Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití ekoznačky a značky pro lokální produkt v rámci rozvoje regionu
PICKOVÁ, Tereza
Diplomová práce je zaměřena na porovnání ekoznačky a regionálního produktu v rámci Jihočeské regionu. Práce z části pojednává o chování spotřebitelů při nakupování a obchodníků při výrobě, o jejich zájmu o životní prostředí a jejich podvědomí o analyzovaných značkách. Analýza dat je provedena pomocí dotazníkového šetření. Na základě výsledků provedeného průzkumu jsou navržena doporučení pro zlepšení dané situace.
Analýza uplatnění regionální značky Prácheňsko
NIKRMAJEROVÁ, Monika
Předmětem diplomové práce je vyhodnotit uplatnění regionální značky Prácheňsko. Úvodní část obsahuje regionální značení po celé České republice. Další část se zabývá projektem ?Zavedení regionální značky Prácheňsko? a samotné značky PRÁCHEŇSKO ? regionální produkt?. Hlavní část tvoří dotazníkové šetření na akcích pořádaných místní akční skupinou. Na základě zjištěných primárních a sekundárních dat jsou v závěru práce vypracovány návrhy řešení.
Regionální značky a jejich úloha na spotřebitelském trhu potravin
KUČERA, Jaroslav
Bakalářská práce je zaměřena na úlohy regionálních značek na spotřebitelském trhu potravin. V teoretické části je popsán marketing, marketingový výzkum, značka, regionální značka a spotřební chování. Praktická část je zaměřena na průzkum formou dotazníkového šetření. Cílem bylo zjistit, jak běžní spotřebitelé reagují na regionální značení potravin.
Regionální značka jako nástroj regionálního rozvoje
TRUHLÁŘOVÁ, Jiřina
Cílem této bakalářské práce s názvem Regionální značka jako nástroj regionálního rozvoje bylo analyzovat přispění regionální značky "Šumava - originální produkt" k rozvoji regionu a to v oblasti cestovního ruchu, konkrétně u poskytovatelů ubytovacích služeb. V teoretické části práce byly vymezeny marketingové pojmy a další pojmy plynoucí z názvu práce, jako je regionální značka, regionální rozvoj a s tím související trvale udržitelný rozvoj. Praktická část je zaměřena na sběr a analýzu primárních dat pomocí řízených rozhovorů s poskytovateli služeb - jedním necertifikovaným penzionem a jedním penzionem oceněným certifikátem "Šumava - originální produkt". Pro oba typy penzionů byly zformulovány podobné typy otázek zaměřené na značku "Šumava - originální produkt" a na možnost jejího přispění k rozvoji regionu. Jednotlivé odpovědi byly poté shrnuty a porovnány.
Povědomí o regionální značce
HLAVÁČOVÁ, Nora
Cílem této bakalářské práce Povědomí o regionální značce bylo zjistit, jaké je povědomí podnikatelských subjektů daného regionu o regionální značce Šumava - originální produkt.V rámci literární rešerše byly prostudovány informace o dané problematice. Informace byly získány z odborných publikací, periodik, brožur, novin Doma na Šumavě a z webových stránek Regionální rozvojové agentury Šumava. Ve vlastní práci byl proveden sběr primárních dat. Primární data byla získána kvantitativní metodou pomocí dotazníkového šetření. Byl vypracován dotazník, který se skládal z 11 otázek. Osloveni byli podnikatelské subjekty z turistického regionu Šumava, tedy v okresech Český Krumlov, Prachatice, Klatovy a Domažlice. Byli osloveni živnostníci a malí a střední podnikatelé, kteří podnikají nejvíce v oblasti stravování a ubytování, služby a obchodu.
Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava
ŠVARCOVÁ, Michaela
Cílem bakalářské práce bylo zanalyzovat využití regionální značky Šumava originální produkt a dopady u výrobců, kteří se zapojili do systému certifikace. V teoretické části je popsán marketing, marketingové řízení, marketingový mix, strategické řízení značek a regionální značka. Praktická část je založena na systému řízených rozhovorů s výrobci. Cílem bylo zjistit přínosy značky, oceňované prvky promotion a celkovou spokojenost se značkou. Na základě výsledků bylo navrženo několik možností, jak zlepšit informovanost o značce a marketingovou komunikaci.
Analýza využití regionální značky vybraných producentů v oblasti Šumava
NOVÁK, Jiří
Tato bakalářská práce pojednává o regionální značce, konkrétně o značce Šumava - originální produkt(R). Práce hodnotí její využití v šumavském regionu.
Analýza regionálních značek v Jihočeském kraji
MAREČKOVÁ, Ilona
Regionální značení je novodobým způsobem, jak zviditelnit tradiční české regiony a zároveň oživit jejich ekonomiku. Má bakalářská práce se problematikou regionálního značení zabývá. Cílem je analyzovat regionální značky na území Jihočeského kraje. Výsledkem analytické části práce je literární rešerše a územní analýza dostupnosti značek na území Jihočeského kraje, které byly zpracovány na základě studia související odborné literatury a dalších zdrojů. Praktickou část práce tvoří marketingový výzkum, provedený formou osobního dotazování, jenž bylo zaměřeno na zjištění známosti regionální značky "Chutná hezky. Jihočesky" a známosti prodejních míst. Rovněž byly provedeny řízené rozhovory, které se zabývaly procesem certifikace jednotlivých regionálních značek.
Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava
ŘEZÁČOVÁ, Jiřina
Hlavním cílem mé práce je provést analýzu využití regionální značky a dopadů u výrobců certifikovaných produktů v regionu Šumava. Konkrétně je výzkum zaměřen na značku Šumava {--} originální produkt. Součástí mé práce byly řízené rozhovory, které byly zpracovány a analyzovány formou případových studií.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.