Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 162 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza a návrh elektronického obchodu
Stránský, David ; Libor, Sobotka (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu, návrh a implementaci internetového obchodu. První část je věnovaná internetovému marketingu, optimalizaci pro vyhladavače a modelování elektronického obchodu z teoretického hlediska. Analytická část je zaměřena na popis běžné funkcionality internetového obchodu a seznámení s některými dostupnými řešeními a kroky při jeho realizaci. Na základě teoretických a analytických poznatků bude navržen a implementován model internetového obchodu, který poslouží jako výchozí část pro budoucí aplikaci na míru konkrétního zákazníka.
Marketingová strategie rozvoje magazinu TOPLIFE
Steinbock, Petr ; Wolfschützová, Irena (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Návrh marketingové strategie a produktová strategie s realizačním plánem marketingové strategie rozvoje magazinu TOPLIFE.
Hodnocení elektronického obchodu a návrh internetového marketingu
Kroulíková, Michaela ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Na základě systémové analyzy moderního prostředí elektronického podnikání je zhodnocen vytvořený návrh elektronického obchodu z hlediska funkčnosti a marketingu.
Podnikatelský záměr firmy
Polúch, Eduard ; Dočkal, Emil (oponent) ; Sládková, Jitka (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu pro účel elektronického podnikání v oblasti poskytování služeb pronájmu systémů internetových obchodů. Práce obsahuje teoretické poznatky související s problematikou podnikatelského plánu a rozbor aspektů zvoleného záměru. Výstupem práce je zpracování a vyhodnocení reálného podnikatelského plánu, který bude zároveň podkladem pro následnou realizaci.
Aplikace elektronického obchodování
Matějíčková, Barbora ; Hajfler, Miroslav (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá aplikací elektronického obchodování, postupem při tvorbě e shopu a zahájením kroků vedoucích k jeho tvorbě. Vymezují se vybrané pojmy týkající se elektronického obchodu a funkce jež musí obchod splňovat. Je zde popsán postup při tvorbě elektronického obchodu s ohledem na vybranou společnost.
Návrh strategie elektronického obchodu firmy
Císařová, Miluše ; Veselý, Mirosalav (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem strategie firmy s podporou elektronického obchodu, jako nástroj pro dosažení co nejlepšího postavení firmy na trhu. Diplomová práce obsahuje analýzu současného stavu a dané problematiky včetně návrhu nové strategie pro firmu MVDr. Ivo Dupal - SAMVET, s cílem dosažení spokojenosti konečného zákazníka a aplikace návrhu v praxi.
Internetový obchod
Žák, David ; Taševský, Pavel (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou internetového obchodu. Obsahuje analýzu a návrh řešení vlastního internetového obchodu. Cílem bylo přiblížit marketingový plán pro vstup na trh, zhodnotit dosažené výsledky a navrhnout postup do dalších let. Lze se v ní seznámit se základními poznatky kolem internetového obchodování, analýzou internetového obchodu ve srovnání s kamenným obchodem. Těmto obecným teoretickým a faktickým poznatkům je věnována zhruba polovina práce. Ve druhé polovině se věnuji vlastní realizaci internetového obchodu, jeho zavedení na trh a propagaci.
Elektronický obchod s USA
Pavlíček, Martin ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je model založení nové společnosti v americkém státě Nevada a její provozování z České republiky přes Internet. V práci jsou obsažena teoretická východiska, v analytické části rozebírá typy společností v USA, daňové povinnosti firem, související americkou legislativu a v závěrečné části navrhuje řešení doplněné o kalkulaci, jak novou společnost založit a jaké služby využívat pro zajištění podnikatelské činnosti v USA přes Internet.
Využítí SQL databází v maloobchodě
Helešic, Igor ; Pačínek, Mojmír (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Práce ze zabývá technologiemi internetu a jeho aplikačních řešení pro tvorbu elektronických obchodů , z důrazem na databázový jazyk SQL a jeho využití při hledání nových možností v podnikání. Cílem je anlyzovat obchodní firmu z hlediska prodejních možností a informačních technologii , a nalezení řešení jakým způsobem implementovat internetový obchod.
Modely 3D zobrazování v inteligentním prostředí e-business a ekonomické kybernetiky
Burýšek, Michal ; Konečný,, Vladimír (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Vytvoření modelu předpokládaného vývoje 3D zobrazování jako nástroje prostředí e-business a oslovení potencionálního zákazníka v ekonomickém systému. Definování e-business prostředí jako modelu aplikované ekonomické kybernetiky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 162 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.