Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 80 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dopady financování venture kapitálem na výkonnost cílových společností
Kadubec, Václav
Diplomová práce se zabývá dopady financování venture kapitálem na výkonost cílových společností. V teoretické části práce je nedříve provedena analýza zahraničních studií napsaných na toto téma. Diskutovány jsou také důvody státní podpory venture kapitálu a jejich druhy v Evropě a USA a vliv venture kapitálu na makroekonomické úrovni. V praktické části práce je vyčíslena výkonnost vybraných českých firem podpořených tímto druhem financování. Poté je okomentován vliv venture kapitálu na české a zahraniční společnosti. V další části práce je provedena vícerozměrná regresní analýza za účelem zjištění, které faktory mají vliv na výkonnost vybraných českých firem. V závěrečné části práce jsou výsledky diskutovány a jsou provedena doporučení pro tvůrce hospodářské politiky.
Možnosti využití odměnového crowdfundingu při financování start-upů v ČR
Brossová, Nikola
Cílem práce je vyhodnotit možnosti využití odměnového crowdfundignu při financování start-upů v České republice. Práce dále určí klíčové faktory úspěšnosti pro všechny kampaně a pro kampaně start-upů. První část se zaměřuje na teoretické pojetí crowdfundingu. Zde jsou obecně popsány typy crowdfundingů, jeho výhody a nevýhody a popsány faktory úspěšnosti. Dále je podrobně popsán crowdfunding ve světě a v České republice se zaměřením na portály Hithit a Startovač. Součástí práce je provedená studie pro určení faktorů úspěšnosti crowdfundingových projektů. Data pro studii jsou čerpány z portálu Hithit a Startovač. Získané výsledky jsou diskutovány a jsou posouzeny faktory úspěšnosti crowdfundingových projektů.
Marketingová strategie komunitní stítě Bezones
Kadlčková, Anna
Bakalářská práce předkládá marketingovou studii jedinečného ambiciózního br-něnského start-up projektu akciové společnosti Bezones, který je primárně zamě-řen na rozvoj obchodních vztahů mezi společnostmi, jejichž cílovým zákazníkem není koncový spotřebitel. V literární rešerši jsou shrnuty teoretické poznatky týka-jící se strategií jako takových a marketingové situační analýzy. V navazující vlastní části práce byly popsány složky stávajícího marketingového mixu a na základě vy-braných typů marketingových analýz bylo provedeno zhodnocení vnitřního i vněj-šího prostředí společnosti a také oborového okolí. Proces analýzy dané firmy byl podpořen také dotazníkovým šetřením. Všechny výsledky byly následně shrnuty pomocí SWOT analýzy. Výstupem mé práce je návrh marketingové strategie této internetové obchodní komunitní sítě, určené výhradně pro segment firem typu B2B (business-to-business).
Parní turbína - tvorba a odvod kondenzátu
Zouhar, Adam ; Filip, Patrik (oponent) ; Fiedler, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o problematice tvorby a odvodu kondenzátu z parní turbíny Nesher Ramle během najíždění a ustáleného provozu. V úvodu práce je proveden předběžný výpočet bilančního schématu a samotné turbíny. Následuje popis a návrh systému odvodnění doplněný o výpočet průtočného množství páry clonami. Výpočet byl proveden třemi způsoby, metodikou dle S. D. Morrise, Pavelky s Kalčíkem a Ambrože, přičemž jednotlivé postupy byly mezi sebou srovnány. Stěžejní částí práce je teoretický návrh výpočtu vznikajícího kondenzátu během najíždění turbíny, které je ovlivněno jejím výchozím stavem, ze kterého je spouštěna. Proto je řešen studený, teplý a horký start. Závěr práce je věnován porovnání teoretického výpočtu s naměřenými daty a vyhodnocení dat z měření parní turbíny při ustáleném provozu na jmenovitém a polovičním výkonu. Z vyhodnocení byly získány konstanty úměrnosti, které určují procentuální přítok vody do expandéru z celkového množství vznikajícího kondenzátu v turbíně.
Podnikatelský záměr - založení start up firmy
Zámoravcová, Monika ; Juřica, Pavel (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na podnikatelský záměr start-up firmy zabývající se výrobou látkových pleťových masek. Jelikož spolupracuji s výzkumným týmem, který se na založení firmy podílí, může být tato práce použita jako pozdější podklad pro překonání počáteční krizové fáze při uvedení výrobku na trh.
Podnikatelský plán startupu
Meszner, Petr ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Daněk, Lukáš (oponent)
Práce se zabývá zpracováním podnikatelského záměru na základě praxí ověřených postupů i moderních agilních principů. Vytvořený podnikatelský plán je orientován na efektivní podporu řízení společenství vlastníků bytových jednotek, bytových družstev a vybraných podnikatelských subjektů. Cílem práce je tedy vytvořit podnikatelský plán a prototyp produktu pro nově vznikající startupovou společnost, která pro řízení požadavků a řešení problémů klientů využívá helpdeskovou aplikaci. Práce ve své první části shrnuje problematiku i pojmy související s cílem práce, další část představuje konkrétní podnikatelský plán pro vznikající společnost a třetí část popisuje tvorbu prototypu helpdeskové aplikace využité k realizaci navrženého podnikatelského plánu.
Analýza a implementace CTSports
Hargas, Kevin ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Halík, Jaroslav (oponent)
Cílem a hlavním zaměrem této Bakalářské práce je analýza úspešné implementace aplikace CT SPORTS na trh, a to jak z akademické tak z praktické perspektivy. V úvodní části práce se čtenář seznámí s hlavní myšlenkou a cílem CT SPORTS. Hlavní část studie je potérozdělena do teoretické a praktické části. Cílem části teoretické je představení prostředí start-upů, jejich hlavních procesů a analytických nástrojů. Druhá část se bude zabývat analýzou německaeho trhu a analýzou podstatných kompetenci CT SPORTS za účelem úspěšné realizace CT SPORTS.
Start-up strategie hotelu v Sochi resort
Grazhdankina, Irina ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Tako bakalářská práce se zaměřuje na tzv. start-up strategii hotelu Sochi resort, což může být užitečné pro kohokoliv, kdo se zajímá o vybudování hotelu v Rusku. Hlavním tématem je vysvětlit hlavní fáze, které je potřeba vykonat před vybudováním hotelu v Rusku. První fáze se soustředí na hotelový průmysl v Rusku, který má rozdílné vlastnosti. Druhá část se soustředí na fázi před uvedením do provozu. Třetí část popisuje ekonomický plán hotelu
Crowdfundingová kampaň pro realitní startup
Čepelíková, Kateřina ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Zlatić, Marija (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá crowdfundingem z marketingového hlediska, jeho celkovým potenciálem a jeho využitím v oblasti nemovitostí. Cílem této práce je popsat a zhodnotit crowdfundingovou kampaň aplikovanou na existující realitní start-up se sídlem v Ženevě, ve Švýcarsku a navrhnout všechny kroky nutné k zahájení úspěšné crowdfundingové kampaně pro realitní projekt. Pro dosažení cíle se diplomová práce v první části zabývá sekundárním výzkumem, který předkládá obecné zhodnocení crowdfundingu a všech jeho typů, nové trendy a teoretický popis crowdfundingové kampaně. Práce dále představuje konkrétní realitní start-up s obchodní činností ve Francii a analýzu tohoto trhu. Primární výzkum této práce, provedený ve formě hloubkových rozhovorů, se zabývá otázkou, zda je equity crowdfunding aplikovaný na realitní projekty zajímavou příležitostí pro generaci mileniálů jakožto segment potenciálních investorů. Všechna zjištění sekundárního i primárního výzkumu jsou pak integrována do návrhu nové crowdfundingové kampaně pro zmíněný realitní start-up.
Budování firmy a jejího informačního systému
Pokorný, Jakub ; Stanovská, Iva (vedoucí práce) ; Huňáček, Tomáš (oponent)
V 21. století vzniká mnoho nových firem zabývajících se zajímavými, mnohdy unikátními projekty. Zvláště v situaci, kdy firmy operují v dosud nepříliš rozšířeném, rychle se měnícím odvětví, se mohou shledat s nedostatečnou nabídkou typového softwaru (TASW), vhodného pro podporu jejich byznysu. Tvorbu softwaru na zakázku (IASW) si však firmy v jejich začátcích často nemohou finančně dovolit a ani takové řešení nemusí být vhodné, zejména pak v situaci, kdy firma začíná s obchodní činností ve skutečně neprobádaných vodách a veškeré obchodní procesy a z nich vyplývající softwarové požadavky se projeví až postupně, užíváním v praxi. Tato diplomová práce se v teorii zaměřuje na možnosti řešení takového problému, zejména z hlediska tvorby informačních systémů podniku a navazující architektury, a v praxi pak na případové studii sleduje uchopení tohoto problému v období růstu firmou Property Rentier s.r.o. (dále též PR), která se zabývá komplexní správou nemovitostí nabízených výhradně ke krátkodobým pronájmům, a to zejména prostřednictvím platformy Airbnb. PR v současnosti mimo jiné stojí před rozhodnutím, zda a kdy investovat do restrukturalizace IT architektury nebo zda zachovat stávající systém a pouze jej rozšiřovat. Cílem práce a jejím výstupem je shrnutí analýzy současného stavu procesů uvedené firmy a způsobu podpory těchto procesů pomocí IS/ICT, vyhodnocení a doporučení dalšího postupu v otázce restrukturalizace informačního systému podniku. Diplomová práce je určena především firmě PR a dále pak jako podklad pro začínající společnosti, který jim má usnadnit rozhodování v otázce tvorby, příp. nákupu informačního systému nebo jeho části.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 80 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.