Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 56 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategická analýza podniku D.I.S., spol. s r.o.
Lang, Richard ; Čižinská, Romana (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo provést celkovou strategickou analýzu společnosti D.I.S., spol. s r.o. z důvodu posouzení možností jejího dalšího vývoje. Celková strategická analýza zahrnuje externí i interní analýzu firmy včetně vyhodnocení rizik a výsledků finanční analýzy. Výsledkem práce jsou doporučení a alternativní strategie pro společnost D.I.S., spol. s r.o.
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Syraeva, Alfiya ; Velinov, Emil (vedoucí práce) ; Ananiev, Vasko (oponent)
Předmětem bakalářské práce je PJSC Gazprom. Cílem této práce je zlepšit analýzu vnitřního a vnějšího prostředí vedení společnosti. PJSC Gazprom vidí své poslání především v bezpečné, účinné a vyvážené dodávky zemního plynu a dalších energetických zdrojů a jejich produktů. Strategickým cílem PJSC Gazprom je vytvořit společnost jako lídr mezi globálními energetickými společnostmi o diverzifikaci trhu, zabezpečení dodávek, využití vědeckého a technického potenciálu, zvýšit efektivitu, Tato práce se skládá z úvodu, tří kapitol, uzavření a bibliografii. V první kapitole jsme studovali teoretické aspekty analýzy vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Druhá část je věnována analýze vnějšího a vnitřního prostředí PJSC Gazprom. Ve třetí kapitole, vypracovat doporučení pro zlepšení analýzy vnějšího a vnitřního prostředí řízení organizace.
SWOT analysis of non profit organization
Borsuková, Lucia ; Vávrová, Hana (vedoucí práce) ; Fialová, Karolína (oponent)
Cílem této diplomové práce je vypracování SWOT analýzy Nadace Via prostřednictvím které budou odhaleny potenciální příležitosti a hrozby pro danou organizaci a její současné silné a slabé stránky. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy, teoretická východiska a samotný proces týkající se tvorby SWOT analýzy. Popsaná metodika a zvolené metody jsou následně využita v části praktické na příkladu Nadace Via. Pro odhalení potenciálních příležitostí a hrozeb z vnějšího prostředí je využita PEST analýza podpořena základním analýzou časových řad. K odhalení vnitřního potenciálu organizace v podobě silných a slabých stránek organizace je využito hodnocení vývoje vytipovaných parametrů organizace ve srovnání s analogickými organizacemi. V závěru práce jsou shrnuty důležité informace získané převedenou analýzou a navrženy doporučení pro danou organizaci.
Studie příležitosti a studie proveditelnosti
Černá, Kristýna ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Syrovátka, Oldřich (oponent)
Obsahem této diplomové práce je analýza realizovatelnosti plánovaného projektu týkajícího se výstavby ekologického hotelu v českém prostředí na příkladu společnosti Yves Rocher. Důvodem výběru tohoto tématu je můj zájem o ochranu životního prostředí a snaha upozornit na výhody implementace principů ekologického chování v rámci podnikové strategie. Obsah práce je soustředěn na zájem potenciální klientely, a míru vybudované životaschopnosti budoucího ubytovacího zařízení s cílem ověřit, zda se investice výstavby ekologického hotelu v českém prostředí vyplatí. Pro zjištění zmíněných požadovaných aspektů je celá analýza uskutečněna v předprojektové fázi, jejíž hlavní činností je studie příležitosti a proveditelnosti. Informace týkající se veřejného mínění byly zjišťovány prostřednictvím dotazníkového šetření, na němž se podílelo 160 nezávislých respondentů. K podrobnému rozboru vnějšího prostředí ekologického hotelu byla použita SLEPT analýza. Její technická funkčnost umožňuje detailní charakteristiku jednotlivých segmentů obsahující vlivy působení, které mohou být zásadním ukazatelem pro vybudování požadované stability na trhu. Pro finální shrnutí získaných výsledků byla použita SWOT analýza, jejíž sumarizace byly zaneseny do metody logického rámce za účelem celkové rekapitulace zadání projektu.
Zhodnocení vnějšího prostředí vybrané organizace
BARTÍKOVÁ, Martina
Cílem bakalářské práce je prostřednictvím vhodných metod zhodnotit současný stav vnějšího prostředí vybrané organizace Opatov-Market, s. r. o. Na základně dosažených výsledků následně navrhnout vhodná opatření směřující k rozvoji organizace.
Strategická analýza společnosti Rodinný pivovar Bernard, a. s.
Hrabáková, Monika ; Mikovcová, Hana (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Předmětem této diplomové práce je provedení strategické analýzy podniku Rodinný pivovar Bernard a. s. Práce je rozdělena na úvod, teoretickou část, praktickou část a závěr. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů, jako je mise, vize, strategie a strategické řízení. Dále vysvětluje jednotlivé metody strategické analýzy, které jsou následně aplikovány v praktické části. Praktická část této práce zahrnuje analýzu vnitřního a vnějšího prostředí. Součástí analýzy vnějšího prostředí je vymezení trhu, identifikace konkurentů a dalších vlivů, které na podnik působí. Analýza vnitřního prostředí zahrnuje zkoumání a zhodnocení vnitřních zdrojů podniku a jeho kompetencí. Všechny poznatky jsou na konci práce shrnuty ve SWOT analýze, na základě které jsou pro podnik zformulována doporučení do budoucna.
Analýza marketingového prostředí firmy Pekárkův mlýn
Dvořáková, Veronika ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Frendlovská, Dagmar (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje části marketingového plánu vybrané společnosti. Cílem bakalářské práce je provedení analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy Pekárkův mlýn a následné stanovení marketingových cílů firmy. V teoretické části jsou definovány jednotlivé kroky a analýzy, pomocí kterých mar-ketingový plán sestavujeme. V praktické části je popsána vybraná firma, její cíle a poslání, provedeny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, které byly uvedeny v teoretické části práce.
Odkrytí příležitostí a hrozeb pro vybranou firmu
KUTHEILOVÁ, Adéla
Cílem diplomové práce bylo stanovit příležitosti a ohrožení pro vybranou firmu a navrhnout firmě využití zjištěných informací. V praktické části práce byla provedena marketingová situační analýza vybrané firmy, která analyzuje vnější i vnitřní prostředí firmy. Zjištěné poznatky byly shrnuty a vyhodnoceny formou SWOT analýzy. SWOT analýza odkryla silné a slabé stránky podniku, jeho příležitosti a ohrožení. Na závěr byl vypracován návrh na využití zjištěných informací.
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí vybraného podniku
OMAR, Josef
Hlavním cílem mé bakalářské práce je zhodnocení současného stavu podniku pomocí analýz vnitřního a vnějšího prostředí. Na základě takto zjištěných poznatků navržení optimální strategie a možných opatření, která by vedla ke zlepšení pozice na trhu. V teoretické části jsou uvedeny teoretické informace týkající se prováděných analýz vnitřního a vnějšího prostředí. V praktické části jsou tyto analýzy použity v podniku UNICODE M&D s.r.o.
Analýza vnějšího prostředí vybraného podniku
WEINZETTLOVÁ, Nicola
Cílem této bakalářské práce je analýza současné situace a postavení vybraného podniku WaWEINZETTL s.r.o. na trhu prostřednictvím analýz vnějšího prostředí. Na základě dosažených výsledků navržení strategie ke zlepšení jeho postavení v odvětví.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 56 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.