Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 193 záznamů.  začátekpředchozí189 - 193  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingových aktivit firmy Rigips, s. r. o.
Rusková, Lucie ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Říhová, Martina (oponent)
Práce uvádí základní údaje o stavebnictví v ČR a specifika marketingu ve stavebnictví. Praktická část popisuje fungování společnosti Rigips, analyzuje marketingové okolí této firmy a její marketingové aktivity s důrazem na marketingový mix. Práce dále odhaluje určité nedostatky firmy v oblasti marketingových aktivit a navrhuje jejich řešení.
Budování značky vybrané firmy
Gregovská, Eva ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Bílková, Jana (oponent)
Cílem této bakalářské práce je postihnout aktivity marketingové komunikace, spojené s budováním pozice značky Hilti v českém tržním prostředí. Na základě současného stavu těchto aktivit jsou zde navrženy a doporučeny některé alternativní cesty k dalšímu zlepšování a posilování všeobecného povědomí napříč odbornou veřejností.
Analýza postavení firmy TubEx na trhu
Šťastný, Ondřej ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Vojík, Vladimír (oponent)
Tato práce se zabývá jednou z metod analyzování postavení na trhu - SWOT analýzou. Tato analýza identifikuje hlavní podnikové přednosti (silné stránky), jeho největší slabiny (slabé stránky) a případné příležitosti a ohrožení plynoucí z vnějšího prostředí. Na jejich základě pak management činí strategická rozhodnutí. Tato práce se rovněž zabývá aplikací této metody na konkrétní podnik a na jejím základě navrhuje řešení problémů s cílem zlepšit či alespoň udržet současné postavení podniku.
Segmentace klientů obchodních bank v České republice a navržení produktového portfolia pro vybraný segment z pohledu Československé obchodní banky, a. s. Poštovní spořitelny
Mikoláš, Petr ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Svoboda, Libor (oponent)
Diplomová práce zkoumá problematiku segmentace trhu. Přístupy k segmentaci trhu jsou nejprve popsány obecně a následně aplikovány na bankovní trh v České republice. Na bankovním trhu jako jeden ze subjektů působí také Československá obchodní banka, a. s., Poštovní spořitelna. U tohoto subjektu je vybrán určitý segment klientů - majitelé vkladních knížek, ve kterém jsou analyzovány případné možnosti segmentace a jsou učiněny závěry včetně navržení produktového portfolia pro tento segment.
Analýza marketingových aktivit firmy Rigips, s. r. o.
Rusková, Lucie BSBA ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Říhová, Martina (oponent)
Práce uvádí základní údaje o stavebnictví v ČR a specifika marketingu ve stavebnictví. Praktická část popisuje fungování společnosti Rigips, analyzuje marketingové okolí této firmy a její marketingové aktivity s důrazem na marketingový mix. Práce dále odhaluje určité nedostatky firmy v oblasti marketingových aktivit a navrhuje jejich řešení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 193 záznamů.   začátekpředchozí189 - 193  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.