Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 47 záznamů.  začátekpředchozí28 - 37další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Realizace internetového obchodu
Zháněl, Jiří ; Poslušný, Marek (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou způsobu prodeje odborné literatury a navrhuje řešení, jak realizovat internetový obchod za podmínky minimálních nákladů. Zaměřuje se na propagaci nabídky využitím online nástrojů a sociálních sítí a dává návod, jak se stavět k řešení prodeje přes internet.
Marketingová online komunikace vybrané firmy
Bůbalová, Tereza ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této práce je analýza současného stavu marketingové online komunikace společnosti LIP distribution, s.r.o., a návrh na její zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá podrobným přehledem o možnostech, které internetový marketing nabízí, o nejpoužívanějších nástrojích a jejich významu pro společnosti. Praktická část je věnována analýze současného stavu internetového marketingu společnosti LIP distribution, s.r.o. Velká pozornost je v praktické části věnována také rozhovoru s majitelem společnosti, díky kterému je návrh na zlepšení marketingové online komunikace pro tuto firmu realizovatelný.
Internetový marketing živnostníka
Pérková, Eva ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Diplomová práce se věnuje tématu internetového marketingu živnostníka. V teoretické části, která se skládá z prvních čtyř kapitol, je představen internetový marketing a jeho nástroje, blíže popsána optimalizace pro vyhledávače (SEO), marketing pro vyhledávače (SEM) a nástroj Google Analytics pro analýzu návštěvnosti. Závěrečná kapitola se zaměřuje na internetový marketing klempíře pana Škocha z Lubné. Rozebírá původní webovou stránku a strategii. Následně popisuje průběh tvorby nové webové stránky, její optimalizaci, tvorbu placených kampaní a Facebookové stránky. V závěru kapitoly dochází ke zhodnocení obou stránek a strategií, uvedena jsou doporučení a zobecněný postup realizace internetového marketingu. Cílem práce je sestavit přehled optimálních nástrojů internetového marketingu všeobecně aplikovatelných především pro živnostníky.
Sledování vývoje webu po zavedení jazykové mutace /pracovní název/
Fila, Ondřej ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Diplomová práce, Sledování vývoje webových stránek po zavedení jazykové mutace, je v první části zaměřena na teoretické základy webové analytiky (historie webové analytiky, metody sběru dat, základní metriky) a internetového marketingu (významnost internetového marketingu a jeho rozdělení, Pay Per Click reklama). Dále je zde představen analytický nástroj Google Analytics. V analytické a aplikační části je představena společnost Segway-Point a její webové stránky. Na těchto stránkách je sledován vývoj (návštěvnost, míra okamžitého opuštění, tok uživatelů, konverze, atd.) před a po zavedení jazykové mutace a upravováno nastavení reklamy pomocí nástroje Google AdWords. Výsledkem práce je vyhodnocení hypotéz a seznam rad a doporučení společnosti Segway-Point.
Analýza marketingových aktivit eshopů ve vybraném segmentu
Ushanova, Kateryna ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Předmětem bakalářské práce je analýza marketingových aktivit e-shopů ve vybraném segmentu. Konkrétně se práce zaměřuje na oblast internetového marketingu. Teoretická část definuje pojmy související s marketingem, internetovým marketingem, reklamou a popisuje nástroje internetového marketingu. Praktická část se zabývá samotnou analýzou marketingových aktivit e-shopů. Celá praktická část je aplikována na konkurenční prostředí trhu s nábytkem. Hlavním cílem práce je provést analýzu vybraných e-shopů a na základě jejích výsledků navrhnout doporučení na zlepšení obchodní strategie. Přínosem bakalářské práce by měly být návrhy a doporučení pro zlepšení strategií internetového marketingu vybraných e-shopů v prostředí internetového podnikání.
Kontextová reklama Google AdWords
Procházková, Anna ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Práce se věnuje tématu kontextové reklamy se zaměřením na Google AdWords. Cílem práce je založení účtu kontextové reklamy pro neziskovou organizaci TJ Sokol a zhodnocení úspěšnosti a potenciálu zavedení této formy reklamy u malých neziskových organizací. V teoretické části je definována kontextová reklama včetně její stručné historie a principu, na kterém funguje, srovnávány systémy kontextové reklamy v České republice a zmíněny výhody a nevýhody tohoto druhu reklamy. Práce se podrobněji zaměřuje na popis systému Google AdWords od založení účtu po jeho jednotlivé součásti, kterými jsou kampaně, reklamní sestavy, klíčová slova, inzeráty a konverze. Pojednává také o propojení s analytickou službou Google Analytics. V praktické části práce je charakterizován proces tvorby účtu Google AdWords u neziskové organizace TJ Sokol. Jsou zde popsány přípravy, které bylo nutné před vytvořením účtu realizovat, průběh budování účtu i jeho optimalizace. Závěrečné hodnocení výsledků realizace kontextové reklamy je dále zobecněno na malé neziskové organizace a vycházejí z něho také obecná doporučení pro úspěšnou realizaci reklamních kampaní prostřednictvím služby AdWords.
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Havlíčková, Olga ; Kubaš, Mario (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Diplomová práce zkoumá možnosti využití internetových komunikačních kanálů a nástrojů v marketingu kulturních subjektů, zejména divadel. První, teoreticky zaměřená část textu, seznamuje čtenáře se základními pojmy z oblasti online marketingu, specifiky internetových médií, profilem české internetové populace a dostupnými nástroji internetového marketingu, které lze v komunikaci divadel využít. Praktická část práce se věnuje návrhu online komunikační strategie Divadla v Řeznické. Východiskem pro návrh dané strategie jsou data a informace získané vlastním výzkumem, který zahrnuje detailní rozbor aktuálního stavu online marketingu zkoumané organizace a její konkurence, rozhovor s marketingovou manažerkou divadla a dotazníkový průzkum provedený mezi návštěvníky divadla.
Internetová reklamní kampaň pro podnik z oblasti zahradnictví
Čechová, Lenka
Cílem této bakalářské práce je vytvoření internetové reklamní kampaně pro podnik Zahradnictví Jan Čech se sídlem v městě Kelč. V první části práce je představena problematika Internetového marketingu a jeho nástrojů s hlavním zaměřením na PPC reklamu včetně nástrojů využívaných k jeho tvorbě a analýze. V rámci praktické části je vytvořena situační analýza na vybraný podnik následována samotnou tvorbou a správou reklamy prostřednictvím PPC systému Google AdWords.
Využití nástrojů internetového marketingu v e-shopu
Hašková, Gabriela
Hašková, G., Trenz, O., Využití nástrojů internetového marketingu v e-shopu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Diplomová práce se zabývá internetovým marketingem a aplikací některých jeho nástrojů na konkrétní internetový obchod. Blíže se věnuje analýze klíčových slov, PPC reklamě, e-mailingu a marketingu na Facebooku. Cílem práce je zvýšení tržeb konkrétního internetového obchodu využitím navržených nástrojů.
Zvyšování konkurenceschopnosti malého podniku prostřednictvím elektronického marketingu
Urbánek, Michal
Urbánek, M. Zvyšování konkurenceschopnosti malého podniku prostřednictvím elektronického marketingu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Tato bakalářské práce s názvem Zvyšování konkurenceschopnosti malého podniku prostřednictvím elektronického marketingu se zaměřuje na vytvoření internetové marketingové kampaně pro zvolený podnik. První část práce obsahuje základní informace o nástrojích elektronického marketingu. Druhá část se věnuje analýze marketingové situace vybraného podniku, analýze jeho konkurence a především samotnému návrhu internetové kampaně. Součástí práce je také zhodnocení návrhu a jeho ekonomický přínos.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 47 záznamů.   začátekpředchozí28 - 37další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.