Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 267 záznamů.  začátekpředchozí228 - 237dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití marketingových nástrojů v supermarketu Albert
SMETANA, Martin
Pro dosažení stanoveného cíle práce byl využit kvantitativní a kvalitativní marketingový výzkum. Kvantitativní výzkum proběhl formou dotazníkového šetření v akčním rádiu prodejny a dotázáno bylo 109 spotřebitelů. Kvalitativní výzkum proběhl formou případové studie. Na základě získaných informací byly na závěr navrženy opatření, které by měly vést ke zlepšení stávající situace.
Využití marketingových nástrojů v elekronickém obchodě e-profess.cz
PAPEŽ, Vladimír
Předmětem bakalářské práce bylo navrhnout zlepšení, která by zefektivnila chod internetového obchodu společnosti Profess Consulting s.r.o. Tato zlepšení vycházela z analýzy současného stavu využívání marketingových nástrojů ve vybrané maloobchodní jednotce. Analýza současného stavu využívání marketingových nástrojů byla provedena na základě studia odborné literatury, kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Z výsledku analýzy byla společnosti navrhnuta doporučení, která spočívala v zjednodušení provozu tohoto internetového obchodu a vytvoření dobrého jména společnosti.
Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
ČELOUDOVÁ, Ludmila
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, v jakém rozsahu, a zda vůbec maloobchody využívají marketingové nástroje. První část bakalářské práce je zaměřena na teoretické zpracování informací souvisejících s tímto tématem. Teorie je zaměřena na vysvětlení základních pojmů jako je marketingové nástroje, marketing, maloobchody, malé a střední podniky, existující formy obchodů. Druhá část je již zaměřena na zpracování informací získaných z dotazníkového šetření prováděného ve městě Jemnici u padesáti maloobchodních subjektů. Dále je v této části také zpracována případová studie a vlastní výzkum. Informace k tomuto výzkumu mi poskytnul majitel maloobchodu Quelle, které se nachází již v zmíněném městě Jemnici. Po získání veškerých potřebných informací bylo zpracováno doporučení pro tento maloobchod, dále zhodnocení, potvrzení a vyvrácení hypotéz.
Analýza podpory produktu a jeho distribuce pro vybranou firmu
LEBROVÁ, Šárka
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu podpory produktu a jeho distribuci s ohledem na konkurenční prostředí. Práce vznikla na základě požadavku firmy PROGRESS sportswear, s.r.o., která vyrábí a prodává funkční prádlo a oblečení. Jedním z úkolů podle zadání firmy bylo zjistit počet zastoupení vybraných značek funkčního prádla a oblečení v prodejnách v určených městech. Dalším úkolem bylo provést analýzu vybraných nástrojů podpory produktu u stanovených značek a také zjistit názory a informace zejména na vybrané nástroje podpory produktu ze strany konečných spotřebitelů. Potřebná data byla zjištěna pomocí metody pozorování, dotazování, rozhovoru a z veřejně dostupných informací. Na základě zhodnocení zjištěných informací jsou firmě navrženy doporučení pro zvýšení povědomí o jejích produktech.
Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
KUBÁSKOVÁ, Tereza
Cílem mé práce bylo zanalyzovat stav marketingových nástrojů v maloobchodech vybrané oblasti, což bylo provedeno pomocí dotazníkového šetření a následně graficky zpracováno. Dalším úkolem bylo provést hloubkový rozhovor ve vybraném maloobchodě o jeho historii, působení na trhu, využívání marketingových nástrojů, zpracování následné analýzy a navržení doporučení pro zlepšení.
Zlepšení konkurenční pozice prodejny Coop v Plané u Mariánských Lázní
RICHTARIKOVÁ, Hana
Diplomová práce se zabývá maloobchodem, který prochází neustálými změnami. Zaměřila jsem se na zlepšení konkurenční pozice prodejny COOP v Plané u Mariánských Lázní. Pro tuto prodejnu vznikla řada doporučení, která napomohou ke zlepšení pozice na trhu.
Předpoklady rozvoje komerčních služeb ve vybrané oblasti - mikroregionu Táborsko
VELKOVÁ, Šárka
Hlavním cílem bakalářské práce bylo popsat vybraný mikroregion se zaměřením na danou oblast komerčních služeb, provést situační analýzu a vymezit předpoklady rozvoje dané oblasti komerčních služeb. Charakteristika mikroregionu byla provedena ze sekundárních zdrojů. Následně primární data byla získaná z dotazníkového šetření, řízených rozhovorů se starosty obcí a vlastním pozorováním v Sezimově Ústí, Plané nad Lužnicí, Chýnově, Radeníně, Radimovicích u Želče, Turovci a Vlčevsi.
Předpoklady rozvoje komerčních služeb ve vybrané oblasti - Zájmové sdružení obcí Podkletí
HLADEČKOVÁ, Veronika
Má bakalářská práce je zaměřena na předpoklady rozvoje komerčních služeb v mikroregionu Podkletí. První část práce obsahuje literární přehled, ve kterém jsou vysvětleny pojmy týkající se komerčních služeb a mikroregionu. V další části práce byl proveden marketingový výzkum, který se skládal ze dvou částí: dotazníkového šetření s podnikateli a rozhovorů se starosty. Poté byla provedena situační a SWOT analýza. Konečným výstupem mé práce je stanovení předpokladů rozvoje komerčních služeb v mikroregionu Podkletí.
Zboží v maloobchodě, problematické situace prodeje v účetních a daňových souvislostech
KREJČÍ, Martina
Objektem zkoumání diplomové práce je zboží v maloobchodě a problematické situace jeho prodeje v účetních a daňových souvislostech. Teoretická část diplomové práce je rozdělena do dvou oblastí. V první oblasti jsou analyzovány problematické situace týkající se zboží v maloobchodě. Druhá oblast se týká účetních a daňových aspektů zboží v maloobchodě. Tato oblast je rozdělena na okruh zabývající se zbožím z hlediska daně z příjmů a na okruh zabývající se zbožím z hlediska daně z přidané hodnoty. Při vypracování praktické části bylo postupováno tak, že byly shromážděny různé dotazy a problémy, se kterými se v praxi účetní jednotky setkávají, a ty byly dále setříděny podle jednotlivých okruhů. U některých dotazů a problémů publikovaných v odborných časopisech či uveřejněných na internetových stránkách bylo naznačeno v pramenech řešení. V mnoha případech jej bylo nutné novelizovat podle stávající platné legislativy. Na některé problémy byly hledány odpovědi pomocí různých odborných publikací a dotazováním přímo u obchodníků nebo na finančním úřadě.
Účtování v maloobchodní organizaci zabývající se prodejem potravinářského zboží a výrobou produktů studené kuchyně
NOVÁČKOVÁ, Alena
Bakalářská práce je zaměřena na specifika účetnictví maloobchodní jednotky zabývající se výrobou a prodejem potravinářského zboží. Cílem této práce je identifikovat tyto specifika, které se vyznačují hlavně dobou trvanlivosti, která se promítá do účtování o zásobách a do problematiky evidence zásob, která je v tomto oboru nejdůležitější a dále pak promítání do daňové oblasti. Teoretická část se zabývá historií a současností účetnictví, jeho podstatou a funkcemi. Dále pak oblastí zásob, která je velice náročná a potřebná. Jsou zde různé způsoby účtování, pořizování a oceňování zásob. Praktická část je věnována účetnictví konkrétní maloobchodní jednotky. Dále pak její popis, systém zpracování účetnictví, dlouhodobý hmotný majetek a zásoby. Zásoby zabírají značnou část práce, protože jejich evidence je náročná a nezbytně nutná. V obchodě s potravinářským zbožím jsou zvláštností hlavně velký sortiment a obrat zboží, který vyžaduje přesnou a jednoduchou evidenci. Stěžejní oblastí v této podnikatelské činnosti je tedy evidence zásob. Při evidenci zásob by se měla používána metoda, co nejméně závislá na obratu a sortimentu skladových položek.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 267 záznamů.   začátekpředchozí228 - 237dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.