Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 235 záznamů.  začátekpředchozí216 - 225další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití marketingu ve firmě Kostelecké uzeniny a.s.
ALDORF, Martin
Cílem bakalářské práce bylo zjistit současný stav využívání marketingu v rámci podnikové prodejny pomocí různých analytických metod. Jak se zajímá podniková prodejna o zákazníky, nakolik se jim snaží vyhovět a přizpůsobit služby. Práce se věnuje také pohledu z druhé strany, z pohledu zákazníků - jak jsou spokojeni s podnikovou prodejnou a co by na ní změnili.
Využití CRM v rámci strategického marketingu
JAKEŠOVÁ, Jana
Práce se zabývá zhodnocením stavu praktického využívání CRM v malé firmě a návrh změn na jeho využívání.
Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
ČELOUDOVÁ, Ludmila
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, v jakém rozsahu, a zda vůbec maloobchody využívají marketingové nástroje. První část bakalářské práce je zaměřena na teoretické zpracování informací souvisejících s tímto tématem. Teorie je zaměřena na vysvětlení základních pojmů jako je marketingové nástroje, marketing, maloobchody, malé a střední podniky, existující formy obchodů. Druhá část je již zaměřena na zpracování informací získaných z dotazníkového šetření prováděného ve městě Jemnici u padesáti maloobchodních subjektů. Dále je v této části také zpracována případová studie a vlastní výzkum. Informace k tomuto výzkumu mi poskytnul majitel maloobchodu Quelle, které se nachází již v zmíněném městě Jemnici. Po získání veškerých potřebných informací bylo zpracováno doporučení pro tento maloobchod, dále zhodnocení, potvrzení a vyvrácení hypotéz.
Využití marketingových nástrojů ve vybraném maloobchodním subjektu
KUBÁSKOVÁ, Tereza
Cílem mé práce bylo zanalyzovat stav marketingových nástrojů v maloobchodech vybrané oblasti, což bylo provedeno pomocí dotazníkového šetření a následně graficky zpracováno. Dalším úkolem bylo provést hloubkový rozhovor ve vybraném maloobchodě o jeho historii, působení na trhu, využívání marketingových nástrojů, zpracování následné analýzy a navržení doporučení pro zlepšení.
Zlepšení konkurenční pozice prodejny Coop v Plané u Mariánských Lázní
RICHTARIKOVÁ, Hana
Diplomová práce se zabývá maloobchodem, který prochází neustálými změnami. Zaměřila jsem se na zlepšení konkurenční pozice prodejny COOP v Plané u Mariánských Lázní. Pro tuto prodejnu vznikla řada doporučení, která napomohou ke zlepšení pozice na trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 235 záznamů.   začátekpředchozí216 - 225další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.