Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 60 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Studie dopravního řešení ulic Meluzínova, Františky Skaunicové a Komprdova v Brně
Tkáčová, Klára ; Čepil, Jiří (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh variantního řešení rekonstrukce ul. Meluzínova, Františky Skaunicové a Komprdova. Vzhledem k aktuálnímu stavu byl kladen důraz především na vhodné vyřešení statické dopravy a na celkové pojetí dopravního prostoru, které bude odpovídat dnešním požadavkům. Všechny varianty byly následně vypracovány ve formě studie, do výkresů situací, vzorových řezů. Na základě multikriteriálního hodnocení byla zvolena nejvýhodnější variant, která byla dále podrobně rozpracována.
Truck-Servis s administrativou
Hübner, Daniel ; Spáčil, Miroslav (oponent) ; Brukner, Bohuslav (vedoucí práce)
Diplomová práce zpracovává projektovou dokumentaci pro provedení stavby Truck servisu, tj. objektu pro servis a údržbu nákladních vozidel s vestavěnou administrativní částí, situovaného ve městě Letohrad. Navržený objekt je jednopodlažní hala, v místech administrativní části a pomocných provozních prostor je navrženo vestavěné podlaží. V rámci administrativní části je umístěn hlavní vstup do objektu s příjmem pro zákazníky. Většinovou plochu prvního nadzemního podlaží zaujímá servisní hala s přidruženými dílnami a jedním stáním mycí linky. Nosná konstrukce objektu je navržena montovaná skeletová železobetonová s průběžnými sloupy a průvlaky uloženými na krátkých konzolách sloupů. Na obvodovém plášti servisní haly je navrženo opláštění sendvičovými panely. Obvodový plášť administrativní části je tvořen vyzdívkou z výplňového zdiva Ytong. Fasáda administrativní části je navržena jako provětrávaná. Vodorovné nosné konstrukce jsou montované ze železobetonových předpjatých stropních panelů Spiroll. Střecha je řešena jako typická pro halové objekty, tj. je plochá jednoplášťová se zaatikovými a mezistřešími žlaby ve formě úžlabí spádováných ke střešním vtokům rozháněcími klíny.
Novostavba bytového domu, Valašské Meziříčí
Blažek, Milan ; Woytela, Jindřich (oponent) ; Benešová, Romana (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je projektová dokumentace pro provedení staveb – Novostavba bytového domu ve Valašském Meziříčí. Stavba je určena pro bydlení, má šest podlaží, je nepodsklepená, s výtahem, obsahuje deset bytových jednotek s výstupem na terasu a možnost vlastního parkování přímo v objektu. První podlaží z velké části tvoří parkovací stání – veřejná garáž o osmi parkovacích stání a dvě samostatné garáže pro dva mezonetové byty nacházející se v pátém nadzemním podlaží. Pojízdnou plochu garáže tvoří drátko-betonová deska s epoxydovým nátěrem. Zbylou část prvního nadzemního podlaží tvoří hlavní chodba, technická a úklidová místnost. Ostatní podlaží tvoří prostorné byty určené především pro rodinné bydlení s možností výstupu na prostorné terasy orientovány na jižní stranu. Nosnou konstrukci tvoří prefabrikovaná skeletová konstrukce, ta leží na monolitických železobetonových patkách spojených železobetonovými prahy v místech opláštění. Opláštění je provedeno z keramických tvárnic a zatepleno deskami z minerálních kamenných vláken dle ETICS. Strop tvoří dutinové stropní předpjaté panely. Schodiště je řešeno jako prefabrikované. Budova je zastřešena provětrávanou, pultovou, dvouplášťovou střechou s dřevěnými pozednicemi a krokvemi.
Rodinný dům
Ježek, Martin ; Osička, Jan (oponent) ; Lavický, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší návrh dvougeneračního rodinného domu na bázi dřeva ve městě Strážnice. Práce obsahuje kompletní dokumentaci pro provádění stavby, posouzení z hlediska akustiky, osvětlení a požární bezpečnosti staveb. Rodinný dům je rozdělen na dvě bytové jednotky určené k bydlení. První jednopodlažní bytová jednotka je navržena pro dvoučlennou rodinu s dispozičním řešením 3+KK. Druhá dvoupodlažní bytová jednotka je určena pro čtyřčlennou rodinu s dispozičním řešením 5+KK. Bytové jednotky jsou nezávislé, každá s vlastním hlavním vchodem a dvěma parkovacími místy. Dům je řešen jako dřevostavba, kde svislé konstrukce tvoří nosné panely, které spolu s vodorovnými stopními dílci tvoří jeden celek. Základy jsou řešeny formou základových pasů založených do nezámrzné hloubky. Střechy nad oběma celky jsou jednoplášťové, pultové.
Problematika parkování ve městě České Budějovice
Sezemská, Stephanie ; Budík, Ondřej (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou parkování ve městě České Budějovice. Základem práce je zhodnocení dopravy v klidu na území města. Při konzultacích se zhodnotí kritická místa z pohledu parkování, na kterých dále probíhá místní šetření a měření. Z výsledků místního šetření se navrhnou potřebná opatření, která mohou přispět ke zlepšení situace.
Přestupni uzel Uherský Ostroh
Pěček, Lukáš ; Petřík, Vlastimil (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh přednádražního prostoru v blízkosti železniční stanice Uherský ostroh na trati 340: Brno – Veselí nad Moravou a jeho napojení na stávající komunikace. Práce variantně řeší způsob napojení území na silnici I/55 v intravilánu obce, uspořádání parkovacích zastávek a autobusových zastávek. Součásti návrhu je také napojení území pro potřeby chodců a navržení míst pro odstavení jízdních kol.
Optimalizace návrhových prvků ČSN 73 6056
Závadská, Andrea ; Jakl, Tomáš (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se všeobecně zabývá základním podkladem k návrhu parkovacích stání, kterým je norma ČSN 73 6056 Odstavné a parkovací plochy silničních vozidel. Cílem práce bylo nalézt parametry, které je možné od posledního vydání normy v roce 2011 aktualizovat. Základem k dosažení tohoto cíle byla podrobná rešerše stávající ČSN 73 6056, jejího předchozího vydání a vybraných zahraničních norem Evropských států. Možným parametrem ke změně je na základě analýzy nově vyrobených automobilů velikost směrodatného vozidla. Dále úprava určitých typů stání, a to dle typu řazení a doby, po kterou je vozidlo zaparkováno. Veškeré výsledky pro stanovení dosažených závěrů jsou uvedeny v přílohách.
Parkovací dům
Růžička, Jan ; Sýkora, Karel (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh nosné ocelové konstrukce parkovacího domu v centru města Brna. Půdorysné rozměry objektu jsou 29 x 77,5 m s dispozičně volným rohem o rozměrech 5 x 12,5 m v jihovýchodní části konstrukce. Konstrukce parkovacího domu má 4 nadzemní podlaží stejného půdorysného uspořádání a 5. nadzemní podlaží, které zaujímá prostor pouze ve střední části konstrukce. Výška jednotlivých podlaží je 3,5 m. Celková výška konstrukce v místě zastřešeného 5. nadzemního podlaží je 17,5 m, v místě bez zastřešení 14 m. Hlavní nosnou částí je prostorový skelet o 7 polích v podélném směru a 5 polích v příčném směru. Prostorový skelet je tvořen sloupy a podélnými a příčnými průvlaky. Mezi podélnými průvlaky jsou kloubově uloženy spřažené ocelobetonové stropnice. Konstrukce parkovacího domu je řešena ve 3 variantách, v nichž je uvažováno rozdílné uložení sloupů na základovou konstrukci a rozdílné uložení příčných a podélných průvlaků na sloupy. Výsledná varianta byla podrobně zpracována. Opláštění střechy bude provedeno pomocí sendvičových panelů a opláštění stěn konstrukce bude provedeno pomocí skleněných tabulí. Výpočet je proveden pomocí programu Scia Engineer 2014 a ručním výpočtem.
Návrh obytné zóny v obci Uničov
Navrátilová, Iveta ; Matuszková, Radka (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem obytné zóny v obci Uničov. Byla zde navržena nová pozemní komunikace, rozmístění stavebních parcel a vyřešení statické dopravy. Byly navrhnuty 3 varianty obytné zóny. Nejvhodnější varianta byla rozpracována podrobněji, včetně vyhotovení průvodní zprávy, projektové dokumentace a fotodokumentace.
Analýza dopravy a návrh řešení ve městě Letovice
Fuxová, Veronika ; Radimský, Michal (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá dopravní analýzou ve městě Letovice v Jihomoravském kraji. Dopravní analýza je prováděna s ohledem na dopravu v klidu na území města. Součástí práce je zmapování stávajícího dopravního stavu, zjištění dopravního zatížení na komunikacích procházejících městem a rozbor nehodovosti v závislosti na druhu a příčiny dopravních nehod. Díky analýze stávající dopravní situace byla stanovena kritická místa s ohledem na dopravu v klidu, na kterých proběhla další měření. Po vyhodnocení všech provedených analýz a měření byla navržena potřebná opatření, která mohou přispět k lepší dopravní situace na území města Letovice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 60 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.