Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  začátekpředchozí26 - 35další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Interpersonální komunikace ve společnosti Holmes Place
Ješinová, Barbora ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Interpersonální komunikace ve společnosti Holmes Place Cíle: Hlavním cílem této práce je vypozorování chyb v interpersonální komunikaci ve společnosti Holmes Place, najít příčiny těchto chyb a navrhnout efektivní řešení, jak se chybám vyvarovat a zlepšit tak komunikaci ve firmě. Metody: V práci jsem použila metodu interview a metodu dotazníkového šetření. Metoda dotazníkového šetření spočívala v určení vzorku dotazovaných, vytvoření dotazníků a v celkovém vyhodnocení výsledků. Metodu interview jsem použila k získání informací o možnostech a rychlosti interpersonální komunikace ve firmě. U dotazovaného vzorku hodnotím úroveň interpersonální komunikace ve společnosti Holmes Place. Výsledky: Zjistila jsem, že interpersonální komunikace ve společnosti Holmes Place je dle špatně a správně zodpovězených otázek na velmi nízké úrovni- správně zodpovězené otázky jen mírně přesahují hranici 50%. Bez ohledu na vrcholový management, střední management či podřízené zaměstnance lze hodnotit komunikaci ve firmě jako nedostačující. Důležitou roli v tomto případě hraje nevystudovaný a neproškolený personál. Klíčová slova: Komunikace, verbální komunikace, neverbální komunikace, distanční komunikace, jednání, porada, meeting, e-mail.
Efektivní komunikace a její problémy
TESKOVÁ, Dana
Tato práce se zabývá efektivní komunikací mezi pedagogy, rodiči a dětmi. Efektivní komunikací, která vede k respektujícím a partnerským vztahům mezi nimi. V teoretické části seznamuje s efektivní komunikací prostřednictvím myšlenek a učení českých a amerických psychologů. V praktické části předkládá výsledky dotazníkového šetření mezi studentkami kombinovaného studia Učitelství pro mateřské školy na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích, které bylo zaměřeno na praktikování efektivní komunikace ve vlastních rodinách a mateřských školách.
Některá specifika komunikace ve stavebnictví
Kolomazníková, Alžběta ; Krňávková, Kateřina (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá komunikací ve stavebnictví. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmů jako je management, manažer, komunikace a zpětná vazba. Cíl této práce je zjistit, jaké prostředky jsou využívány pro předávání informací ve stavebních firmách. Diplomová práce zjišťuje, zda mají pracovníci prostor pro vyjádření svých názorů. Zabývá se také komunikací se stavebními dělníky a jaké problémy jsou s touto komunikací spojeny. Nejprve jsou v práci uvedeny hypotézy, které jsou poté ověřovány pomocí dotazníku a řízených rozhovorů. Ověřením hypotéz jsem došla k závěru, že ve stavebních firmách je stále upřednostňován osobní kontakt. Zaměstnanci těchto firem dostávají včas a v dostatečném množství potřebné informace. Ve stavebnictví převládá především neformální komunikace a velmi specifická komunikace je se zaměstnanci na dělnických pozicích. Na závěr jsem uvedla některá doporučení na zlepšení komunikace ve stavebních firmách.
Specifické otázky komunikace v práci projekční kanceláře
Horská, Lenka ; Musil, Radim (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je věnována specifickým otázkám komunikace v práci projekční kanceláře. V teoretické části je nejprve stručně popsána charakteristika projekčních kanceláří a okolí, ve kterém se pohybují. Poté se již práce zabývá komunikací samotnou, jejími druhy, nasloucháním, komunikačními bariérami a způsobem, jak efektivně komunikovat. Empirická část se zabývá stanovením pracovních hypotéz, které byly potvrzeny či vyvráceny dotazníkovými průzkumy, zaměřenými na jednu konkrétní projekční kancelář a poté na širokou veřejnost. Kvantitativní průzkum je doplněn řízeným rozhovorem přímo s jednatelem, na který navazují závěry a následná doporučení ke zlepšení současného stavu komunikace v práci projekční kanceláře.
Některá specifika komunikace ve stavebním podniku
Pětroš, Ondřej ; Mazur, Jan (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je „Některá specifika komunikace ve stavebním podniku“. V první, teoretické části je vymezeno zadané téma oblasti managementu a stručně popsány pojmy komunikace, druhy komunikace, naslouchání, zpětné vazby, synergie, práce v týmech, management a manažerské komunikace. Všechny tyto pojmy byly vztaženy k problematice stavebnictví. V druhé, empirické části je provedeno výzkumné šetření. Na začátku jsou stanoveny jednotlivé hypotézy. Tyto hypotézy jsou ověřeny formou dotazníkovou a řízeného rozhovoru. Po vyhodnocení šetření je provedeno ověření správnosti hypotéz a jsou vyvozeny dílčí závěry a doporučení. Jednotlivá doporučení jsou rozvedena do konkrétních opatření.
Vedení a řízení spolupracovníků ve stavebním podniku
Kráčmarová, Martina ; Malá, Stanislava (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Abstrakt Předmětem bakalářské práce je „Vedení a řízení spolupracovníků ve stavebním podniku“. V teoretické části je stručně popsán pojem managementu, managementu ve stavebnictví, vedení a řízení pracovníků, zejména z hlediska jejich komunikace, naslouchání, synergie, s tímto spojené týmové práce Zabývala jsem se zde i charakterem manažera, jako důležitou součástí řídící práce, která se promítá do všech jeho činností. V empirické části je, vedle pracovních hypotéz, využita forma dotazníku k dané problematice celého empirického šetření a jeho vyhodnocení. V závěrech a doporučeních najdeme trendy a zkušenosti, které z výzkumu vyplynuly, jako inspiraci pro praxi stavebního podniku.
Testování žáků v německém jazyce na základní škole.
KOSOBUD, Ondřej
Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit, zda úroveň jazykových znalostí německého jazyka u žáků základních škol v ČR stoupá, stagnuje či klesá a jaké faktory jejich znalosti ovlivňují. V teoretické části se budu zabývat problematikou testování žáků v Evropě a v ČR. Dále uvedu seznam všech dostupných standardizovaných jazykových zkoušek německého jazyka na úrovni A1 a A2 a porovnám mezinárodně uznávané zkoušky ?Fit in Deutsch? a ?Start Deutsch? s testem ČŠI ve školním roce 2012/2013. Ve výzkumné části se budu na základě testů zadaných v letech 2007, 2010 a 2013 zabývat vývojem jazykových znalostí němčiny u žáků na základních školách. Na základě výsledků testů a vyplněných dotazníků se budu snažit odpovědět na vytýčené výzkumné otázky a potvrdit či vyvrátit správnost vytýčených hypotéz a případně najít další faktory, které jazykové znalosti žáků ovlivňují.
Comparative Analysis on methods and aspects of German songs at German as a foreign language - teaching
HRUŠKOVÁ, Lucie
In meiner Arbeit Gegenüberstellende Analyse methodischer Aspekte deutschsprachiger Lieder im Deutsch als Fremdsprache Unterricht werde ich mich mit Gründen beschäftigen, warum es gut ist, Lieder im DaF-Unterricht zu benutzen und gleichzeitig auch mit der Erklärung, dass ein Lied als ein Mittel dient und deshalb müssen wir immer ein konkretes Ziel haben, das wir erreichen möchten. Mögliche Ziele werden in den Kapiteln zusammen mit vorgeschlagenen Übungen in Arbeitsblätter gezeigt. Als Beispiele werden zwei aktuelle deutsche Lieder didaktisiert.
Mužské reakce na infertilitu pohledem ženy
KLEMENTOVÁ, Zuzana
Bakalářská práce "Mužské reakce na infertilitu pohledem ženy" je zaměřena na páry, které se již delší dobu pokoušejí počít dítě, a na to, jak muži reagují či vyjadřují názor na téma neplodnost. Teoretická část vychází z odborných zdrojů a jsou zde vysvětleny pojmy, které s touto problematikou souvisí. Pro zpracování praktické části byla zvolena kvalitativní výzkumná strategie. Pro výběr zkoumaného souboru byla zvolena metoda sněhové koule. Zkoumaným souborem byly ženy, které se se svým partnerem delší čas pokoušely nebo pokoušejí počít dítě. Ženy byly ve věku 25-50 let, různého vzdělání. Celkovým počtem bylo 5 respondentek. Pro získávání dat byla použita metoda dotazování - semistrukturovaný rozhovor. Každý z rozhovorů trval v průměru 45-60 min. a se souhlasem respondentek byl nahráván na záznamové zařízení. Hlavním cílem práce bylo pomocí výkladů žen popsat reakce partnera na potíže s otěhotněním a jejich řešením. Pro splnění výše uvedeného cíle byly formulovány dvě výzkumné otázky: Jak ženy interpretují mužovy reakce na infertilitu od chvíle zjištění do vyřešení situace? Jaké mužovy reakce by ženy považovaly za adekvátní situaci? Pro zpracování dat byla použita kvalitativní obsahová analýza. Ze získaných výsledků vyplynulo, že muž je častěji schopný a ochotný s partnerkou komunikovat. V těchto párech bylo zjištěno, že muži sdílí problém s partnerkami a dokážou je podpořit. Zdá se, že muži jsou v tomto ohledu psychicky odolnější a silnější než ženy. Ve dvou případech bylo zjištěno, že muži s partnerkou nekomunikovali, protože pro ně není zvykem o problémech mluvit. Zde se také ukázalo, že muži své partnerky ani nepodporovali. Tyto reakce ovšem ženy předpokládaly. Jestliže pár řešil problematiku neúspěšného těhotenství opakovaně, byla pro ně komunikace zpočátku problematická, ale postupem času docházelo ke zlepšení. Práce reflektuje téma v současné době velmi diskutované, protože je v dnešní době obtížné rozhodnout se kdy mít dítě. Mužská neplodnost je tématem spíše posledních desetiletí, dřív se automaticky předpokládalo, že porucha je na straně ženy. Tato práce zachycuje prostřednictvím výkladů žen reakce partnera na problém neplodnosti. Výsledky bakalářské práce by mohly být využity jako informační materiál pro odborníky, kteří se s touto skupinou pacientů setkávají, protože laické představy jsou stále zatížené spoustou mýtů (např. muži nechodí na vyšetření, pár se rozvede, atd.) Dále by mohly posloužit jako podpůrný prostředek pro muže, kteří mají problémy s vyjadřováním emocí a názorů na téma neplodnost.
Rozvoj komunikačních dovedností ve výuce cizího jazyka
KLIMASOVÁ, Martina
Diplomová práce se věnuje rozvoji komunikačních dovedností ve výuce cizího jazyka. Cílem je zjistit, jakými způsoby rozvíjejí učitelé komunikační dovednosti ve výuce cizího jazyka a jejich zpětnou vazbu u žáků. Teoretická část se soustředí na jednotlivé komunikační dovednosti z hlediska jejich obsahu, procesu, rozvoje a hodnocení. Dále se teoretická část zabývá jazykovými prostředky, bez nichž by nebylo možné komunikační dovednosti realizovat. V další řadě se pak věnuje zařazení cizího jazyka v Rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání. V praktické části se autorka zaměřuje na výsledky výzkumu, který zjišťuje názory žáků a učitelů na používání komunikačních dovedností v cizích jazycích dotazníkovým šetřením. Zjištěné výsledky jsou zachyceny v tabulkách a grafech.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   začátekpředchozí26 - 35další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.