Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,575 záznamů.  začátekpředchozí1551 - 1560dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie stavební spořitelny
Mráz, Martin ; Němcová, _Lidmila (vedoucí práce) ; Kacin, Radovan (oponent)
Tato práce je pojata jako návrh marketingové strategie na rok 2007. První částí práce je analýza ekonomických faktorů ČR a analýza výsledků stavebních spořitelen na našem trhu. Hlavní část návrhu nové strategie vychází z prvé části a je zaměřena na návrh nových produktů či zlepšení stávajích produktů. Je zde rozebrána i reklama či nová marketingová kampaň.
Globalisation in Strategic Context
Javor, Miroslav ; Kohoutová, Helena (vedoucí práce) ; Brůžek, Antonín (oponent) ; Řezníčková, Bronislava (oponent)
Fundamental idea of presented doctoral dissertation is that investigating deeper implications of globalisation requires a specific contextual approach based on combination of interdisciplinarity and non-analytical methods, both in general and in terms of business strategy. Red line of the thesis is effort to narrow down the globalisation concept to empirically testable form on business level without loosing grip of the unique essence of this social phenomenon. The result of my research in given direction is introduction of an alternative way to expand objective understanding of globalisation on business level. This is accomplished by the means of explaining the relation between globalisation-related perceptions and expectations of business and by further utilization of this objective characteristic of contemporary globalisation for testing the relevance of other related relations within business strategy.
Návrh komunikačního mixu ve vybrané firmě
Rajnošek, Ráma Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Kuncl, Marek (oponent)
Práce ve své teoretické části vymezuje pozici komunikace v marketingovém mixu, popisuje jednotlivé komponenty komunikačního mixu. Zaměřuje se na přímou komunikaci s orientací na využití elektronických kanálů. V praktické části je představena marketingová strategie společnosti Janssen-Cilag, jsou zde popsány jednotlivé nástroje dosavadního komunikačního mixu. V práci je dále provedena analýza vstupů pro účely navržení nového komunikačního mixu pro vybraný segment trhu a pro vybraný produkt. Je zde vypracován nový návrh komunikačního mixu pro elektronickou komunikaci s důrazem na využití nových trendů.
Opakované hry
Skálová, Alena ; Dlouhý, Martin (vedoucí práce) ; Jaček, Martin (oponent)
Diplomová práce se snaží poskytnout ucelený pohled na známé poznatky z oblasti teorie opakovaných jako části teorie her. Teoretická část se zabývá předpoklady, výpočetními principy a rovnovážnými strategiemi pro opakované hry. V praktické části je teorie aplikována na oblast petrochemického průmyslu, konkrétně na konkurenci dvou čerpacích stanic v rámci prostorově vymezeného trhu.
Využití metody Balanced Scorecard pro řízení v oblasti malého a středního podnikání
Ječná, Zuzana ; Arnoštová, Jana (vedoucí práce) ; Hušek, Jan (oponent)
Metoda řízení Balances scorecard je způsobem, jak může společnost převést účinně svoji strategii do praxe. Byla vyvinuta počátkem 90. let minulého století v USA. Dává do harmonie hodnotová (finanční) a naturální (nefinanční) měřítka. Diplomová práce se zaměřuje na použití metody Balanced Scorecard při aplikaci na malý podnik. Podrobně popisuje provedení jednotlivých kroků a jejich podíl na celkovém úspěchu při tvorbě BSC.
Strategická analýza Severočeských dolů, a.s.
Bucifalová, Veronika ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Kovář, František (oponent)
Tato bakalářská práce se týká zpracování strategické analýzy minulého vývoje a současné strategické pozice společnosti Severočeské doly, a.s. na trhu s hnědým uhlím v České republice pro formulaci závěru o dlouhodobé strategii společnosti. Pro vyvození závěru jsem použila několik metod pro interní a externí analýzu prostředí, které byly teoreticky popsány v první části práce. V praktické části jsou jednotlivé metody aplikovány na společnost a následně jsou zmíněny závěry z jednotlivých analýz.
Mezinárodní srovnání strategií vybraných distribučních řetězců
Machek, Martin ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Kelerová, Vladimíra (oponent)
V posledních letech dochází v mezinárodní distribuční politice k dynamickým změnám. Maloobchodní řetězce se začínají stávat dominantními firmami jak na svých domácích, tak i na mezinárodních trzích. Jejich podnikatelské aktivity přitom v mnoha případech přímo ovlivňují ekonomiku celého státu. Mezi nejúspěšnější společnosti světa patří americká společnost Wal Mart, největší firma na světě z hlediska docilovaného obratu a francouzský Carrefour, největší distribuční společnost na evropském trhu. Hlavním cílem diplomové práce je analýza strategických konceptů těchto společností a faktorů, které jejich úspěch podmínily. Na základě komparace zvolených strategických přístupů jsou identifikovány jejich hlavní výhody a slabiny.
Strategická analýza podniku Vodafone Czech Republic a. s.
Keil, Jan ; Středová, Ivana (vedoucí práce) ; Theodor, Michal (oponent)
Záměrem mojí diplomové práce bylo provést strategickou analýzu společnosti Vodafone Czech Rebublic a. s. Nejdříve byla provedena analýza externí (tedy mikrookolí a makrookolí) a pak na ní navazuje interní analýzy. Výsledky těchto dvou analýz jsou využity v ve SWOT analýze, na zaákladě které je provedeno doporučení pro další strategie. V práci jsou také analyzovány strategie, které podnik využívá už nyní.
Exportní strategie Mars Svratka,a.s.
Netolická, Eva ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kadlec, Ladislav (oponent)
Diplomová práce pojednává o souhrnné exportní strategii firmy Mars Svratka,a.s. Nastiňuje současnou situaci společnosti v oblasti mezinárodního obchodu, strategii exportních obchodních partnerů, využití služeb obchodních zástupců apod. Součástí diplomové práce je navrhované rozšíření exportní strategie (vstup na nové obchodní trhy) pro východní Evropu, konkrétně pro nové členské státy Evropské Unie ? Rumunsko a Bulharsko. V práci se hodnotí možné obchodní důsledky vstupu na zahraniční trhy

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,575 záznamů.   začátekpředchozí1551 - 1560dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.