Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  začátekpředchozí21 - 27  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
QR a čárové kódy
Walter, Viktor ; Jirgl, Miroslav (oponent) ; Franek, Lešek (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá identifikací zařízení v inteligentních sítích pomocí čárových kódů a QR kódů. Popisuje symboliky těchhle grafických kódů a ověřuje jejich vlastnosti při čtení za pomoci navrhované aplikace, která je součástí téhle práce. Na základě teoretických poznatků a charakteristik zjištěných při testování jsou v práci obsaženy návrhy a doporučení pro fyzickou identifikaci zařízení. Obsažená aplikace taktéž umožňuje evidenci těchto zařízení při jejich instalaci.
Bezpečnostní aplikace pro Android
Celeng, Michal ; Burget, Radim (oponent) ; Hajný, Jan (vedoucí práce)
Práca sa zaoberá problematikou operácií s veľkými číslami v prostredí operačného systému Android, najmä ich časovou náročnosťou a implementáciou protokolu HM12 vytvoreného pre atribútovú autentizáciu. Výstupom vytvorenej aplikácie bude vygenerovaný QR kód s potrebnými informáciami pre overenie užívateľa. Predpokladom je zachovanie jeho anonymity a ďalších vlastností, ktoré sú v modernej kryptografii očakávané.
Čtečka QR kódů pro Android
Loskot, Radim ; Široký, Vít (oponent) ; Maršík, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje problematice čtení dvourozměrných čárových QR kódů, návrhu a popisu implementace aplikace čtečky QR kódů pro mobilní platformu Android. V teoretické části analyzuje strukturu QR kódů včetně způsobu kódování obsažených informací a uvádí referenční přístupy, jakými lze tyto informace dekódovat. S ohledem na cílovou platformu Android navrhuje přístupy pro detekci QR kódů v reálném obraze a dekódování v zachyceném obraze z kamery mobilního zařízení. Závěrem hodnotí spolehlivost a výkonnost implementovaných funkcionalit a zamýšlí se nad možnostmi jejich dalšího budoucího rozšíření.
Mobile marketing
KLEČKOVÁ, Zuzana
Cílem práce je charakteristika nástrojů mobile marketingu a vztah zákazníků k těmto nástrojům. Výstupem této diplomové práce bude především poskytnutí komplexního obrazu o stavu mobilního marketingu v České republice i ve světě, nejen prostřednictvím literárního přehledu, ale zejména představením a zhodnocením vybraných kampaní mobilního marketingu. Součástí diplomové práce je také stručné dotazníkové šetření, jehož hlavním cílem bylo získání postojů zákazníků vůči nástrojům mobilního marketingu a ověření správnosti závěrů diplomové práce. Výsledky dotazníkového šetření pomohou k doporučení vhodné strategie při vytváření kampaně mobilního marketingu.
Trends in Mobile Marketing
Chocholová, Petra ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Štěpánek, Ondřej (oponent)
Hlavním cílem této práce je posoudit současný stav mobilního marketingu a odhadnout jeho pravděpodobný vývoj do budoucna. Tato práce se postupně zabývá definicí mobilního marketingu a mobilní reklamy, popisem hlavních hráčů na trhu a definicí jeho jednotlivých kategorií. V závěru analyzuje nejnovější trendy a detailně se zaměřuje na popis těch nejvýznamnějších, jako QR kódy, lokalizační reklama nebo "rozšířená" realita.
Analýza lokální marketingové komunikace na vybrané společnosti
Zimolová, Michaela ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Doležalová, Šárka (oponent)
Cílem mé diplomové práce je provést analýzu lokální marketingové komunikace a to na společnosti Vodafone s působností v České republice. Využívám aktuální sekundární zdroje informací, primárním zdrojem informací se mi staly hloubkové rozhovory se specialisty a metoda pozorování. Postupuji od teoretických informací k dané problematice k praktickým zjištěním. V závěru definuji shrnutí analýzy a má doporučení. Zjistila jsem, že trh mobilních telekomunikací nabízí velký potenciál pro lokální marketing a to jak pro poskytovatele mobilních služeb, tak i pro jiné podniky na trhu. V mezinárodní Skupině Vodafone je marketingová komunikace řízena především lokálně v rámci jednotlivých států, komunikace má jednotný ráz daný centrálními pravidly avšak existuje mnoho lokálních výjimek. V České republice vyvíjí Vodafone aktivitu v lokální marketingové komunikaci od poloviny roku 2010, potenciál lokálního marketingu ale prozatím plně nevyužívá. Budoucí trendy v marketingu naznačují větší míru využití nových technologií, mobilního a online marketingu . Lokální marketing bude patřit do portfolia úspěšné organizace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   začátekpředchozí21 - 27  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.