Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  začátekpředchozí21 - 25  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Počítačová podpora her typu LARP
Smiešková, Katarína ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Smrčka, Aleš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce sa zabývá vytvořením systému pro podporu hraní her, jakými jsou LARP nebo stolní hry na hrdiny. V práci je poprána současná úroveň počítačové podpory pro hry tohoto typu, rozebrána problematika specifikace požadavků a návrhu. Cílem práce je zjednodušit organizaci hráčů a umožnit hru na pokračování. Systém byl implementován podle pravidel World of Darkness.
Svět podle LARPu
Koubová, Karolína ; SLAVÍKOVÁ, Eva (vedoucí práce) ; MALANÍKOVÁ, Hana (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám fenoménem komorního larpu a skrze něj se dostávám k reflektování vlastního studia na Katedře autorské tvorby a pedagogiky [KATaP]. K psaní jsem nejprve přistupovala s předpokladem, že live action role playing (larp) vychází z podobných premis a motivací jako základní disciplíny katedry. Čím podrobněji jsem ale tuto hru zkoumala, musela jsem si původní hypotézu o podobnosti poopravit. Proces, který zaznamenávám ve své práci, má nakonec opačnou tendenci. Nepopisuji larp s ohledem na zkušenost z KATaP, ale zkušenost z něj mě vede k reflexi a zkoumání pětiletého studia. Postupně se tedy předmětem mého bádání stává dialogické jednání, autorství, hra. Nahlížím také možnosti autentického zážitku a snažím se odpovědět na otázku, k čemu pravdivost ve vlastní tvorbě i v přístupu sama k sobě vlastně je. Z velké části jde o subjektivní pohled a nabídku vlastních zážitků a zkušeností jak na půdě školy, tak mimo ni při praktikování larpu.
Hráč a divák - dvě perspektivy, jeden aktér?
Buchtík, Martin
Cílem příspěvku je nahlédnout z perspektivy sociologa na diferenci mezi divákem a hráčem, respektive popsat, jak je tato diference (de)konstruována z pozice hráče a jak souvisí s bojem o uznání jeho statusu oproti statusu diváka.
Larp - kreativní trávení volného času
JÍROVÁ, Lucie
Práce se zabývá poměrně známou volnočasovou aktivitou LARP. Na začátku se práce zabývá volným časem. Poté práce pokračuje vysvětlením, co je to LARP a čím se zabývá. Dále práce definuje pojem kreativita a inspirace, protože tyto pojmy jsou nedílnou součástí zvoleného tématu práce. Na tyto pojmy navazuje pojednání o kostýmu a hraní rolí, které je nedílnou součástí prací zvolené aktivity. Práce pokračuje kapitolou o schopnostech a dovednostech, které se při hraní LARPu rozvíjí a které si hráč osvojuje. Tyto schopnosti a dovednosti se dále využijí nejen při hraní LARPu, ale i v běžném životě. V praktické části práce navrhuje náměty a návody na kreativní využití volného času. Náměty a návody, které jsou v práci zvoleny se týkají LARPu. Výrobky v práci prezentované jsou částí vybavení, které by podle autora na LARPu nemělo chybět.
Larp: zažij knihu celým tělem
Pouchlý, Petr
Strhující děj, silný příběh, hlavní hrdina, se kterým se snadno můžete sžít. Pocit, který vám dá jen dobře napsaná kniha. Pak hltáte stránky se zatajeným dechem až do slastného závěru. Občas však přijde ten pocit. Nesouhlasíte s chováním hlavního hrdiny a udělali byste jiné rozhodnutí. Jenže děj je daný. Larp staví na stejných základech, sami se však stáváte hlavním hrdinou, rozehráváte silný příběh a navíc sami ovlivňujete děj. Společně s přáteli či úplně neznámými lidmi, kteří se přáteli po společném zážitku pravděpodobně stanou. Představím vám kouzelný svět za králičí norou i možnosti jeho využití pro knihovny v praxi.
Prezentace: idr-594_1 - Stáhnout plný textPDF
Videozáznam: idr-594_2 - Stáhnout plný textMP4

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   začátekpředchozí21 - 25  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.