Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  začátekpředchozí21 - 27  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Přístupy k řešení digitalizace dokumentů.
Novotný, Vladimír ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Cílem práce je přinést pohled na digitalizaci dokumentů a provést analýzu trhu společností provádějící outsourcing digitalizace dokumentů. V první části práce je popsána technologie skenování, dále jsou popsány metody rozpoznávání a vytěžování dat. Práce také popisuje i systémy čárových kódů používaných k identifikaci dokumentů. Součástí práce jsou principy ukládání dokumentů i pohled na problematiku digitálního (elektronického) podpisu, a to i z hlediska české právní úpravy. Přínosem této práce je analýza společností provádějících outsourcing digitalizace dokumentů a dále pak pohled na společnost využívající tyto služby. V práci je zmíněn i autorův pohled do blízké budoucnosti popisované problematiky.
Využití DMS pro bezpapírovou kancelář
Strnad, Marek ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Bachmann, Petr (oponent)
Tématem této bakalářské práce je využití DMS pro bezpapírovou kancelář. V první části se autor zabývá tím, co je potřeba brát v úvahu při realizaci bezpapírové kanceláře. Jaké legislativní aspekty jsou spojené s provozem bezpapírové kanceláře v České republice a jaké zázemí je k tomu potřeba. Autor při psaní této bakalářské práce spolupracoval se společností AiP Safe s.r.o., která mu poskytla analýzy projektů nasazení DMS. Z těchto analýz je poté zpracována druhá část, kde je popsáno, na které agendy je systém SAFE společnosti AiP Safe s.r.o. nejčastěji nasazován. Postupně je u každé agendy popsán výchozí stav, řešení v systému SAFE a shrnutí přínosů bezpapírové kanceláře. Závěr práce je věnován vyhodnocení, jestli nasazením vhodného DMS roste rychlost a efektivita procesů a činností, a zda dochází k dodržování legislativy a interních pravidel.
Správa dokumentů v malé výrobní společnosti
Smolík, Viktor ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Efektivní správa dokumentů je jedním ze stěžejních problémů každé společnosti. Díky ní se zvýší efektivita práce, sníží se náklady a tím se zvýší i rentabilita společnosti. V této bakalářské práci autor analyzuje správu dokumentů v malé výrobní firmě, která se zabývá výrobou a prodejem textilních výrobků, a následnou jejich optimalizaci. Společníci autorovi práce dovolili udělat analýzu a návrh optimalizace jejich řešení, protože si uvědomují, že současná situace je neefektivní.
Analýza a návrh zefektivnění správy dokumentů v neziskové organizaci
Kastner, Vojtěch ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Pištorová, Margita (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu a návrh zefektivnění správy dokumentů v neziskové organizaci - Diakonie Českobratrské církve evangelické -- středisko sociální pomoci v Mostě. Cíle práce jsou analýza stávajícího systému správy dokumentů, vyhledání a návrh řešení kritických míst, vytvoření dokumentace, která obsahuje stromový adresářový model včetně popisu jednotlivých adresářů, a stručná charakteristika organizace.
Řešení správy dokumentů na obecním úřadě
Jedlička, Václav ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Žižková, Veronika (oponent)
Tato práce se zabývá řešením správy dokumentů na konkrétním obecním úřadě. Popisuje reálné činnosti spojené s životním cyklem dokumentu. Tento cyklus zahrnuje přijetí, třídění, vložení do systému, evidenci, postoupení dalším oprávněným osobám, oběh dokumentů, vyřízení, uložení, skartaci a archivaci. Cyklus je rozebrán z teoretického i praktického hlediska. Umožňuje tak čtenáři možnost okamžitého srovnání, zda jsou procesy vykonávány tak, jak mají být. Především jsou zmapovány postupy, které se odehrávají s každým dokumentem, ať už dorazí v podobě příchozí pošty nebo je vytvořen některým z pracovníků obecního úřadu. Snahou je identifikovat chyby a nedostatky, které vznikají při práci s dokumenty a navrhnout také jejich řešení, která mají za úkol zjednodušit, zpřesnit, zrychlit a zkvalitnit stávající činnosti obecního úřadu.
Selection of open source DMS products for small and medium enterprises
Legát, Tomáš ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Moja bakalárska práca je venovaná téme výberu open source produktov pre správu dokumentov pre malé a stredné podniky. Jej cieľom je popísať špecifiká výberu systému pre správu dokumentov u malých a stredných spoločností. Úvod práce je venovaný vysvetleniu základných pojmov, súvisiacich s problematikou správy dokumentov. Ďalšia časť je venovaná popisu systémov pre správu dokumentov a ich funkcionalite. Taktiež pojednáva o prínosoch nasadenia týchto systémov, motivácií organizácií pre ich implementáciu a zároveň o rizikách, ktoré hrozia podniku pri ich nenasadení. Následne je uvedená definícia open source softwaru a jeho výhody a nevýhody. V samostatnej kapitole sú charakterizované malé a stredné spoločnosti, ich špecifiká v porovnaní s veľkými podnikmi a ich typický prístup k nakladaniu s dokumentmi. Z tejto charakteristiky vyplynuli nároky týchto podnikov na systém pre správu dokumentov, tie sú doplnené o požiadavky, ktoré by mala organizácia klásť na open source software a o vybrané požiadavky na funkcionalitu systému pre správu dokumentov. Tieto požiadavky definujú obmedzenia, na základe ktorých bol zostavený prehľad dostupných open source systémov správy dokumentov. Zároveň tieto požiadavky predstavovali východisko pre stanovenie kritérií, pre bližšie porovnanie vybraných programov z prehľadu. Jednotlivým kritériám boli priradené váhy a miera ich pokrytia jednotlivými produktmi bola vyjadrená bodmi. Bodové zisky boli uvedené do prehľadných tabuliek a výsledky vyhodnotené.
Správa dokumentů v souladu s ISO 9001:2000 v malých a středních firmách
Brtník, David ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Svoboda, Jiří (oponent)
Tato práce je vhodným informačním materiálem pro malé a střední firmy, které se potýkají s problémy správy dokumentů. Dále pro všechny, kteří mají zájem získat podrobnější informace možnostech, jakými lze správu dokumentů ve firmě řešit. Poskytuje obecný úvod do problematiky práce s dokumenty a vysvětluje pojem a funkce dokument management systému (DMS). Dále je popsáno, jaké požadavky má na správu dokumentů norma EN ISO 9001:2000. Na příkladu konkrétní firmy, která provádí proces implementace ISO 9001:2000, potom práce rozebírá problémy, které firmě vznikly v důsledku zanedbání rozvoje a zlepšování procesu správy dokumentů a vysvětluje způsoby, jakými lze vzniklou situaci řešit. Ve firmě jsou identifikovány základní problémy, které vedou k růstu nákladů při práci s dokumenty. Firma definuje své požadavky na řešení a je zjištěno, že požadavky firmy na odstranění problémů, které vznikají při práci s dokumenty se v mnohém shodují s požadavky uvedenými v normě ISO 9001:2000. Jednotlivé možné varianty řešení správy dokumentů jsou v této práci rozebrány, jsou popsány jejich výhody a nevýhody a je provedeno srovnání. V závěru je potom vybrána varianta, která je pro tuto konkrétní firmu nejvhodnějším řešením.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   začátekpředchozí21 - 27  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.