Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 235 záznamů.  začátekpředchozí213 - 222dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza ziskovosti zákazníků
Prchlík, Vladimír ; Halíř, Zbyněk (vedoucí práce) ; Matyáš, Ondřej (oponent)
Práce se zabývá analýzou ziskovosti zákazníků v konkrétním zakázkově orientovaném podniku. Popisuje dosavadní systém hodnocení zákazníků v podniku a následně navrhuje nový systém analýzy ziskovosti zákazníků.
Problematika slevových portálů a jejich spolupráce s poskytovateli
Čeladníková, Tereza ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Macháčková, Andrea (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou slevových serverů. V úvodu jsou vysvětleny pojmy jako je slevový portál, agregátor slev a affiliate program a jejich propojení a spolupráce. Další částí práce je zachycení vývoje slevových portálů na českém trhu a demonstrace raketového nástupu portálů, jejich růst, neustálé inovace a odhad budoucího vývoje, zejména v roce 2012. Mezi zásady pro zpracování praktické části této práce patří dotazník vyplňovaný poskytovateli, komparace se zahraničím a porovnání dvou odlišných portálů co do velikosti. Cílem dotazníku je zjistit celkovou spokojenost poskytovatelů se spoluprací se slevovými portály. Komparace se zahraničím bude sestávat především v porovnání s Grouponem, prvním slevovým portálem na světě. Srovnání dvou českých, naprosto odlišných portálů, bude provedeno na základě rozhovorů se zástupci jednotlivých portálů.
Analýza nákupní atmosféry klatovských prodejen Lidl a Penny
Smolíková, Nikol ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou nákupní atmosféry dvou prodejních jednotek -- Lidl a Penny Market v Klatovech. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola je teoreticky o nákupní atmosféře. Druhá kapitola popisuje nejen obě klatovské prodejny, ale také jejich historii obecně. Nakonec poslední část mé práce hodnotí nákupní atmosféru obou vybraných prodejních jednotek a poskytuje návrhy na zlepšení.
Využití marketingu ve firmě Kostelecké uzeniny a.s.
ALDORF, Martin
Cílem bakalářské práce bylo zjistit současný stav využívání marketingu v rámci podnikové prodejny pomocí různých analytických metod. Jak se zajímá podniková prodejna o zákazníky, nakolik se jim snaží vyhovět a přizpůsobit služby. Práce se věnuje také pohledu z druhé strany, z pohledu zákazníků - jak jsou spokojeni s podnikovou prodejnou a co by na ní změnili.
Využití CRM v rámci strategického marketingu
JAKEŠOVÁ, Jana
Práce se zabývá zhodnocením stavu praktického využívání CRM v malé firmě a návrh změn na jeho využívání.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 235 záznamů.   začátekpředchozí213 - 222dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.