Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  začátekpředchozí21 - 23  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Možnosti zaměření prostorového členění malých stavebních objektů
BÍSKOVÁ, Jaroslava
Cílem diplomové práce je popsat, zhodnotit použití a přesnost u jednotlivých geodetických metod a jejich vývoj pro zaměření prostorového členění malých stavebních objektů, jako například památníků, kašen, soch a dalších objektů. Popisuje již zmíněné metody i potřebné vybavení pro geodetická měření od eklimetru u stolové metody až po moderní laserové skenery. Podrobněji jsou popsány metody fotogrammetrie a laserového skenování. U laserového skenování je velmi zajímavý jeho rychlý vývoj. Již dnes máme možnost využít velmi moderní technologie, díky níž můžeme získat trojrozměrné obrazy využitelné hlavně pro dokumentaci památek či jiných stavebních objektů.
Syntaktické prostředky rematizace v současné francouzštině - srovnání s češtinou
ELIŠKOVÁ, Kristýna
Cílem této práce je ukázat jakými syntaktickými prostředky může francouzština rematizovat jednotlivé úseky věty, a také jaké prostředky používá ve stejných případech čeština. První část práce popisuje teoretické přístupy související s danou problematikou, tedy především otázku aktuálního členění v pracích F. Daneše, J. Firbase a P. Sgalla a otázku tematických posloupností a prostředků rematizace u B. Combetta a M. Rothenberg. Část druhá, praktická, pak ukazuje konkrétní popsané prostředky na vzorových větách z elektronického korpusu InterCorp. Zkoumanými syntaktickými prostředky rematizace ve francouzštině jsou zde především vytýkací konstrukce, prezentativy a neosobní konstrukce.
Strategie značky Vichy se zaměřením na český trh.
Srnka, Karel ; Postler, Milan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá strategií značky Vichy na českém trhu. Hlavním tématem je analýza postavení značky Vichy na trhu dermokosmetiky v České republice a návrhy na její zlepšení. V první kapitole diplomové práce je čtenář uveden do problematiky marketingu, značky a jejího významu v marketingu. V této kapitole jsou podrobně rozebrány takové pojmy, jako je image, insight, hodnota a prvky značky a zároveň vysvětlen rozdíl mezi značkou a brandem. Na druhou kapitolu, která se zabývá strategickým řízením značky, navazuje kapitola třetí, kde jsou podrobně rozebrány jednotlivé součásti marketingového mixu a komunikační strategie. Praktická část práce začíná kapitolou čtvrtou, ve které je čtenář postupně seznámen se společností L'Oréal, její historií a strukturou, dále se strukturou divize aktivní kosmetiky. V této kapitole je konkrétněji popsána i historie značky Vichy a její inovovaném uvedení v roce 2009. Pátá kapitola popisuje konkrétní situaci na trhu dermokosmetiky, vymezuje největší konkurenci značky Vichy a konkrétně popisuje aktivity značky Vichy na jednotlivých částech marketingového a komunikačního mixu. Tento popis je podkladem pro část poslední. Ta uvádí konkrétní doporučení, kterými zlepšit strategii značky. Tato doporučení jsou opět načrtnuta podle jednotlivých součástí marketingového a komunikačního mixu. Celá práce je ukončena závěrem, ve kterém jsou zmíněny nejzásadnější části diplomové práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   začátekpředchozí21 - 23  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.