Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  začátekpředchozí21 - 26  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ekologická analýza elektrotechnických výrobků
Šebela, Petr ; Ing. Jiří Zpěvák, OEZ s.r.o., Letohrad, Czech Republic (oponent) ; Szendiuch, Ivan (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na ekologický návrh a posuzování elektrotechnických výrobků v celém jejich životním cyklu. Tato oblast, ve světě nazývaná Eco-Design, se stala nedílnou součástí všech elektrotechnických výrob. Práce objasňuje nejen pojem Eco-Design, ale i další související oblasti s cílem dosáhnout omezení negativního vlivu na životní prostředí. V závěru je provedeno ekologické hodnocení konkrétního typu výrobku
Ecodesign a jeho současný vliv na konstrukci výrobních strojů
Kordula, Zbyněk ; Tůma, Jiří (oponent) ; Zahálka, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce obsahuje přehled předpisů a nařízení přímo ovlivňujících ecodesign strojních zařízení. Přehled nástrojů, které lze použít při aplikaci ecodesignu. Možnosti, pomocí nichž jde dosáhnout úspory energie a šetření životního prostředí. Příklad měření a vyhodnocení spotřeby kapaliny se vzduchem při obrábění. Zhodnocení současného vlivu ecodesignu na konstrukci strojů.
Ecodesign a jeho současný vliv na konstrukci výrobních strojů
Kordula, Zbyněk ; Tůma, Jiří (oponent) ; Zahálka, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce obsahuje přehled předpisů a nařízení přímo ovlivňujících ecodesign strojních zařízení. Přehled nástrojů, které lze použít při aplikaci ecodesignu. Možnosti, pomocí nichž jde dosáhnout úspory energie a šetření životního prostředí. Příklad měření a vyhodnocení spotřeby kapaliny se vzduchem při obrábění. Zhodnocení současného vlivu ecodesignu na konstrukci strojů.
Motivace žáků na 1. stupni ZŠ k environmentálnímu myšlení a chování
CHLOUPKOVÁ, Magda
Diplomová práce mapuje současné mezinárodní trendy v oblasti environmentálního myšlení a rozvoje a jak se tento současný světový postoj odráží ve školství v České republice. Je zde uveden i návrh krátkého projektu ekovýchovného vyučování určeného žákům 1. stupně ZŠ, jehož snahou je vzbudit u dětí zájem o tuto problematiku a udělat tak první krok nezbytný na cestě k trvale udržitelnému rozvoji.
Zelený marketing
Bělonohá, Romana ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem práce je uvést vybraný přehled firem působících v různých odvětvích, které využívají ekologických prvků a zelených myšlenek ve svých činnostech. Zhodnocení současného stavu zeleného marketingu a výhled tohoto směru do budoucna, a to zejména v České republice v konfrontaci se světem.
Ekologický marketing
Neznaj, Radek ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Práce se zabývá otázkami ekologického marketingu, konkrétně se zaměřuje na marketingový mix ekologických produktů. Záměr práce je naznačit směry a možnosti, kterými se může marketing produktů ubírat v souladu s životním prostředím a cíly podniku. Práce je rozdělena do tří částí. První část stručně zobrazuje vývoj marketingu a jeho současnou podobu, včetně aktuálních trendů a skutečností, které vedly ke vzniku ekologického marketingu. Tato část definuje ekologický marketing a jeho cíle. Druhá, hlavní část této práce zobrazuje ekologický marketingový mix v běžném složení: produkt, cena, distribuce a komunikace. Pozornost je věnována jednotlivým složkám mixu, jejich výhodám, nevýhodám a klíčovým aspektům v užití s ekologickými produkty a kde je to možné, ilustruje na praktických příkladech. Poslední část tvoří dvě případové studie. První z nich je zaměřena na design a balení ve společnosti Hewlett-Packard, konkrétně multimediálního notebooku HP Pavilion pro Walmart. Druhá je zaměřena na společnost Toyota a její hybridní model Prius s cílem analyzovat klíčové aspekty úspěchu tohoto modelu na trhu hybridních automobilů. Závěr práce shrnuje současné klíčové aspekty ekologického marketingu a poukazuje na možný vývoj do budoucna.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   začátekpředchozí21 - 26  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.