Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 219 záznamů.  začátekpředchozí217 - 219  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Polyfunkční dům Křenová
Láníková, Jaroslava ; Boháč, Ivo (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce) ; Pěnčík, Jan (vedoucí práce)
Polyfunkční dům navazuje na stávající zástavbu části ulice Křenová, kterou uzavírá a celá řada tak tvoří funkční celek. Stavba je rozdělena na tři základní funkční celky – muzeum, administrativu a byty. Uvnitř je klidová zóna – atrium. Princip návrhu spočívá v jednoduché linii na sobě navazujících kvádrových hmot. Přední strana stavby, kde bude umístěno muzeum, je situována do ulice Křenová a na fasádě z této strany vizuálně kontrastuje černé a bílé obložení, oživené skleněným kvádrem, Druhý skleněný kvádr je situován na východní straně, kde bude umístěna administrativa. Na východní stranu budovy se otevře pohled z nově plánovaného městského okruhu. Prostor mezi tímto okruhem a budovou je propojen zelení, a bude tak tvořit klidové místo na jinak velmi rušné ulici Křenová. Byty jsou situovány do klidové části ulice Skořepka.
Obytný soubor na ul. Pastviny v Brně - Komíně
Dohnalová, Kamila ; Zíka, Vratislav (oponent) ; Makovský, Zdeněk (vedoucí práce)
Návrh obytného souboru na Pastvinách se soustředí na vytvoření příjemného bydlení v přírodním prostředí s vysokou kvalitou, v rámci města. Základem konceptu bylo nabídnout budoucím obyvatelům komfort soukromých vnitřních dvorů/zahrad a zároveň veřejného prostranství pro každodenní aktivity a setkávání.
PEDAGOGIKA MARIE MONTESSORIOVÉ A JEJÍ VYUŽITÍ V NÁBOŽENSKÉ VÝUCE
HÄUSL VAD, Soňa
Práce se zabývá pedagogikou Marie Montessoriové a jejím využitím v náboženské výuce. Cílem práce je představit základní principy Montessori-pedagogiky a poukázat na možnosti využití těchto principů v rámci náboženské výuky. Teoretická část představuje životopis Marie Montessoriové, její dílo, antropologické pozadí a základní principy její pedagogiky. Dále se zaměřuje na ty části její práce, které souvisí buď implicitně nebo explicitně s náboženskou výukou. V praktické části je představena práce italské katechetky Sofie Cavalettiové, která se inspirovala pedagogikou Marie Montessoriové. Sofie Cavalettiová vedla v šedesátých letech minulého století v Římě katechetické centrum. V několika římských farnostech zřídila átria, ve kterých bylo používáno metod Montessori-pedagogiky. Dále je v práci uvedena metoda Godly Play vyvinuta americkým teologem a knězem episkopální církve Jeromem W. Berrymanem, který se inspiroval jak prací Marie Montessoriové, tak Sofie Cavalettiové.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 219 záznamů.   začátekpředchozí217 - 219  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.