Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  začátekpředchozí25 - 34  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Franchising jako metoda vstupu na trh
Zohnová, Denisa ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Práce se věnuje franchisingu jako metodě vstupu na trh, jeho vývoji a náložitostem potřebných ke správnému fungování. Praktická část je zaměřena na španělský franchisový koncept Naturhouse.
Retailing ve Vietnamu
Šefrová, Martina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
V diplomové práci jsem se nejprve soustředila na představení Vietnamu a na jeho hospodářský vývoj. Následuje část věnovaná maloobchodu se zhodnocením Vietnamu jako atraktivní země pro retailingové investice. V závěrečné části popisuji vlastní zkušenosti s nakupováním v této zemi.
Úloha státní správy a samosprávy v řešení obchodní vybavenosti
Schneider, Jan ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Práce analyzuje možnosti samosprávy a státní správy ovlivnit obchodní vybavenost. Dává do kontrastu tyto možnosti se zájmy a postupy tržních subjektů zabývajících se maloobchodem. Širokou škálu možných interakcí mezi veřejným sektorem a trhem v této oblasti dokládá na konkrétních příkladech z praxe. Tyto příklady zároveň ukazují změny v trendech a struktuře maloobchodní vybavenosti v České republice.
Analýza obchodní strategie retailingové firmy Globus na českém trhu
Jáč, Marek ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tématem bakalářské práce je retailingová společnost Globus a její obchodní politika na českém trhu. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola je věnována představení společnosti Globus a jejímu postavení na českém trhu. Druhá kapitola se zabývá marketingovou strategií společnosti. Třetí kapitola vyhodnocuje dotazníkové šetření, které proběhlo ve dvou hypermarketech společnosti Globus. Práce popisuje specifický přístup společnosti Globus na českém retailingovém trhu. Závěrem práce je, že firma Globus má díky své politice orientované na co největší pohodlí zákazníka dobré předpoklady uspět na stále více konkurenčním českém retailingovém trhu.
Vývojové trendy v retailingu - Shelf Ready Packaging
Štěpánek, Ondřej ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na progresivní obalovou techniku v retailingu, která se nazývá Shelf Ready Packaging (SRP). Cílem práce je posoudit vlastnosti a potenciál této metody a přinést pohledy klíčových zainteresovaných subjektů. Popsáno je několik typů Shelf Ready Packagingu a jsou analyzovány jejich hlavní výhody a nevýhody. V práci je stručně vysvětlen proces implementace technologie v dodavatelské firmě. Pozornost je věnována také roli logistiky v retailingu a jejím současným trendům.
Retailing v Peru
Palečková, Iva ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Za téma své bakalářské práce jsem si zvolila maloobchod (retailing) v Peru. Cílem mé bakalářské práce je popsat maloobchod především v hlavním městě Peru, Limě. Toto téma jsem si vybrala, protože jsem v Limě 13 měsíců žila a mohu tak subjektivně popsat Peruánské maloobchodní prostředí.
Motivační systém retailingové firmy jako nástroj budování loajálního zaměstnance
Kadlecová, Petra ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Lipperová, Blanka (oponent)
Práce hovoří o motivaci a jak pomáhá každému člověku dosáhnout vytyčeného cíle. Na čem všem je motivace závislá a jak jí lze využít k budování loajálních zaměstnanců a proč je výhodne pro zaměstnavatele si udržet stálé pracovníky. Motivace lze využít i tehdy, když například vedoucí pracovník potřebuje podpořit práci svého podřízeného a tím napomoci k dosažení cílů celé organizace.
Retailing v Číně
Urbášková, Aneta ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá stavem retailingu v Číně, identifikuje trendy, které jsou aktuální a které bude země do budoucna následovat. Popisuje kulturní charakteristiky čínského spotřebitele a jejich aplikaci na retailingové prostředí. Využívá příklad zahraničních retailerů, aby popsala moderní retailingové metody a formáty. Dále se zabývá nákupními centry, vysvětluje, proč došlo k rychlému nárůstu jejich počtu a popisuje jejich specifika oproti evropským. Uvádí příklad 3 nákupních center v Číně a popisuje situaci v Shanghai jako zástupce nejrozvinutějšího trhu v Číně.
Retailing v Bělorusku
Biazrukaja, Aksana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá stavem retailingu v Bělorusku. Popisuje změny, které v posledních letech prožívá Bělorusko a znázorňuje jak tyto změny ovlivňují maloobchod. Uvádím tady přehled jak kvantitativních (růst počtů obchodů, tržeb, atd.), tak i kvalitativních změn (změny vzhledu prodejen, forem prodejních jednotek, atd.).
Přímé zahraniční investice a jejich vliv na retailing v České republice
Moravcová, Dana ; Kohlová, Lenka (vedoucí práce) ; Jindra, Jiří (oponent) ; Tlustý, Adolf (oponent) ; Šípek, Ladislav (oponent)
Od poloviny devadesátých let min. století se ve vnitřním obchodě při jeho liberalizaci vytvořil trend intenzivní koncentrace, čemuž významně přispěl vstup zahraničního kapitálu. V tomto kontextu zaujaly patřičné místo na vnitřním trhu v obchodních strukturách a sítích přímé zahraniční investice nadnárodních společností. Internacionalizace retailingu pokročila natolik, že je určující pro rozvoj odvětví, nicméně vyváženost rozvoje obchodu současně vyžaduje podporu malého a středního podnikání

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   začátekpředchozí25 - 34  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.