velké nedostatky. Proto jsem navrhl taková opatření, která by měla situaci ve společnosti zlepšit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   začátekpředchozí31 - 35  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.