|
Hodnocení technického stavu vodojemů
Šlesinger, Jan ; Kučera, Tomáš (oponent) ; Tuhovčák, Ladislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na úpravu a doplnění aplikace TAWAT, používané pro hodnocení technického stavu vodojemů, a následným posouzením vybraných vodojemů pomocí této aplikace. V první části práce je uvedeno stručné seznámení s problematikou návrhu vodojemů, následuje popis současného stavu problematiky v České republice a na Slovensku. Dále je v rámci práce zpracován návrh aplikace pro hodnocení vodojemů podle metodiky stanovené vyhláškou MŽP SR č. 262/2010. V praktické části zabývající se vyhodnocením vodojemů proběhne na vybraných objektech porovnání výsledků z jednotlivých aplikací. V závěru práce je vypracován návrh základní struktury webové aplikace TAWAT.
|
|
Přístupnost mobilního webu obce
Nový, Marek ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Uldrich, Tomáš (oponent)
Cílem této práce je identifikovat stav metodické podpory pro vyhodnocení přístupnosti mobilního webu a praktické vyhodnocení přístupnosti mobilního webu vybraných organizací veřejné správy. Práce představuje nalezené metodiky vztahující se k~přístupnosti webu na mobilních zařízeních a ukazuje stav oblasti. Poznatky jsou dále použity pro vybrání správné metody praktického testování, a tak je aplikována na dvě webové prezentace obcí. Výsledek je, že obě porušují pravidla pro přístupnost mobilního webu. Přínosem práce je zmapování současného stavu metodik a ukázání testu mobilního webu, který může být použit pro další testování.
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
Srovnávací studie pojetí informatiky na univerzitách
Doseděl, Martin ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Pol, Libor (oponent)
Předmětem zájmu předkládané bakalářské práce je analýza a srovnání pojetí informatiky na univerzitách. Její součástí je stručný popis vývoje výuky a dále krátké představení informačních technologií. Stěžejní částí je samotné hodnocení a srovnání výuky informatiky. Na základě metodiky hodnocení studijních programů navržené Centrem pro studium vysokého školství byla zformulována metodologie vhodná k analýze vybraných univerzit a jejich studijních programů. Skládá se z deseti kritérií, na jejichž základě bylo provedeno zhodnocení každého ze čtyř vybraných programů. Součástí analýzy je vyhodnocení, komentář k výsledkům a zhodnocení silných a slabých míst.
|