|
Marketing hudebního festivalu Dvořákova Praha
Pavlů, Kristýna ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubíčková, Lenka (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými aktivitami hudebního festivalu klasické hudby Dvořákova Praha. Jejím cílem je podrobná analýza jednotlivých reklamních a dalších marketingových činností Dvořákovy Prahy, na jejímž základě budou navržena doporučení, jak přispět ke zvýšení veřejného povědomí o festivalu. Práce je rozdělena do dvou částí. V úvodní části se práce zabývá teoretickými východisky, jak v marketingu obecně, tak v umění, kde se festival pohybuje. Následně je také vymezen marketingový výzkum, jeho proces a metody. V druhé části jsou tato východiska zpracována. Po představení Dvořákovy Prahy se práce věnuje konkrétní analýze marketingových aktivit festivalu a následně také výzkumu, provedenému za účelem zjištění povědomí veřejnosti o festivalu. V závěrečné části práce jsou využity poznatky z analýzy marketingového mixu a výsledků výzkumu k návrhu možných zlepšení v marketingové kampani tak, aby přispěla ke zvýšení povědomí o festivalu a k vyššímu zájmu veřejnosti.
|