Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  začátekpředchozí21 - 22  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Přežiješ mládí? - Analýza televizního pořadu pro mládež
Voslář, Václav ; Jirků, Jan (vedoucí práce) ; Kocourková, Lucie (oponent)
Tématem bakalářské práce je analýza televizního pořadu ‚Přežiješ mládí?'. V práci by mělo být dosaženo důkladné analýzy, jejímž nástrojem bude sémiotická analýza jako metoda vhodná pro rozbor významové složky jakéhokoliv audiovizuálního díla. Analyzovaný pořad má být pořadem vzdělávacím a je zaměřen především na mládež přibližně mezi sedmnácti a čtyřiadvaceti lety. Vedle sémiotické analýzy by měl text práce obsahovat také stručnou a věcnou sumarizaci nejrůznějších poznatků o vlivu médií na společnost, o vlivu médií na mládež s důrazem na televizi a o vzdělávacích možnostech médií, které se práce pokouší ukázat především ve vztahu k mladé generaci. Televizní pořad ‚Přežiješ mládí?' se týká dopravních nehod a častých chyb mladých v silničním provozu. Vedle analýzy pořadu se proto bude text práce částečně také zabývat vztahem mladých k bezpečnosti v silničním provozu a prostorem, který lze nacházet v rámci zlepšování přístupu cílové skupiny k dané problematice. Po teoretické pasáži bude následovat metodologická část, která vyloží specifika sémiotické analýzy a poukáže na teorii jednotlivých složek, které budou z významového hlediska analyzovány. Třetí část práce bude analytická. Vedle aplikace sémiotické analýzy bude prozkoumán žánr a vyprávěcí struktura seriálu. Titulní seriál bude také zasazen do kontextu...
Rozsah a použití reklamy v TV (povolení použití product placementu po 1.6.2010)
Rozumová, Markéta ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Gerbery, Juraj (oponent)
(abstrakt) Bakalářská práce "Rozsah a použití reklamy v TV (povolení použití product placementu po 1. 6. 2010)" se zaměřuje na změnu v české televizní tvorbě, která byla způsobena přijetím novely zákona, umožňujícího využívání product placementu, jako způsobu obchodního sdělení a zařazujícího tento komunikační nástroj mezi obchodní produkty televizních stanic. Práce stručněji popisuje vývoj product placementu od jeho historických počátků, přes rozšíření ve filmové tvorbě až k povolení v televizi. Popisuje právní úpravu PP v ČR a její výklad ze strany Rady pro rozhlasové a televizní vysílání. Podrobněji se zaměřuje na situaci v prostředí českých televizních stanic, na způsoby umístění produktu a možné výhody jeho použití v porovnání s klasickými reklamními spoty. Porovnává veřejnoprávní Českou televizi a soukromou TV Nova, uvádí konkrétní příklady pořadů, ve kterých se PP začal uplatňovat. Práce prezentuje názory mediálních odborníků, zadavatelů reklam, hodnocení a zásahy RRTV a názory diváků. Cílem práce bylo zjistit a zhodnotit, jak se uvedení PP do českého televizního prostředí projevilo v pořadech, zda se zda naplnilo očekávání zadavatelů a provozovatelů vysílání, zda se stalo přirozenou součástí televizních děl a jak je vnímáno publikem

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   začátekpředchozí21 - 22  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.