Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí21 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výrobková politika na Internetu
Nováčková, Lucie ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Schwingerová, Pavla (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem Výrobková politika na Internetu. Kromě popisu tohoto tématu také analyzuje jeho přínosy a slabiny, které se váží k tématu. Součástí práce je také analýza komoditní struktury v ČR a v zemích EU.
Srovnání webů vybraných e-shopů
Freiberg, Michal ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Šubrta, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vytvořením ucelené metodiky pro srovnání webových prezentací internetových obchodů. Metodika obsahuje všechna důležitá kritéria pro potřeby analýzy. Dále jsou v práci pomocí této metodiky zhodnoceny tři vybrané internetové obchody a vyhodnoceny výsledky provedené analýzy.
Webová analytika v internetovém obchodování
Jašek, Pavel ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Plotěný, Luboš (oponent)
Tato práce se zaměřuje na webovou analytiku a popisuje její nejdůležitější aspekty. Rozebírá základní koncepci zdrojů dat, jejich zpracování i posuzování. Je popsán trh programových nástrojů i webových analytiků. Stěžejní přínos této práce je ve vysvětlení podstaty a účelu klíčových ukazatelů se zaměřením na internetové obchody. Aspekty využití webové analytiky v rámci internetového marketingu a principy geografické lokalizace návštěvníků jsou taktéž podrobně rozepsány.
Zavedení elektronického obchodu a jeho význam pro rozvoj malé firmy
Kotschwar, Pavel ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Procházka, Roman (oponent)
Práce se věnuje problematice založení elektronického obchodu. První část práce tvoří teoretická východiska, samostatné kapitoly jsou věnovány úvodu do problematiky elektronického obchodování, vzniku a vývoji elektronických obchodů, výhodám a nevýhodám těchto aktivit, marketingu a bezpečnosti. Praktická část této práce je věnována analýze elektronického prostředí a aplikaci teoretických východisek při zavedení elektronického obchodu. Součástí praktické části je vlastní průzkum veřejnosti a navržení postupů marketingových, technických a technologických. V závěru je provedeno zhodnocení ekonomických dopadů na podnikání malé firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí21 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.