Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sociální práce s fotbalovými fanoušky v zemích Evropské unie jako inspirace pro Českou republiku
Jindrová, Barbora ; Smolík, Josef (vedoucí práce) ; Šveřepa, Milan (oponent)
Magisterská práce "Sociální práce s fotbalovými fanoušky v zemích Evropské unie jako inspirace pro Českou republiku" pojednává o specifickém druhu sociální práce s fotbalovými fanoušky a realizaci tzv. fanprojektů. Práce se zaměřuje na popis tématu a projektů realizovaných na mezinárodní evropské úrovni, následuje popis situace v Anglii, Itálii a Německu. Zmíněny jsou fungující projekty a projekty, kterými by se mohla Česká republika inspirovat. Je vysvětlen přístup k práci s fotbalovými fanoušky v každé ze jmenovaných zemí, včetně popisu aktivit místních organizací. V práci jsou vyjmenovány projekty, které se dané problematikou zabývají anebo zabývaly v České republice. Práce zpracovává mezinárodní projekt fanouškovských ambasád jako jednoho z příkladů sociální práce s fotbalovými fanoušky. Dále pak fanprojekt jako příklad možné práce s fotbalovými fanoušky, včetně příkladu dobré praxe. Praktická část práce - kvalitativní výzkum, je pak doplněním části teoretické. Část výzkumu se zabývá postojem fotbalových klubů v ČR k práci s fotbalovými fanoušky, část se zabývá rozhovory se zaměstnanci organizací zabývajících se prací s fotbalovými fanoušky v zahraničí, další část se pak zabývá analýzou dokumentů konkrétního Fanklubu a analýza mailové komunikace s představiteli fanouškovských asociací....
Ekonomika vybraného fotbalového klubu
Valta, Viktor ; Kokštejn, Jakub (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Ekonomika vybraného fotbalového klubu Cíle: Hlavním cílem této práce je vypracování strategické analýzy fotbalového klubu FC MAS Táborsko. Metody: Strategická analýza, PEST analýza, SWOT analýza, Porterův model 5 sil a neformální rozhovory. Výsledky: Celkově funguje klub dobře. Jeho strategie je stanovena správně. Potřeba je jen rozčlenit jeho příjmy na více sponzorů. Větším problémem je nízká návštěvnost domácích zápasů. Klíčová slova: Fotbalový klub, strategická analýza, SWOT analýza, PEST analýza
Sociální práce s fotbalovými fanoušky v zemích Evropské unie jako inspirace pro Českou republiku
Jindrová, Barbora ; Smolík, Josef (vedoucí práce) ; Šveřepa, Milan (oponent)
Magisterská práce "Sociální práce s fotbalovými fanoušky v zemích Evropské unie jako inspirace pro Českou republiku" pojednává o specifickém druhu sociální práce s fotbalovými fanoušky a realizaci tzv. fanprojektů. Práce se skládá z obecného úvodu do problematiky fotbalových fanoušků, respektive chuligánů a to jak z hlediska historického kontextu, tak z hlediska popisu současného stavu. Následuje teoretická a stěžejní část práce, ve které jsou popsány již fungující projekty anebo projekty, ze kterých je možné vycházet. Je zde zpracován mezinárodní projekt fanouškovských ambasád a dále specifikovány pojmy jako fanprojekt a fan management. Zpracováno je i samotné téma sociální prevence a kontaktní práce vhodné pro fanprojekt. Popis cílové skupiny fanprojektů, jejich financování a souhrn vhodných kompetencí pracovníka s fanoušky. Na závěr teoretické části je podrobně zpracováno pojmosloví fanprojektů, které vychází z pojmosloví kontaktní práce a nízkoprahových zařízení. Obsahuje popis nabízených aktivit, služby a popis samotného průběhu služby. Toto je nejdůležitější část celé práci, protože přináší konkrétní návod na realizaci, ze kterého mohou budoucí fanprojekty vycházet. Praktická část je pak doplněním části teoretické a zkoumá obecně míru informovanosti fotbalových klubů o tomto druhu sociální...
Zhodnocení efektivnosti podnikání ve vybraném sportovním odvětví
Hamouz, Jakub ; Hes, Aleš (vedoucí práce) ; Petr, Petr (oponent)
Bakalářská práce hodnotí efektivnost investování finančních prostředků do vybraných fotbalových klubů, které působí na území České republiky. Práce definuje příjmy a výdaje fotbalových klubů a dle vybraných finančních analýz určit finanční hospodaření vybraných klubů. Práce vymezuje silné a slabé stránky investování do tohoto sportovního prostředí. Cílem práce je poskytnout princip provozu klubu a také poskytnout ucelený přehled příjmů a výdajů pro potencionálního investora. Na závěr bakalářské práce je zhodnocení podnikatelských investic do odvětví a hodnocení hospodaření vybraných klubů. Závěr obsahuje silné a slabé stránky investic v tomto odvětví a navrhuje možná řešení efektivního hospodaření ve fotbalových klubech.
Analýza příčin úpadku vybraných fotbalových klubů
Pánková, Barbora ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Špaček, Martin (oponent)
Cílem této bakalářské práce je identifikovat a popsat příčiny problémů fotbalových klubů Glasgow Rangers FC a Portsmouth FC, které se dostaly do finanční krize. Práce si klade za cíl zodpovědět otázku, která rizika představují pro klub největší nebezpečí a které faktory hrají nejdůležitější roli ve finančním úpadku fotbalových klubů. Teoretická část práce představuje metodologický základ pro část praktickou, ve které jsou jednotlivé kluby analyzovány v případových studiích. V poslední kapitole je nastíněn osud fotbalových vesnic v České republice a v Německu.
Ocenění českých fotbalových klubů
Kalkantová, Adéla ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Kuchár, Róbert (oponent)
Diplomová práce se zabývá oceňováním českých fotbalových klubů. Cílem této diplomové práce je určit hodnotu vybraných českých fotbalových klubů. K těmto účelům byly zvoleny dva české fotbalové kluby. Jedná se o profesionální klub Bohemians Praha 1905 a amatérský celek FC Mělník. Ocenění společnosti je založeno na datech z veřejně dostupných zdrojů. Teoretická část se zabývá pojmy ocenění, přístupy ocenění, fungováním fotbalu v ČR a specifikům podnikání v tomto odvětví. Praktická část aplikuje vybrané metody na jednotlivé kluby a stanovuje hodnoty klubů. V rámci procesu ocenění jsou kluby představeny a jsou zpracovány jejich analýzy. Pro samotné ocenění je aplikována metoda CVM a majetková metoda.
Marketing communication of a football club
Belaníková, Barbora ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Grešo, Roman (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací fotbalového klubu MŠK Žilina. Cílem je analyzovat aktuální složky komunikace s veřejností. Teoretická část práce se věnuje marketingovým prvkům, které je potřeba vymezit kvůli části praktické. Prvotně je definovaný marketing, jeho obsah a podstata. Následuje stručný popis historie marketingu. Dále jsou zpracované složky marketingové komunikace. Poslední sekce teoretické části se zabývá marketingem ve sportu, marketingovou komunikací ve sportu, reklamou a sponzoringem ve sportu. V praktické části jsou tyto pojmy aplikované na výše zmíněný klub. Na základě analýzy je zhodnocená současná komunikace fotbalového klubu a navrhnuty postupy na její zlepšení.
Oceňování fotbalových klubů v Evropě
Postl, Pavel ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Ščiklin, Alexandr (oponent)
Diplomová práce se zabývá oceňováním evropských fotbalových klubů. Cílem práce je určit hodnotu anglického fotbalového klubu FC Arsenal k 31. 5. 2012 a to za účelem vstupu potenciálního investora do společnosti. Ocenění společnosti je založeno na datech z veřejně dostupných zdrojů, hlavně pak na informacích z výročních zpráv klubu. V rámci naplňování cíle jsou nejprve vymezeny základní oceňovací pojmy. Dále jsou analyzována a popsána specifika fotbalového prostředí a jsou rozebírány oceňovací přístupy a články, které se oceňováním klubů v minulosti zabývaly. V rámci procesu ocenění je zpracována strategická a finanční analýza klubu. Pro samotné ocenění podniku je aplikována výnosová metoda diskontovaného peněžního toku do firmy (FCFF). Jako doplňkové jsou použity metody majetkové (metoda účetní hodnoty a majetkové ocenění na principu tržních cen) a metoda tržní (tržní kapitalizace).
Ekonomická analýza fotbalového klubu z ČFL
Drtina, Josef ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Chotovinský, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je posouzení ekonomické situace fotbalového klubu v České fotbalové lize. Tímto klubem je FK Spartak MAS Sezimovo Ústí v právní formě akciové společnosti i občanského sdružení. Zhodnocení ekonomické situace vychází nejdříve z analýzy sportovního produktu, poté jsou aplikovány metody a nástroje finanční analýzy, díky kterým je možné komplexně posoudit finanční zdraví společností. Největší přínos této práce spatřuji v deskripci a analýze ekonomické situace fotbalového klubu hrající až 3. nejvyšší soutěž v ČR, neboť do současné doby jsem nedohledal žádnou studii, která by se tímto tématem zabývala.
Cenové politiky využívané při sportovních akcích a ve sportovních zařízeních
Cihelka, Matěj ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Ščiklin, Alexandr (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je popis a analýza metod stanovení cen a dalších nástrojů cenové politiky při sportovních akcích a ve sportovních zařízeních. Dále popis vlivu cenové politiky na návštěvnost sportovních akcí a sportovních zařízení. Praktická část práce se zabývá porovnáním cenových politik profesionálních fotbalových klubů v české první lize a bližší analýzou cenové politiky prvoligového a druholigového klubu. Těmito kluby jsou AC Sparta Praha a FK Viktoria Žižkov.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   začátekpředchozí24 - 33  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.