Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 246 záznamů.  začátekpředchozí242 - 246  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podpora rozvoje zdraví mentálně postižených pomocí intervenčního pohybového programu
NEŠETŘILOVÁ, Zuzana
Ve své bakalářské práci se zabývám podporou rozvoje zdraví mentálně postižených pomocí intervenčního pohybového programu. V teoretické části jsem se zaměřila na veškerý sport postižených, organizace a vrcholné světové soutěže. Na základě intervenčního pohybového programu jsem zjišťovala, zda došlo ke zlepšení u motorických a sociálních ukazatelů. Výsledky prokázaly, že aplikovaný program měl na jedince pozitivní vliv.
Ověření intervenčního programu pro integraci osobnosti a rozvoj zdraví mentálně postižených pomocí pohybových aktivit ve Speciální škole Štítného 3, České Budějovice\\
MARKOVÁ, Michaela
Ve své diplomové práci se zabývám problematikou lidí s mentálním postižením,vytvořením a ověřením intervenčního pohybového programu. Intervenční program byl vytvořen na podporu rozvoje zdraví, pohybových schopností a dovedností a zahrnuje psychomotorické hry, jógu a jednoduchá herní cvičení. Výběr zařízení, ve kterých jsem aplikovala dotazníkové šetření, jsem provedla metodou prostého náhodného výběru - losováním. První výzkumné šetření probíhalo ve speciální škole a druhé v ústavním zařízení v Českých Budějovicích. Byly mi poskytnuty anamnestické údaje od sociálních pracovníků. Provedla jsem vstupní a závěrečná somatoskopická měření a otestovala klienty pomocí standardizovaných motorických testů.\\
Využití e-learningu pro výuku tělesně handikepovaných studentů
Tezzelová, Jana ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá rozšířením e-learningu ve vzdělávání studentů se zdravotním postižením na vysokých školách a univerzitách v České republice. Cílem je zmapovat stávající situaci a porovnat rozdíly v možnostech využití e-learningu a studia zdravotně postižených osob na univerzitách v ČR a uvést důvody tohoto stavu. Práce je rozdělena do tří částí. První kapitola je teoretickým úvodem do problematiky e-learningu. Jsou v ní definovány základní pojmy a součásti e-learningu. Dále jsou zde popsány přínosy a omezení tohoto způsobu vzdělávání. Druhá část je zaměřena na seznámení se specifiky výuky zdravotně postižených osob. Jsou zde popsány možnosti využití počítačové techniky a dalších technologií, které umožňují využívat e-learning i osobám se specifickými potřebami. Výklad je zaměřen na postižení smyslové, tělesné a specifické vývojové poruchy učení. Poslední kapitola popisuje a pomocí vybraných ukazatelů srovnává současný stav výuky zdravotně postižených osob na vysokých školách v ČR. Průzkum se zabývá otázkami možností studia, využití e-learningu a jiných informačních a komunikačních technologií, počty studentů a existencí speciálních počítačových laboratoří.
Projekt chráněné dílny
Plandorová, Vladimíra Bc. ; Sedláková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Teclová, Eva (oponent)
Chráněná dílna je pracovištěm, na kterém je v přepočteném počtu zaměstnanců zaměstnáno více jak 60% osob se zdravotním postižením. Základním legislativním předpisem je zákon č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti a jeho prováděcí vyhláška. V teoretické části je shrnuta tato a jiná legislativa. Praktická část řeší otázku vzniku takové chráněné dílny. Stěžejním bodem je předběžný roční rozpočet a návrh jak se vypořádat se ztrátou, která je jeho výsledkem.
Lidé se ZPS na trhu práce v J. Hradci
Bouřilová, Petra Bc. ; Sedláková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Chábera, David (oponent)
V teoretické části jsem se zaměřila na charakteristiku lidí se ZPS, na základní pojmy a definice, týkající se tohoto tématu. Dále jsem se zaměřila na problematiku zaměstnávání lidí se ZPS a na důsledky nezaměstnanosti pro tyto občany. V této části jsem se rovněž zaměřila na státní politiku zaměstnanosti ve vztahu k lidem se ZPS, na orgány, které zabezpečují státní politiku zaměstnanosti a na služby nabízené úřady práce. V praktické části stručně charakterizuji okres Jindřichův Hradec, dále uvádím zajímavé údaje o ÚP v J. Hradci. Zaměřila jsem se hlavně na problematiku zaměstnanosti v tomto okrese, zejména na mladé osoby se ZPS (do 30 let). Pokusím se identifikovat subjektivní i objektivní bariéry uplatnění těchto osob na trhu práce v okrese J. Hradec. Velmi důležitý byl sběr informací a následně pak rozbor zjištěných údajů, informací a poznatků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 246 záznamů.   začátekpředchozí242 - 246  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.