Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 53 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace procesu montážní linky
Janíková, Dominika ; MBA, Barbora Hurbišová, (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu vybraného montážního pracoviště a následnou optimalizací. Bakalářská práce je rozdělena na tři části, přičemž se v první části zaměřím na teoretická východiska, druhá část pokračuje představením firmy a analýzou výrobního procesu na montážní lince. Ve třetí, návrhové části, je obsažen návrh na zlepšení, které by mohlo vést ke zlepšení celého výrobního procesu ve firmě.
Návrh skladového hospodářství k plynulému průběhu zakázek
Sakharovskiy, German ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá studií průběhu zakázek ve skladovém hospodářství ve vybraném podniku. V své práce jsem se zaměřil na logistickou koncepci skladového hospodářství a na následnou analýzu současného stavu průběhu zakázek ve vybraném podniku. Následně podle provedené analýzy jsem představil návrhy ke zlepšení současného stavu průběhu zakázek, které vedou k minimalizace výskytu chyb a zrychlení procesu průběhu zakázek.
Návrh projektového řízení činností zakázky
Vašina, Pavel ; Zima, Petr (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce řeší návrh projektového řízení činnosti zakázky v podniku, který se zaměřuje na projekční činnosti plynu, vody a elektřiny. První část bakalářské práce se zabývá informacemi o podniku. Druhá část je zaměřená na teoretická východiska. Následující část se věnuje analýze současného stavu v podniku, na kterou navazuje poslední část, ve které se řeší návrh zlepšení procesu zakázky z hlediska dodacích termínů, jakosti a nákladů.
Problematika spolehlivosti vývoje a výroby řídicích systémů
Králíčková, Dominika ; Maradová, Karla (oponent) ; Blecha, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou spolehlivosti vývoje a výroby řídicích systémů. Nejprve je popsána společnost UNIS, a.s. s důrazem na Divizi leteckou a pokročilého řízení. Následuje popis způsobů řízení organizace, který se zabývá především pozitivními vlastnostmi procesního řízení a tvorbou procesních map. Dále je uveden rozbor podnikových procesů od systému managementu kvality ve společnosti UNIS, a.s., přes aktuální přehled procesů a řízenou dokumentaci po základní procesy Divize letecké a pokročilého řízení. Poté jsou podrobně rozebrány procesy vývoj a výroba. Na to navazuje systémový rozbor řešené problematiky, kde je popsáno, jakým způsobem je vhodné u procesního řízení postupovat a proč. Jsou zde také uvedeny metody FMEA a FTA, které jsou dále aplikovány z důvodu zjištění aktuálního stavu procesů ve společnosti UNIS, a.s. Z metod FMEA a FTA vyplynula zjištění, která jsou rozebrána v dalším doporučení. Na závěr jsou vyhodnoceny dosažené výsledky.
Proces prodeje produktu
Skotálek, Ondřej ; Roček, Martin (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou procesních map pro produkt společnosti CompuGroup Medical Česká republika s.r.o., zvaný CGM MEDISTAR, a to za použití modelovacího nástroje Visio. V práci je zmapován, analyzován a detailně popsán proces prodeje produktu. Následný návrh řeší zlepšení procesů, včetně procesní dokumentace.
Návrh procesu pro kooperaci
Miterko, Ondřej ; Videcká, Zdeňka (oponent) ; Juřica, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje problematice procesu kooperace odběratele s více než dvaceti dodavateli. Předmětem práce je analýza dodavatelského řetězce dodavatelů kooperací a dále analýza kooperací samotných. Analýza je provedena především metodou SWOT analýzy. Výstupy této analýzy jsou v návrhové části práce zmapovány metodou procesních map a vytváří nový zlepšený návrh procesu kooperace. Ekonomické hodnocení práce hodnotí navrhovaná opatření dle hrubého odhadu a vytváří hrubou představu o výnosnosti investic do zlepšení procesu kooperace.
Optimalizace procesu montážní linky
Janíková, Dominika ; MBA, Barbora Hurbišová, (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu vybraného montážního pracoviště a následnou optimalizací. Bakalářská práce je rozdělena na tři části, přičemž se v první části zaměřím na teoretická východiska, druhá část pokračuje představením firmy a analýzou výrobního procesu na montážní lince. Ve třetí, návrhové části, je obsažen návrh na zlepšení, které by mohlo vést ke zlepšení celého výrobního procesu ve firmě.
Proces výběru dodavatele pro opravy strojních zařízení ve výrobních provozech
Francová, Klára ; Vlček, Radek (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na proces výběru dodavatele pro opravy strojních zařízení ve výrobním provozu oddělení Externích oprav. Pro přehlednost procesu byla vytvořena procesní mapa, která má za úkol celý proces popsat a zpřehlednit. Byla provedena analýza všech činností procesu, z nichž byly vytipovány ty časově náročné. Pro ně byla navržena opatření, která by měla vést ke snížení doby trvání celého procesu. Pro oddělení Externích oprav byla vypracována a vyhodnocena SWOT analýza, díky které může oddělení reagovat na příležitosti a hrozby.
Softwarová podpora procesu řízení objednávky
Gorodilova, Ekaterina ; Olga, Astakhova (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou řízení procesu objednávky ve vybrané firmě pomocí využití softwarové podpory. V analytické části je cílem popsat organizační strukturu firmy, vytvořit procesní mapu, identifikovat slabá místa průběhu řízení objednávky a provést rozbor souvisejících aktivit. Výsledkem práce je návrh internetového portálu, který povede k podpoře procesu řízení objednávky. Součástí návrhů je jeho následné zhodnocení.
Optimalizace procesů ve službách
Javůrková, Lucie ; Souček, Jiří (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou a optimalizací procesu instalace služeb ve vybrané firmě. Obsahuje obecnou charakteristiku procesu a zaměřuje se na zlepšení služeb zákaznického servisu. V práci je popsána procesní mapa a detailní popis procesů na oddělení Provozu služeb a zákaznických řešení. Návrh řeší zlepšení procesů za cílem větší spokojenosti zákazníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 53 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.