Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 200 záznamů.  začátekpředchozí180 - 189dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vyplácí se v on-line pokeru agresivní hra?
Rytíř, Miroslav ; Hudík, Marek (vedoucí práce) ; Bartoň, Petr (oponent)
V této práci jsem si kladl za cíl zjistit, zda volba agresivních tahů při hraní on-line pokeru zvyšuje hráčův profit, měřený v získaných velkých povinných sázkách za sto her. Pomocí regresní analýzy jsem odhadl dva modely. Jeden obecný, kde jsem měřil pouze četnost agresivních tahů v určitých fázích hry a odhadoval, zda mají vliv na profit. Ve druhém modelu jsem měřil vliv tahů, které jsou založeny na získání výhody v určitých konkrétních situacích ve hře. U obou modelů byly odhadnuty pozitivní koeficienty u proměnných, které měřily četnost agresivních tahů, z toho usuzuji, že být agresivní se vyplatí.
Poruchy chování psů - popis nejčastějších poruch metodou kasuistik
PRAVDOVÁ, Šárka
Účelem této studie bylo vyhodnotit výskyt poruch chování u psů na základě průzkumu mezi majiteli (dotazníky) a popis některých vybraných případů poruch chování. Celkem 96 ze 160 psů vykazovalo problémové chování (60,0 %) a 64 psů bylo bezproblémových (40,0 %). Poruchy spojené se strachem se objevily u 51 (31,9 %) psů a strach byl nejčastěji se vyskytující poruchou chování. Agresivní chování mimo dominantní agrese předvedlo 19 (11,9 %) psů, separační úzkost 14 (8,8 %) psů a sedm (4,4 %) psů projevilo dominantní agresi. Pět psů (3,1 %) mělo jiné problémy spojené s nedostatkem výcviku. V druhé části této práce bylo popsáno sedm kazuistik. Byly zjištěny dva případy agresivity vůči majiteli, dva případy problémů se samotou a tři případy strachového chování.
Vliv dětských televizních pořadů na děti předškolního věku
KADLECOVÁ, Veronika
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem dětských televizních pořadů na děti předškolního věku, respektive jejich chování. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je věnována televiznímu vysílání, charakteristice dítěte předškolního věku, působení televize na dítě a dětským televizním pořadům. Cílem praktické části práce bylo zjistit, jakým způsobem ovlivňují dětské televizní pořady chování předškolních dětí, zda na něj mají škodlivý či pozitivní vliv. Výsledky šetření jsou vyhodnoceny a graficky znázorněny.
Narativní psychoterapie a její využití v případech poruch osobnosti s projevy agresivního chování
BUBENÍK, Miroslav
Práce se zabývá aplikací narativního přístupu při terapeutické práci s klienty, u nichž byla stanovena diagnóza emočně nestabilní osobnost nebo disociální porucha osobnosti s projevy agrese. Teoretická část popisuje základy a východiska systemické konstruktivistické psychoterapie a narativního přístupu jako jednoho z hlavních nástrojů v této psychoterapeutické praxi. Dále se zabývá rozborem některých vědeckých psychologických pohledů na agresi, které se často v různých obměnách v terapii vyskytují. Praktická část představuje na případových studiích základní prvky narativního přístupu s dílčími technikami externalizace, personifikace a dekonstruktivního naslouchání, jejichž používáním je podněcován proces změny klientova původního dominantního příběhu, zasaženého agresí, na nový příběh, ve kterém klient přestává být součástí problémového systému a za pomoci nově objevených zdrojů získává schopnost vnímat sebe sama jako jedince schopného eliminovat vliv agrese jako cizorodého prvku a pozitivně ovlivňovat svůj život.
Šikana mezi dětmi na základních školách a klima školní třídy
HNÍDKOVÁ, Jaromíra
Ve své práci se věnuji problematice šikany jako významnému faktoru působícímu na klima třídy základní školy. V teoretické části charakterizuji to, co pod šikanou obecně rozumíme, jakož i její aktéry. Cílem teoretické části je přiblížit problematiku vztahů v třídních kolektivech, objasnit faktory a zákonitosti, které tyto vztahy ovlivňují a seznámit s mechanismy vedoucími ke vzniku šikany mezi žáky. Ve výzkumné části se pokusím prošetřit několik tříd druhého stupně základní školy a zjistit, zda a v jaké míře se v těchto třídách vyskytuje šikana, porovnat tuto situaci s úrovní klimatu třídy.
Akcenty sociální práce policisty
SITTER, Pavel
Každý policista během pracovního dne prochází řadou různých situací, z nichž největší procento je právě sociální kontakt a komunikace s druhým člověkem. Profese policisty je zcela specifická a výkon její činnosti s sebou přináší zvýšené nároky na osobnost každého policisty, a to v mnoha směrech. Bez ohledu na služební zařazení, hodnost nebo místo působení, společným základem policejní profese je práce s lidmi a s informacemi. Osvojení si obecných principů úspěšné komunikace a základních komunikačních zásad, společně s porozuměním hlavním příčinám komunikačním neshod je dobrou komunikační výbavou, kterou může policista uplatnit jak při každodenní komunikaci s druhými, tak i při profesní komunikaci. Cílem bakalářské práce bylo zjistit, jak příslušníci dopravní policie zvládají agresi ze strany účastníků silničního provozu na svou osobu při udělování sankčních opatření, zda při jednání s účastníky dopravní nehody využívají haptiku jako prostředek pochopení, porozumění či vyjádření sounáležitosti a co si představují pod heslem {\clq}qPomáhat a chránit``. Tato bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou uvedeny informace o zákonech a předpisech týkající se náplně a činnosti Policie České republiky s teoriemi a příklady vhodné komunikace. V praktické části jsou prezentovány výsledky kvantitativního výzkumu z dotazníkového šetření a výsledky kvalitativního výzkumu za použití metody kasuistiky. Výsledky výzkumu ukázaly, že dopravní policisté by měli zájem se zdokonalovat v oblasti asertivních technik, se zaměřením na vhodnou komunikaci pro zvládání agresivního chování účastníků silničního provozu. Je to výzva pro školící policejní střediska.
Zneužití mocenského postavení pracovníků v pomáhajících profesích
KUPSOVÁ, Jitka
Bakalářská práce Zneužití moci v pomáhajících profesích si klade za cíl zjistit, zda jsou dodržovány etické kodexy na sociálních a zdravotnických pracovištích poskytujících pobytové služby svým klientům. Dalším cílem této práce je vyzkoumat, jestli zaměstnavatelé těchto organizací poskytují svým zaměstnancům podmínky pro prevenci syndromu vyhoření. Teoretická část práce přibližuje filosofické aspekty etického přístupu ve vztahu mezi pracovníkem a klientem v pomáhajících profesích, definuje různé teorie agrese, její příčiny a projevy u pracovníků přímé péče. Dále shrnuje právní aspekty porušování lidských práv v zařízeních pobytového typu, nastiňuje problematiku standardů sociálních služeb a etického kodexu sociálních pracovníků. Výzkumná část práce obsahuje výsledky dotazníkového šetření, které proběhlo mezi pracovníky přímé péče všech sociálních a zdravotnických zařízení poskytující pobytové služby na Táborsku. Soustředí se na jejich názory a zkušenosti s výskytem projevů agrese na pracovišti, na znalost a ochotu k dodržování standardů kvality a etického kodexu, na kvalitu a charakteristiku jejich vztahu ke klientům a zvládání každodenních konfliktních situací. Zjišťuje dále, jaké jsou možnosti komunikace mezi vedením a zaměstnanci, míru spokojenosti v zaměstnání a možnosti prevence syndromu vyhoření. Pracovníci v sociálních a zdravotnických službách by se měli vyvarovat jakékoliv formy agrese, měli by vycházet z přirozené komunikace v rámci profesní etiky. Pro účinnou prevenci a zvládání konfliktních situací jsou doporučována psychoterapeutická školení. Doporučení pro zaměstnavatele pracovníků v přímé péči spočívá v podpoře profesního růstu a celoživotního vzdělávání zaměstnanců, ve snaze o optimální komunikaci s pracovníky, v předcházení vyčerpání a podpoře relaxačních a volnočasových aktivit svých zaměstnanců. Výstupy bakalářské práce by mohly přispět ke zkvalitnění péče o klienty u odborných pracovníků v zařízeních, které poskytují pobytové služby a mohly by posloužit jako inspirace v další činnosti pracovníků pomáhajících profesí.
Problematika šikany na 1. stupni ZŠ
PECHÁČKOVÁ, Kateřina
Diplomová práce se zabývá problematikou šikany na 1. stupni základních škol mezi dětmi. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V práci bylo užito citace předních odborníků na šikanu u nás i v zahraničí. V teoretické části se budu zabývat vymezením a vysvětlením základních pojmů. Zaměřím se na sledování příčin tohoto sociálně patologického jevu. Nejprve popíšu teorii šikany, projevy a příčiny šikany, její průvodní znaky, rizika, šíření, formy a následky. Dále se budu věnovat charakteristice osobnosti agresora a obětem šikany a jejich rodinám. Závěr teoretické části bude pojednávat o prevenci šikany a zvládání tohoto problému. V praktické části se prostřednictvím dotazníků pokusím zmapovat současnou situaci ve školách. Praktická část je tvořena výzkumným šetřením, které bylo provedeno na čtyřech základních školách a zúčastnilo se jej 282 respondentů. Dotazníky jsem použila na 1. stupni základních škol, ve třetí, čtvrté a páté třídě. Výsledky výzkumného šetření jsou graficky znázorněny a vyhodnoceny. Tato práce je určena zejména všem stávajícím i budoucím učitelům a rodičům všech dětí, jelikož žádné dítě není imunní vůči těmto problémům.
Šikana, agresivita a agresivní projevy mezi odsouzenými
KRZÁK, Jiří
Předkládaná bakalářská práce se zabývá popisem agresivních projevů odsouzených a rozborem možných příčin těchto negativních jevů za zdmi věznic. Pozornost je věnována jak agresi mezi vězni navzájem, tak vůči zaměstnancům. Zabývám se též penitenciární problematikou šikany a zneužívání návykových látek vězeňskou subkulturou. V první části je pozornost věnována jednotlivým formám agrese v penitenciární prostředí, které jsou zde členěny dle agresorem ohrožovaných objektů a způsobem agresivního projevu. Další kapitoly se věnují jednotlivým faktorům ovlivňujícím agresivní chování přímo v peniterciárním prostředí. Jsou zde podrobněji popsány příčiny, které objektivně ovlivňují možný výskyt negativních jevů ve věznicích. Na rozbor příčin agrese navazuje část, která se zabývá některými možnostmi prevence nežádoucího chování od pomoci zákonem daných prostředků až po vlastní profesionalizaci personálu Vězeňské služby ČR. Statistický výzkum v závěrečné části je zaměřen na množství výskytu jednotlivých předpokládaných činitelů, které negativně ovlivňují či ovlivnily agresivitu odsouzených.
Vliv rodinného prostředí na vznik a rozvoj poruch chování u dětí.
ZAVADILOVÁ, Dita
Poruchy chování se vymykají z přiměřeného chování v určitém věku a v určitém sociokulturním prostředí. Jedinec s poruchami chování porušuje určité normy chování (morální nebo právní normy). Příčiny mohou být vrozené (dědičné), které jsou méně závažné či důsledkem výchovy (vlivy vrstevníků, rodiny, party), kdy mladý člověk tak napodobuje své okolí. Poruchy chování lze obecně charakterizovat jako odchylku v oblasti socializace, kdy jedinec není schopen respektovat běžné normy chování na úrovni odpovídající jeho věku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 200 záznamů.   začátekpředchozí180 - 189dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.