Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,583 záznamů.  začátekpředchozí1559 - 1568dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ocenění společnosti Zentiva N.V.
Lehkoživová, Marcela ; Scholleová, Hana (vedoucí práce) ; Legát, Viktor (oponent)
Diplomová práce se zabývá oceněním veřejně obchodované společnosti Zentiva N.V. V teoretické části je popsána problematika oceňování podniků, základní východiska a principy. V praktické části je společnost Zentiva oceněna metodou DCF Entity. Cílem práce je zjištění tržní ceny 1 kusu kmenové akcie Společnosti. A na základě tohoto ocenění stanovit, zda aktuální tržní cena akcie odpovídá skutečnému potenciálu Společnosti.
Ocenění společnosti Benzina, s.r.o.
Majer, Václav ; Scholleová, Hana (vedoucí práce) ; Smrčka, Luboš (oponent)
Cílem diplomové práce je stanovení hodnoty společnosti Benzina, s.r.o. k 30.11.2007. Teoretická část popisuje základní metodický postup stanovení hodnoty podniku od analýzy makro a mikroprostředí přes finanční analýzu, vytvoření finančního plánu až k jednotlivým oceňovacím metodám. V praktické části je společnost analyzována a na základě získaných informací je vytvořen finanční plán. Pro ocenění byla použita metoda DCF ve variantě FCFF.
Strategická analýza Poštovní spořitelny
Barochová, Marcela ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Šabrová, Martina (oponent)
Cílem diplomové práce je provést strategickou analýzu Poštovní spořitelny, nalézt její silné a slabé stránky a příležitosti a ohrožení, které vyplývají z jejího okolí. Cílem rovněž je identifikovat zdroje konkurenční výhody a formulovat strategická doporučení.
Strategická analýza výkonnosti firmy
Florian, Jan Bc. ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá strategickou analýzou výkonnosti konkrétní firmy za pomoci metody Balanced Scorecard. Na základě externí a interní analýzy je sestavena SWOT matice, ze které je formulovaná vhodná strategie. Stručná finanční analýza hodnotí pomocí klasických ukazatelů finanční výkonnost firmy. Metodou Balanced Scorecard je dále naznačeno jak celkovou výkonnost firmy dále zvyšovat a jak zvolenou strategii začlenit do jejího každodenního fungování.
Návrh strategie podniku Alantic Studio
Dočkalová, Petra ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Daněk, Pavel (oponent)
Autorka za pomocí marketingového výzkumu a strategické analýzy, tj. hodnocení vnějších a vnitřních faktorů podniku, navrhuje strategická opatření.
Strategická analýza podniku Galerie-kafé U Modré kočky, Zahradní a květinové studio
Bánská, Eva ; Kovář, František (vedoucí práce)
Analýza současné situace podniku a jeho postavení na lokálním trhu. Aplikace analytických metod: Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. Na základě specifikace silných a slabých stránek a příležitostí a hrozeb návrhy na zlepšení do budoucna.
Diagnostika hospodaření obchodní firmy
Valeš, Jan ; Petrů, Hana (vedoucí práce) ; Drozenová, Alice (oponent)
V České republice došlo v posledních letech k silné konsolidaci maloobchodu. Zahraniční řetězce provádějí intenzivní expanzi do menších měst a obcí, které byly donedávna posledním útočištěm nezávislých domácích obchodníků. Ti jsou nuceni bojovat o přežití na vysoce konkurenčním trhu. Je otázkou, zda to může být boj úspěšný. Má analýza zjišťuje, zda má vybraný podnik Jednota Jindřichův Hradec šanci obstát v konkurenci zahraničních řetězců a udržet se na trhu, případně zvýšit svůj tržní podíl či výnosnost.
Strategie podniku v kontextu současného vývoje
Krause, Josef ; Kohoutová, Helena (vedoucí práce) ; Dedouchová, Marcela (oponent) ; Bartes, František (oponent)
Určení základní strategické orientace podniku je v dnešní době nesmírně obtížné. Svět se významným způsobem mění a objevují se nové faktory, na které podniky nejsou často připraveny. Cílem práce je provést srovnání a zhodnocení různých přístupů ke strategiím a ke zdrojům konkurenční výhody, identifikovat základní trendy, které v současné době v podnikovém okolí probíhají. Dalším cílem je identifikovat hlavní problémy, které podniky v České republice musí řešit při tvorbě a realizaci strategie. Součástí práce je rovněž vyhodnocení dopadu vybraných faktorů na tvorbu hodnoty podniků.
Strategická analýza firmy ZAK Praha
Zoubková, Hana ; Středová, Ivana (vedoucí práce) ; Vainerová, Lucie (oponent)
Cílem práce je provedení strategické analýzy živnostenského podnikání fyzické osoby. Aplikací teoretického aparátu se odhalují příležitosti a hrozby vyplývající pro analyzovanou firmu z jejího okolí a také silné a slabé stránky firmy samotné. Syntéza nejvýznamnějších poznatků formou SWOT analýzy je pak východiskem pro strategická doporučení firmě.
Strategická analýza podniku Vodafone Czech Republic a. s.
Keil, Jan ; Středová, Ivana (vedoucí práce) ; Theodor, Michal (oponent)
Záměrem mojí diplomové práce bylo provést strategickou analýzu společnosti Vodafone Czech Rebublic a. s. Nejdříve byla provedena analýza externí (tedy mikrookolí a makrookolí) a pak na ní navazuje interní analýzy. Výsledky těchto dvou analýz jsou využity v ve SWOT analýze, na zaákladě které je provedeno doporučení pro další strategie. V práci jsou také analyzovány strategie, které podnik využívá už nyní.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,583 záznamů.   začátekpředchozí1559 - 1568dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.