Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh informačního systému pro Balanced Scorecard
Urban, Pavel ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Tupý, Martin (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá metodou Balanced Scorecard a informačními systémy pro její podporu. Hlavním cílem práce je vytvořit Balanced Scorecard pro konkrétní společnost a následně navrhnout informační systém, který bude navrhovaný Balanced Scorecard podporovat. V teoretické části diplomové práce je nejprve nastíněno strategické řízení podniku. Dále se práce věnuje metodě Balanced Scorecard, jejím jednotlivým perspektivám a úpravám strategie a BSC v průběhu času. Samostatně jsou pak rozebrány různé druhy měřítek a jejich vzájemné vztahy. Praktická část představuje společnost, pro kterou je systém BSC navrhován, její misi, vizi, strategii. Na základě znalostí z teoretické části je sestaven návrh Balanced Scorecard a následně je vytvořen návrh informačního systému.
Strategie podniku
Tesárková, Dana ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je navržení vhodné strategie podniku Budějovický Budvar, n. p., která by mohla pomoci pro jeho budoucí vývoj. Pro navržení takové strategie je vypracována strategická analýza a na základě zjištěných výsledků odhaleno postavení podniku na trhu, příležitosti a hrozby okolí a silné a slabé stránky podniku.
Strategie podniku
Vůleová, Denisa ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořáková, Petra (oponent)
Cílem této diplomové práce je navrhnout strategii společnosti Česká spořitelna, a. s., která reflektuje výsledky vyplývající z provedené strategické analýzy vnitřního a vnějšího prostředí.
Strategie rozvoje malé střední firmy (konkrétní případ)
Ouředníčková, Veronika ; Filipová, Alena (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje popis a strategii rozvoje malého středního podniku specializujícího se v oblasti maloobchodu a velkoobchodu (v oblasti stavebnictví). Práce je zaměřena na strategii působení na zákazníka, alaýzu trhu, vnitřní a vnější design prodejní sítě a podniku jako celku.
Strategie podniku obchodujícího s prostředky pro zubní hygienu
PÍCHOVÁ, Romana
Cílem diplomové práce byla analýza podnikatelského prostředí a podniku obchodujícího s předměty a přípravky pro zubní hygienu. Cíle bylo posoudit rozvojové možnosti podnikání v tomto oboru se zaměřením na krátkodobou i dlouhodobou prosperitu podnikání a případně upravit dosavadní strategii podniku. Při vypracování analýz bylo zjištěno, že společnost neměla vypracovanou strategii, ale pracuje pouze s vizemi, a to jak v oblasti trhu, majetku, ekonomiky i lidských zdrojů. Navrhovaná nová strategie je kombinací trzně orientované strategie a strategie orientované na zákazníky.
Strategie výrobního podniku na Vltavotýnsku
TRÁVNÍČKOVÁ, Jana
Cílem práce je zhodnocení ekonomiky podniku Vltavotýnska, posouzení jeho současné podnikové strategie v návaznosti na disponibilní zdroje výroby v okolí podniku a podle předpokládaných měnících se podmínek tržního prostředí. V její úvodní části byly popsány základní charakteristiky podnikání, strategie podniku a její tvorby, různé přístupy k analýze současného stavu podniku. Práce dále pojmenovala silné a slabé stránky podniku, jeho příležitosti a ohrožení v rámci SWOT analýzy. Práce se věnovala i finanční analýze podniku a zpracování absolutních, poměrových a rozdílových ukazatelů. V práci byly zvažovány dva podnikatelské záměry, modernizace dojírny a zvyšování mléčné produkce.
Analýza zvoleného podniku a návrh budoucího rozvoje
KVASNICA, Petr
Diplomová práce, nazvaná ?Analýza zvoleného podniku a návrh budoucího rozvoje?, se zabývá teorií a praxí strategie řízení podniku. V teoretické části je charakterizován obecný postup provádění analýzy strategie a řízení podniku, z nějž vychází tvorba strategického plánu. V praktické části je analyzován konkrétní dlouhodobě existující střední podnik, je provedena komplexní analýza vnějšího prostředí, tedy jeho okolí, a vnitřního prostředí, tedy jeho vnitřních zdrojů a schopností. Na základě skutečností plynoucích z analýzy podniku je realizována SWOT analýza, na jejímž základě dochází k porovnání stávající strategie a plánů podniku s navrhovaným řešením.
Strategie podniku
Šetek, Jan ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Diplomová práce na téma "Strategie podniku" je obsahově zaměřená na zpracování strategické analýzy podniku a z ní vyvozených závěrů, které ústí do strategie budoucího vývoje podniku. Hlavní výsledek práce je stanovení strategie, kterou by se měla firma řídit po překonání krize, která byla vyvolána ztrátou nejobjemnější zakázky. Podnik SETJA s.r.o. je v této práci pomocí externí analýzy, interní analýzy, analýzy odvětví a analýzy konkurence detailně popsán a jsou vytyčeny problémové oblasti. Na tyto problémové oblasti jsou navržena opatření, která jsou shrnuta v samotné strategii podniku.
Analýza a strategie firmy GAMA Fobos na českém trhu a možnosti spolupráce se zahraničím
Jiruchová, Hana ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Skalický, Mojmír (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu a definování strategie firmy podnikající na gastronomickém trhu, který disponuje mnoha specifiky. První kapitola je věnována základním informacím o analyzované firmě, v jakém oboru podniká, jakou má historii, cíle, atd. Druhá kapitola se zabývá situační analýzou podniku. Tato část je rozdělena na interní a externí analýzu. Výsledky zkoumání jsou prezentovány pomocí SWOT analýzy. Ve třetí kapitole se podíváme jaké existují strategie podniku a jakou strategii dosud uplatňovala firma GAMA Fobos s.r.o. Cílem této části je stanovení budoucí strategie podniku na domácím trhu. Čtvrtá kapitola popisuje možnosti vstupu na zahraniční trh a jejím cílem je stanovení strategie firmy na zahraničním trhu.
Strategická analýza společnosti Rašelina, a.s.
Kolářová, Pavlína ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Matouš, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce Strategická analýza podniku Rašelina a.s. se zaměřuje na teoreticko--metodologické a praktické poznatky z oblasti strategie a strategického řízení podniku. Teoretická část se zabývá obecnými metodami a charakteristikami strategické analýzy. Následně v praktické části jsou aplikovány teoreticko - metodologické poznatky na podnik, čili je zde provedena interní a externí analýza podniku a dle výsledků z provedených analýz je stanovena SWOT analýza. V závěru jsou shrnuty poznatky ze všech provedených analýz a je formulován nástin vhodné strategie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.