Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 183 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Manažerské pojetí bezdomovectví ve městě Brně
Braunerová, Terezie
BRAUNEROVÁ, T. Manažerské pojetí bezdomovectví v Brně. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Bakalářská práce se zabývá fenoménem bezdomovectví. Jejím cílem je zmapovat bezdomovectví a následně navrhnout doporučení pro jeho snížení. V analytické části se pracuje se souhrnem finančních nákladů na bezdomovce, kde je zjištěno, že ročně přesahují částku 7 mld. Kč. Dále je zde zpracován kvantitativní a kvalitativní výzkum. Kvantitativní výzkum byl proveden formou dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 70 osob. Kvalitativní výzkum byl realizován za pomoci strukturovaného rozhovoru, kterého se podrobilo 7 osob. Výsledky ukazují, že největší problém mají bezdomovci s vyřizováním úředních záležitostí, s převzetím zodpovědnosti a samotou. V rámci doporučení jsou uvedeny kroky, které vedou k řešení těchto problémů.
Reklama a postoje spotřebitelů
Timková, Kristýna
Tato bakalářská práce Reklama a postoje spotřebitelů se dělí na dva celistvé celky, kterými jsou teoretická část a praktická část. Nejprve se v úvodu práce seznámíme s jejím tématem, cílem a strukturou. V první části, která je nazvaná teoretická, se budeme blíže zabývat nejen samotnou reklamou, ale i spotřebitelským chováním, neboť bez spotřebitelů by reklamy nebylo zapotřebí. Ve druhé části, která je nazvaná praktická, se pak podíváme na použitou metodologii pro marketingový výzkum a vyhodnocení dotazníku, který byl vyhotoven pro potřeby této práce a který zkoumal názory studentů z Mendelovy univerzity v Brně z Fakulty regionálního rozvoje a mezinárodních studií na dnešní reklamy. Co si dnešní mladí lidé vlastně myslí o reklamách? Jaké názory na ně mají? Sledují je, či nikolivěk?
České sportovní televizní stanice na sociálních sítích: komparace soukromého a veřejnoprávního kanálu
Nejedlý, Matěj ; Turková, Kateřina (vedoucí práce) ; Langer, Miroslav (oponent)
Tématem diplomové práce je porovnání prezentace české veřejnoprávní (ČT sport) a komerční sportovní televize (O2 TV Sport) na sociálních sítích. Práce si klade za cíl zmapovat současný stav správy sociálních sítí tuzemských sportovních televizí, jejich ambicemi a strategií v tomto dynamicky se rozšiřujícím segmentu. Sociální sítě jsou v diplomové práci zasazeny do kontextu využití jejich potenciálu v odvětví sportovního marketingu a jejich historickým vývojem. Hlavní část práce je zaměřena na definování hypotéz, na jejich základě je proveden kvantitativní výzkum na sociální síti Facebook. Hypotézy jsou rozděleny do tří hlavních tematických bloků, zkoumána je postupně kvantita publikovaných příspěvků jednotlivých televizí, jejich formát a tematické zaměření v závislosti na televizním vysílání význačné sportovní události. V další části jsou nasbíraná data podrobena analýze. Tu mají za cíl podpořit také rozhovory s významnými představiteli obou českých sportovních televizí, jež jsou k této práci realizovány a které jsou dostupné v přílohách této diplomové práce. Ukázalo se, že české sportovní televizní stanice nemají práci se sociálními sítěmi jako prioritu. Správci sociálních sítí publikují obsah především v souvislosti s vysíláním významné sportovní události v lineárním vysílání a využívají k...
Výzkum spokojenosti fanoušků vybraného fotbalového klubu
Navrátil, Daniel ; Kaprálková, Michaela (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Výzkum spokojenosti fanoušků vybraného fotbalového klubu Cíle: Cílem bakalářské práce je zjistit, jaká je spokojenost a loajalita fanoušků fotbalového klubu Sparta Praha, a následně rozdělit fanoušky do segmentů podle věkových kategorií. Praktickou implikací je potom zjistit, co je pro tyto segmenty důležité, aby klub mohl předcházet jejich nespokojenosti, popř. zajistit jejich spokojenost. Metody: Pro získání relevantních dat byl využit kvantitativní výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření. Dotazování probíhalo elektronickou formou. Výsledky: Z provedeného výzkumu a jeho výsledků vyplívá, že jednotlivé segmenty klubu mají v určitých oblastech rezervy, které se dají využít pro zlepšení. Klíčová slova: sportovní marketing, kvantitativní výzkum, dotazování, loajalita, spokojenost fanoušků
Areál Nový rybník a veřejné mínění obyvatel Příbrami
Schejbal, Antonín ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Buriánková, Jitka (oponent)
Název: Areál Nový rybník a veřejné mínění obyvatel Příbrami Cíle: Cílem mé diplomové práce je pomocí výzkumu veřejného mínění zjistit postoje občanů města Příbram k jednotlivým veřejně diskutovaným otázkám týkajících se areálu Nový rybník. Metody: Pro tuto práci byla použita metoda kvantitativního výzkumu - anketní dotazování. Pro zjištění názorů občanů města Příbrami byl sestaven dotazník, které byl distribuován v o online i fyzické podobě. Výsledky: Na základě provedeného výzkumu bylo zjištěno, že vnímání areálu veřejností je ve skrze velice pozitivní a že naprostá většina občanů města areál alespoň jednou za rok navštíví. Spíše negativní postoj má příbramská veřejnost ke vstupu psů do areálu. Těsná většina obyvatel souhlasí se zákazem pití alkoholu v areálu. Více než polovina Příbramanů by neměla problém zaplatit vstupné do areálu. Klíčová slova: veřejné mínění, areál Nový rybník, Příbram, Sportovní zařízení města Příbrami, anketní dotazování, kvantitativní výzkum, elektronické dotazování
FOOD WASTE - potravinový odpad v domácnostech a maloobchodu
NOVÁ, Vlasta
Tato práce se zabývá problematikou potravinového odpadu v domácnostech a maloobchodech. Zaměřuje se na příčiny vzniku, možnosti snižování a formy nakládání s tímto odpadem. Součástí práce je provedení výzkumu na úrovni domácností a maloobchodních provozoven. Použité metody se opírají o kvantitativní přístup, jsou provedena dotazníková šetření. Zjištěné výsledky jsou v rámci vyhodnocení výzkumných otázek porovnány s výsledky mezinárodních výzkumů. V závěru práce jsou uvedena doporučení, která by mohla vést ke snížení plýtvání potravinami v domácnostech a maloobchodě.
Vedení zaměstnanců ve vybraném podniku
HRBEK, Stanislav
Bakalářská práce se zabývá leadershipem ve společnosti Ferospoj s.r.o. Cílem práce je analyzovat řízení zaměstnanců ve vybrané společnosti a navrhnout opatření ke zlepšení této oblasti. K analýze managementu se používá dotazníková metoda a rozhovor s vedoucím celé společnosti. Kvalita firem je založena na správné volbě stylu řízení, díky kterému zaměstnanci podávají lepší výkon. Pro analýzu managementu byl použit dotazník, který zaměstnanci vyplnili ve dvou obdobích. Na základě výsledků analýzy dat z prvního měření jsou navrženy kroky ke změně stylu vedení, které vedou k rozvoji firmy. Druhé měření dat bylo použito k identifikaci účinnosti změny. Nakonec byly porovnány výsledky společnosti za období před a po.
Nákupní chování spotřebitelů v prodejně
ŠÍTALOVÁ, Sára
Cílem diplomové práce je popsat nákupní chování spotřebitelů v prodejně a navrhnout změny prostorového uspořádání vybrané prodejny. Teoretická část se zaměřuje na popsání rozdílů mezi spotřebním a nákupním chováním, přístupům ke spotřebnímu chování a faktorům, které jej ovlivňují. Podstatnou částí je též kupní rozhodovací proces a principy space managementu. Praktická část mapuje současný stav prodejny a vyhodnocení dotazníkového šetření. Na základě výsledků jsou vytvořeny návrhy na změny.
Vybraná značka kvality v oblasti cestovního ruchu
PROKEŠOVÁ, Jana
Bakalářská práce se zabývá regionální značkou "TOULAVA regionální produkt", sdruženou v Asociaci regionálních značek (ARZ). Regionální značka certifikuje výrobky i služby a zaručuje jedinečnost, regionální původ, kvalitu a šetrnost k životnímu prostředí. Cílem práce je zjistit povědomí spotřebitelů o značce, dalším důležitým bodem je zjistit názor držitelů značky na regionální značku a její certifikaci. Ke sběru dat byl využit kvantitativní výzkum, metoda dotazníkového šetření v regionu. Praktická část charakterizuje region Toulava a regionální značku, dále jsou zde vyhodnoceny výsledky vyplývající z výzkumu. V závěru práce jsou uvedeny návrhy na zlepšení povědomí o značce.
Vybraná značka kvality v turismu
SEDLÁČKOVÁ, Magdaléna
Bakalářská práce pojednává o regionální značce "ŠUMAVA - originální produkt" sdružená v Asociaci regionálních značek (ARZ). Značka zaručuje kvalitu, jedinečnost regionu, původ z regionu a šetrnost k životnímu prostředí. Certifikuje výrobky, služby i zážitky. Hlavním tématem práce je zjištění povědomí spotřebitelů o značce. Mezi další záměry práce patří zjistit názor na značku od držitelů značky. K provedení výzkumu je využit kvantitativní výzkum, metoda dotazníkového šetření. V praktické části práce je charakterizován region Šumava a daná značka, dále jsou zde popsány výsledky vyplývající z kvantitativního výzkumu. Závěr práce se věnuje navrženým opatřením týkající se možného zlepšení povědomí o značce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 183 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.