Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 49 záznamů.  začátekpředchozí20 - 29dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Luminance error correction of high definition LED screens.
Komloši, Michal ; Smékal, David (oponent) ; Olejár, Adam (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis describes and offers possible software solution of luminance errors, that are made on HD LED screens due to the temperature dependence of LED cabinets, which the LED screens are consist of.
Simulátor asembleru x86 pro výuku
Heštera, Andrej ; Semerád, Lukáš (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je nadobudnúť potrebné znalosti analýzou architektúry inštrukčnej sady x86 a jazyka symbolických inštrukcií pre navrhnutie a implementovanie simulačného prostriedku v objektovo orientovanom jazyku Java SE8.   Ten používateľovi umožní vytvárať kód založený na konvenciách a syntaxe z prostredia Netwide Assembler a následne daný kód simulovať na virtuálnej reprezentácii - simulačnom modele, ktorý napodobuje chovanie procesora z architektúru x86. Výsledkom by malo byť prehĺbenie znalostí používateľa o principiálnej funkcionalite vykonávaného strojového kódu a to, ako mení stav procesora bez potreby takýto kód kompilovať špeciálnym spôsobom za účelom spustenia cez Debugger, či nutnosťou disponovať fyzickým systémom implementujúcim architektúru x86.
Problematika výuky objektově orientovaného programování v kurzech programování v terciárním vzdělávání
REMEŠ, Radim
Výuka programování se zaměřením na objektově orientované programování v různých informatických oborech na vysokých školách patří mezi základní, ale náročné disciplíny. Prezentovaný výzkum se zabýval problémem, jak studenti začátečníci rozumí základním konceptům objektově orientovaného přístupu v programování. Výzkum identifikoval prahové koncepty tohoto přístupu k programování, které jsou pro studenty obtížné, ale jejich překonání je pro dobré zvládnutí objektově orientovaného programování klíčové, a dále se zabýval otázkou, jaké strategie používají studenti ve výuce programování při překonávání těchto obtížných konceptů. Využili jsme fenomenografický rámec; pomocí deduktivní a induktivní obsahové analýzy s otevřeným kódováním jsme identifikovali koncepty objektově orientovaného programování a jejich vlastnosti podle teorie prahových konceptů. Uskutečnili jsme polostrukturované rozhovory, které nám pomohly získat pohled, jak studenti rozumí a používají jednotlivé koncepty objektově orientovaného programování v úlohách zadaných v rámci výzkumu. Použili jsme i metodu hodnocení porozumění konceptům pomocí konceptuálních map a hodnocení úloh a výsledků studentských řešení pomocí SOLO metriky kognitivních procesů. Na základě využití těchto metod jsme identifikovali v rámci výuky objektově orientovaného programování dva prahové koncepty: "Rozhraní" a "Událost (resp. Delegát)". Pro úspěšné osvojení objektového přístupu v programování je nutné zvládnutí obou prahových konceptů, nicméně zvládnutí každého z nich znamená výrazný posun ("otevření portálu") ve schopnostech řešit komplexnější programové úlohy pomocí objektově orientovaného paradigmatu. Oba tyto koncepty také patří do abstraktní úrovně SOLO metriky kognitivních procesů, tedy schopnost zpracovávat abstraktní koncepty a myšlenky. Ta je klíčová při navrhování a implementaci složitých informačních systémů.
Software pro tvorbu konfiguračních souborů robotů ABB
Badal, František ; Kroupa, Jiří (oponent) ; Bražina, Jakub (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se v teoretické části zabývá programovatelnými logickými automaty, základy nejznámějších průmyslových sběrnic a konfiguračních souborů a dává přehled o principech objektově orientovaného programování. V praktické části se pak tato práce zabývá problematikou návrhu programu pro ulehčení generování konfiguračního souboru pro průmyslové roboty ABB, a to hlavně z hlediska zjednodušení tvoření a vkládání signálů pro komunikaci mezi jednotlivými roboty a PLC. Celý program je napsán v programovacím jazyce C Sharp za užití objektově orientovaného přístupu ve vývojovém prostředí Visual Studio
Elektronický rezervační systém pro laboratoře a laboratorní zařízení
Točený, Ivo ; Schimmel, Jiří (oponent) ; Sysel, Petr (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou prehľadného rezervačného systému pomocou webového rozhrania pre laboratória a laboratórne zariadenia s možnosťou vytvárania rezervácii s aj bez opakovania, hromadných rezervácii, sledovania aktuálnych rezervácii, rušením a schvaľovaním rezervácii, správou účtov a generovaním pdf dynamických dokumentov s využitím PHP, Nette, HTML, CSS a databázového systému SQLite.
Simulátor asembleru x86 pro výuku
Heštera, Andrej ; Semerád, Lukáš (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je nadobudnúť potrebné znalosti analýzou architektúry inštrukčnej sady x86 a jazyka symbolických inštrukcií pre navrhnutie a implementovanie simulačného prostriedku v objektovo orientovanom jazyku Java SE8.   Ten používateľovi umožní vytvárať kód založený na konvenciách a syntaxe z prostredia Netwide Assembler a následne daný kód simulovať na virtuálnej reprezentácii - simulačnom modele, ktorý napodobuje chovanie procesora z architektúru x86. Výsledkom by malo byť prehĺbenie znalostí používateľa o principiálnej funkcionalite vykonávaného strojového kódu a to, ako mení stav procesora bez potreby takýto kód kompilovať špeciálnym spôsobom za účelom spustenia cez Debugger, či nutnosťou disponovať fyzickým systémom implementujúcim architektúru x86.
Application clarifying basics of operations of communication protocols
Marcin, Michal ; Dvořák, Jan (oponent) ; Jeřábek, Jan (vedoucí práce)
The diploma thesis aimed at the study of the topic of communication protocols and several transmission modes, as well as ARQ (Automatic Repeat Request) mechanisms. Subsequently, the task was to design and describe individual scenarios for their simulation. As a part of solving the mentioned task, it was necessary to create an application that allows the emulation of the behaviour of communication protocols without the need for a transmission in the real network a nd the requirements for the edition of the source code. The application was created in the Microsoft Visual Studio 2017 development environment using the C# programming language and .NET framework and it consists of a library and a graphical interface. The output of the solution is the application of a mode simulator of the data transmission in the network with two scenarios with the prepared input situations in the frame of graphical environment together with instructions, additional tasks and sample solutions. The program allows the simulation of the behaviour of communication protocols between the client and the server without the need for a transmission in a real network. In conclusion, the simulator of data transfer was created in the form of the desktop application which contains two scenarios. The first scenario is used to simulate ARQ mechanisms and the second one is active in the simulation of commutation of messages, circuits, packets or cells.
Návrh technologického IT kurzu pro interní vzdělávání
Orlíček, Michal ; Ryšavý, Ondřej (oponent) ; Pluskal, Jan (vedoucí práce)
Cieľom práce je navrhnúť technologický kurz pre interné vzdelávanie, ktorého témou je programovací jazyk C#. Pred vytvorením samotného kurzu bol prevedený prieskum študijných materiálov k danému jazyku, prieskum prezentačných technológií a prieskum vývojových prostredí. Na základe týchto prieskumov bola zvolená vhodnú dĺžku kurzu, jeho jazyk, materiály, ktoré v ňom boli použité, ich zastúpenie, a technológie, ktoré boli použité na tvorbu týchto materiálov. Ku kurzu sú vytvorené potrebné doplňujúce dokumenty, ako je osnova, časový harmonogram, anotácie, prerekvizity a súhrn získaných znalostí účastníkov. V neposlednom rade sú ku kurzu vytvorené študijné materiály skladajúce sa z trinástich teoretických prezentácií ku prednáškam, a piatich praktických cvičení.
Vývoj aplikací pro Android
Husa, Martin ; Heriban, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce zahrnuje rešeršní studii operačního systému Android, principy programování aplikací herního typu a praktický příklad hry pro Android. Hra by se svým žánrem dala zařadit mezi 2D „plošinovky“. Aplikace spolu s textem práce bude sloužit jako pomůcka při výuce programování na VUT FSI nebo jako manuál pro vývoj herních aplikací aplikací.
Simulátor asembleru x86 pro výuku
Heštera, Andrej ; Semerád, Lukáš (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je nadobudnúť potrebné znalosti analýzou architektúry inštrukčnej sady x86 a jazyka symbolických inštrukcií pre navrhnutie a implementovanie simulačného prostriedku v objektovo orientovanom jazyku Java SE8.   Ten používateľovi umožní vytvárať kód založený na konvenciách a syntaxe z prostredia Netwide Assembler a následne daný kód simulovať na virtuálnej reprezentácii - simulačnom modele, ktorý napodobňuje chovanie procesora z rodiny architektúry x86. Výsledkom by malo byť prehĺbenie znalostí používateľa o principiálnej funkcionalite vykonávaného strojového kódu a to, ako mení stav procesora bez potreby takýto kód kompilovať špeciálnym spôsobom za účelom spustenia cez Debugger, či nutnosťou disponovať fyzickým systémom implementujúcim architektúru x86.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 49 záznamů.   začátekpředchozí20 - 29dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.