Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 200 záznamů.  začátekpředchozí180 - 189dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Nákupní marketingová strategie Happy Day Concept
Valentová, Klára ; Vinš, Marek (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Bakalářská práce se zabývá nákupní marketingovou strategií pro konkrétní podnik. Cílem práce je vytvořit tuto strategii maloobchodním prodejnám Happy Day Concept. Teoretická část má za úkol představit poznatky z oblasti nákupu, marketingu a tvorby strategického dokumentu. V praktické části jsou charakterizovány prodejny Happy Day Concept, vytvořena situační analýza aktuálního stavu nákupu, shrnuty základní problémy, vytyčeny cíle a uvedeny způsoby řešení podle nástrojů marketingového mixu.
Prodej a nákup podniku z hlediska účetního, daňového a právního
BINDER, Petr
Cílem mé bakalářské práce je komplexní zachycení této ekonomické operace. Zobrazení účetních operací, spojených s prodejem a nákupem podniku či jeho části dle ČÚS č. 011 - Operace s podnikem, včetně vazby na daňové a právní aspekty těchto operací a zobrazení dopadů do účetních výkazů u prodávajícího i kupujícího. Pro hodnocení dopadů do účetních výkazů byly použity vybrané metody finanční analázy.
Elektronický obchod v praxi
DOŠEK, Jiří
Diplomová práce se zabývá podrobným prostudováním elektronického obchodu. Popisuje jej od samotných historických počátků vývoje internetového obchodování v České republice, kde rozebírá jednotlivé typy elektronického obchodu. V praktické části představuje analýzu dvou elektronických obchodů vytvořených podnikatelskými subjekty. V této části diplomová práce odpovídá na otázku od založení až po efektivní fungování elektronického obchodu v praxi. V závěru diplomové práce je navržen inovační prvek ? možnost uplatnění reklamace, který je zakomponován do internetového obchodu.
Nákupní a prodejní strategie obchodní firmy
Bartoš, Miroslav ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Diplomová práce se zabývá strategií maloobchodní společnosti v oblasti nákupu a prodeje zboží. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické nalezneme informace týkající se obchodu a jeho funkcí, základní rozdělení obchodního sortimentu a způsoby oceňování zboží a výpočtu obchodních marží. Dále zde jsou taktéž popsány požadavky obchodníků na dodavatele, na zboží a způsoby realizací objednávek. V neposlední řadě se zde nachází popis systému HACCP a klíčových technologií využívaných v obchodě. Praktická část diplomové práce vychází z teoretického základu a je v ní řešen sortiment analyzované společnosti, jeho struktura a podíl na celkových tržbách. Po této kapitole následuje nákupní strategie, ve které je řešena organizace nákupu ve společnosti, pravomoci jednotlivých pracovníků, způsoby nákupu využívané u různých dodavatelů a jednotlivé fáze nákupního procesu. V části nazvané prodejní strategie je pak rozebrán systém cen, slevových akcí, forem prodeje a personálu společnosti. V poslední části se nachází SWOT analýza, kde nalezneme hlavní příležitosti a hrozby pro firmu do budoucna.
Logistické procesy a činnosti ve stavební firmě
Navrátilová, Lucia ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Hostinský, Radovan (oponent)
Ve své bakalářské práci se zabývám nákupními procesy, skladovacími a přepravními činnostmi a informačním systémem používaným ve stavební firmě. Věnuji se definování procesů a činností a následně na praktických údajích ze společnosti Mota-Engil ukazuji jejich uplatnění ve fungování firmy. Charakterizuji logistiku obecně i logistiku podnikovou. Důležitá jsou zde specifika odvětví stavebnictví, která podmiňují průběh jeho logistiky. Ta se liší v mnoha znacích od ostatních oborů, například od průmyslových podniků zabývajících se hromadnou výrobou, na kterých se logistické operace často modelují. Využívám data z průzkumů, statistických šetření a vlastních pozorování, které analyzuji. Na základě zjištění hodnotím současnou situaci, zmiňuji možná řešení a návrhy změn.
Kritéria výběru dodavatelů
Novotná, Petra ; Vinš, Marek (vedoucí práce) ; Brathová, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje proces výběru dodavatelů a při něm posuzovaných kritérií ve třech výrobních společnostech: Bosal ČR, spol. s.r.o., Continental Czech Republic, s.r.o., Brandýs nad Labem a GE Aviation Czech, s.r.o. V práci je popsán proces výběru dodavatelů, používaná hodnotící kritéria a postoj i vztah společností ke stávajícím dodavatelům. Cílem práce je zjistit, jak proces výběru dodavatelů v jednotlivých firmách probíhá a zda je realizován na základě teoretických doporučení, která jsou popsána v odborné literatuře. Dalším cílem je zjistit, zda se zkoumané firmy přizpůsobují moderním trendům v této oblasti, zejména s ohledem na řízení dodavatelsko-odběratelských vztahů.
Řízení nákupu v logistice obchodní firmy
Bašta, Jan ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
V diplomové práci je analyzováno postavení nákupu v logistice obchodní firmy a dále jsou zde rozebírány jednotlivé procesy probíhající při řízení nákupu v této firmě. Cílem práce je navrhbout zlepšení stávajího systému, která by vedla k optimalizaci nákupních procesů a činností.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 200 záznamů.   začátekpředchozí180 - 189dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.