Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  začátekpředchozí31 - 34  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Franchising jako úspěšná metoda podnikání
TŘEŠTÍK, Miroslav
Franchising v posledním čtvrtstoletí zaznamenává velmi dynamický rozvoj díky stále snazšímu překonávání technologických a politických bariér v šíření informací a kapitálu. Dnes mu mnoho velkých firem vděčí za své silné celosvětové konkurenční postavení a věhlas. Nejúspěšnější franchisové koncepty nabyly postupem času globálního významu. Z praxe víme, že franchising snižuje podnikatelská rizika držitelům franchisové licence oproti samostatně podnikajícím až o 80 %. V současné době se odhaduje, že existuje na celém světě přes 16 tisíc samostatných franchisových koncepcí, značek a sítí uspokojujících konečného spotřebitele. Cílem této práce bude charakterizovat franchisingové podnikání, vysvětlit podstatu jeho fungování, ukázat jeho silné ale i slabé stránky a na základě konkrétního případu konceptu společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. zhodnotit výhodnost zvoleného způsobu podnikání. Celá práce je rozdělena na dvě části. V úvodu se věnuji charakteristice franchisingu, jeho historii, současné situaci, definici a výkladu pojmů. Dále se věnuji srovnání s jinými systémy spolupráce, zmiňuji se o různých druzích franchisingu, o jeho výhodách a nevýhodách a o jeho silných stránkách. Také se zmíním o vlivu na malé a střední podnikání. Na konci první části se zabývám okolnostmi při zakládání franchisového podniku a současnou situací v České republice po vstupu do Evropské unie. Ve druhé části se podrobně věnuji výše zmíněnému konceptu samoobslužného zařízení, kde se úvodem zmíním o historii společnosti a o vzniku konceptu. Popisuji zde podrobně celý koncept, zmiňuji jeho výhody a v prvé řadě také jeho jedinečnost. Ilustruji zjednodušenou ekonomickou rozvahu. Zmiňuji zde náležitosti, které je nutno splnit při záměru stát se franchisantem. Nastiňuji také aktuální problémy při rozrůstání sítě. Pro gastronomické činnosti se jeví franchising jako velice výhodný způsob podnikání. Avšak pro každou podnikatelskou činnost je nutné pečlivě zvážit, zdali se hodí právě tento způsob. Z praxe víme, že lze provozovat touto metodou úspěšně i realitní kanceláře a mnohé jiné druhy podnikání. Velkou roli v tomto podnikání hraje komunikace mezi franchisorem a franchisantem. Zakladatelům zkoumaného konceptu se nepochybně povedlo nabídnout tržnímu světu něco nového, ojedinělého a to nejen v České republice ale i v zahraničí. To dokazuje zájem jak domácích, tak zahraničních uchazečů. Bohužel momentálně nelze koncept z technického ani obchodního hlediska realizovat v zahraničí.
Analýza franšízinku v hotelnictví
STANĚK, Pavel
Hlavním tématem mé práce je analýza franšízinku v hotelnictví. Konkrétně jsem si vybral největší hotelovou společnost v České republice. Je to společnost OREAHOTEL a.s.. OREA HOTELS má v české republice cca 30 hotelů. Několik hotelu spolupracuje s OREA HOTELS formou franšízinku. V mojí práci se pokusím analyzovat výhody a nevýhody franšízy, organizační strukturu, hlavní povinnosti franšízanta a postup začlenění hotelu.
Franchising jako forma vstupu na trh
Palásková, Dana ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Práce se týká franchisingu jako možné formy vstupu na trh. Teoretická část se zabývá teoretickými náležitostmi - definicí, založením, historií a jeho výhodami a nevýhodami. Praktická část popisuje francouzský franchisový koncept Yves Rocher a jeho působení ve světě a v České republice.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Cibulka, Lukáš ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
V první části svojí práce se zaměřuji na analýzu franchisingu jako formy podnikání na konkrétním příkladu - konceptu Potrefená husa. V druhé části za pomocí metod analýzy a komparace rozebírám náročnost vstupu franchisingových konceptů na německý a český trh, kdy kritérii pro náročnost vstupu jsou koncentrace franchisingových konceptů na trhu, legislativní opora v daném státě, nabídka poradenských služeb a posledním kritériem je ekonomická náročnost vstupu na trh. V závěru své práce se dostávám k finální komparaci náročnosti vstupu franchisingu na trh v ČR a v SRN.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   začátekpředchozí31 - 34  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.