Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 278 záznamů.  začátekpředchozí269 - 278  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vytvoření týdenního rámcového programu prožitkových pohybových aktivit v přírodě v letním období pro studenty středních a vysokých škol.
ROTTNEROVÁ, Petra
Práce je zaměřena na vytvoření týdenního rámcového programu prožitkových pohybových aktivit v přírodě v letním období pro studenty středních a vysokých škol.Kapitoly v teoretické části se zabývají popsáním základních pojmů související se zážitkovou pedagogikou, jejími metodami a prostředky, dále charakteristikou zážitkové akce a skladbou instruktorského týmu. Praktická část obsahuje vytvořený týdenní rámcový program pohybových prožitkových aktivit v přírodě a jeho ověření v praxi. Program absolvovalo 12 studentů v rámci týdenní zážitkové akce. Stanovené odborné otázky směřovaly k ověření realizovatelnosti vytvořeného programu v praxi a získané informace byly vyhodnoceny.
Filozofování s dětmi jako způsob výchovy zážitkem ve volném čase
MACKŮ, Richard
Práce představuje možnosti a rizika, která vyplývají z kombinace metod výchovy zážitkem a filozofování s dětmi. Po vymezení použitých termínů postupně seznamuje s cíli, charakteristikou a základními metodami výchovy ve volném čase z nichž podrobně představuje výchovu zážitkem a její základní prvky - dramaturgii, dobrodružství, reflexi a hru. Poslední dva jmenované jsou v práci pojaty jako pojící prvky mezi výchovou zážitkem a programem Filozofie pro děti, jehož cíle i metody jsou rovněž podrobně představeny. Následné zamyšlení nad styčnými plochami filozofování s dětmi a zážitkových činností je stěžejní částí práce. V této oblasti jsou řešeny filozofické aspekty hry a reflexe jako možné cesty zážitkově pojatého filozofování. V závěru je naznačeno také možné propojení filozofie a zážitku samotného.
Význam hry pro rozvoj jedince
HADRAVA, Martin
Práce je zaměřena na hru a její možnosti v rozvoji jedince. První kapitola se zabývá otázkou, co je to hra a popisuje základní znaky hry. Dále vymezuje podstatné pojmy související s hrou: zážitek a prožitek, hraní rolí a hračka. Druhá kapitola zjišťuje jaký význam má hra pro člověka. Především pak, jaké jsou možnosti působení hry na rozvoj psychických i fyzických vlastností a schopností. Třetí kapitola popisuje specifika hry ve vývojových fázích jedince. Zabývá se tím, jak se mění osobnost a spolu s ní i role hry.
Využití trendu zážitkového turismu v gastronomii
ADRIÁNOVÁ, Jana
Základním cílem této diplomové práce bylo zjištění nových trendů v gastronomii a jejich uplatnění v současném životě. Především, jak na tyto novodobé trendy reagují lidé, jaké jsou jejich požadavky a do jaké míry je aplikují nebo přijímají. Dále, jak vnímají {\clqq}zážitkovou gastronomii``, čemu dávají přednost a zda jsou spokojeni či naopak.
Sociální a psychologická situace v rodině s kombinovaně postiženým dítětem
MAŠKOVÁ, Hana
Práce se zabývá sociální a psychologickou situací v rodině s kombinovaně postiženým dítětem, narozením dítěte a reakcí rodičů, rodiny a okolí na vzniklou problematiku. Dále se zabývá problémy v rozhodování se v dalších možných krocích v péči o dítě, řešením vzniklých problémů a postavením se k dané problematice. Cílem je poukázat na rodiče, kterým se dítě s postižením narodilo a přiblížit jejich situaci od počátku až k jejímu vyrovnání se. Praktická část obsahuje průzkum, který byl zpracován z dotazníků vyplněných rodiči s dítětem s postižením. Zabývá se především rodiči, jejich situací a změnou života po narození dítěte, partnerským vztahem, okolím, pomocí a dalšími organizacemi, které navštěvují rodiče či jejich děti.
Omezení na svobodě jako mezní životní zkušenost - prožívání osob zadržených a zatčených
VOTRUBA, Martin
Omezení na svobodě představuje výrazný zásah do práv a svobod každého člověka.Omezení na svobodě umístěním do policejní cely pro vícehodinové umístění osob omezených na svobodě představuje často mezní životní zkušenost. Cílem výzkumu bylo zmapovat prožívání, vnímání, psychický stav a znalost práv u osob omezených na svobodě. Pro naplnění cíle výzkumu bylo u osob umístěných v policejní cele provedeno dotazníkové šetření.
Využití zážitkové pedagogiky při adaptačních kurzech na jihočeských středních školách
LUŇÁKOVÁ, Jana
Práce je zaměřena na zážitkovou pedagogikou a její použití při adaptačních kurzech na jihočeských středních školách. První dvě kapitoly se zabývají především popsáním historie a současnosti zážitkové pedagogiky, základních pojmů, principů a jejích elementů. Třetí část je praktická a snaží se nastínit realizaci adaptačních kurzů v praxi. Tato část vychází z šetření pomocí dotazníků zaměřených např. na použití her, zpětné vazby, prostředků motivace, principů zážitkové pedagogiky apod., které byly zaslány středním školám v jižních Čechách, jež adaptační kurzy pořádají. Tyto kurzy jsou v České republice realizovány krátce. Jejich využití se však stále rozšiřuje, což je přínosem především pro děti při přestupu ze základní na střední školu, který je tímto výrazně usnadněn.
Zkušenosti z uhelného revíru v Pennsylvanii
Vašek, Jaroslav
Rozvoj a zánik těžby antracitu v Pennsylvanii.
Psychologie jako věda o prožívání a prožívání času
Heller, Daniel
Autor se zabývá prožíváním jako základní psychologickou kategorií a stránkou psychiky komplementární k chování. Uvádí některé významy, které psychologický pojem prožívání postupně získal. Předmětem prožívání je nejen vnější svět, ale i stav vlastního organismu a zejména stav vlastní mysli. Zvláštní pozornost je věnována prožívání času jako základního rozměru lidského života.
Event marketing
Nováková, Jana ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kozler, Miloslav (oponent)
Tato práce se zabývá event marketingem -- marketingem založeným na propojení zážitku (emocí) a určitého marketingového sdělení. V úvodu je čtenář seznámen se samotným pojmem "event marketing" a jeho zařazením v komunikačním mixu firmy. Další část práce se zabývá hlavními principy, na kterých je založena podstata event marketingu, a zaváděním event marketingové strategie do určité firmy. Praktická část je věnována jednotlivým fázím přípravy eventu. Závěrem práce pojednává o způsobech získání know-how v daném oboru.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 278 záznamů.   začátekpředchozí269 - 278  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.